Καθάρματα ναζιστές φασίστες ομάδα και βοήθεια του facebook με υπεύθυνο το ίδιο το f/b και ο κάθε αρμόδιος ανίκανος τόσα χρόνια να με βασανίζου εγκληματικά .Να τους παρέχουν ασυλία και συγκάλυψη Βίε ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπινών δικαιώματος ηλεκτρονική παρενόχληση κτηνωδία προκαλώντας πολύ σοβαρά προβλήματα .Ζητώ την καταδίκη τους γεια εγκλήματα σε βαθμό κακουργήματος.Ετών φυλακή όλοι και η ανίκανη ντροπη σας
Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013
Από αυτήν την όλη εγκληματική κατάσταση 4 χρόνο ,με χιλιάδες ώρες βασανιστήρια ναζί φασίστηκα πλύση εγκέφαλου μου έχουν δημιούργηση σοβαρά θέματα κυνικότητας….
Από αυτήν την όλη εγκληματική κατάσταση 4 χρόνο ,με χιλιάδες ώρες βασανιστήρια ναζί φασίστηκα πλύση εγκέφαλου μου έχουν δημιούργησε σοβαρά θέματα κυνικότητας.Έχουν εντολέα που προβλέπουν τα πάντα γεια μια εγκληματική εξόντωση μέχρι τελικής.Μου μπλοκάρουν ID αι στην συνέχεια 170 mail εκτός,μεταξύ τον όποιον είναι καθημερινά απαραίτητα γεια διάφορα θέματα .Προσπαθούν και ενημερώνουν και ύλες ομάδες που γνωρίζουν ότι υποχρεωτικά θα περάσω ,και μπαίνουν και αυτή στην σελίδα κολαστήριο.Μέχρι 47 μέρες καψώνι γεια ένα κωδικό ID ,με ύλες 3 ομάδες σύμπραξη.Εάν βάλουμε το χρόνο την συχνότητα π[ου με αναγκάζουν η εκβιαστές ,κατά μέσο ορό ενώ απλού χρήστη αντίστοιχη με 30 χρόνια χρήση.Εκατομμύρια εικονικά μπλοκαρίσματα ψευδή κατάθεσε και ότι πιο βρόμικο υπάρχει.Αυτή θέλουν εισαγγελέα και αυτόφωρο και στην φυλακή,πράγμα που δεν μου αρέσει .Αυτή με έχουν φτάσει στο σημείο να βρίσκομαι πολύ συχνός σε εντατικές και μετά έκτακτες μονάδες νοσηλείας.Πολύ σοβαρά προβλήματα.Είναι ντροπή νιώθεις μια αΐδια μια απάθεια μια σιχαμένη ,και μια αθλιότητα .Δεν γίνετε άλλο ,είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ποτέ δεν έγινε το παραμικρό .Ήρθαν η βασανιστές του facebook μας εξοντώσουν ζητώ την ποινική δίωξη τους γεια απόπειρα ανθρωποκτονίας ,διάφορα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
(28) Ζητώ από τους χρήστες τις σελίδας κατανόηση
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Ζητώ από τους χρήστες τις σελίδας κατανόηση ,αλά δεν γίνετε αλλιώς .Ο λόγος είναι εγκληματικότητα του κατά εμού δεν γίνετε Άλο παραβίασαν όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπάτηση κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση και όλα τα απάνθρωπα βασανιστήρια μέχρι τελικής εξόντωσης έγκλημα από την φερόμενη ομάδα και βοήθεια του facebook
(I ask the users understanding of the page
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
I ask the users understanding of the page, as you do not become otherwise. This is criminality at me not become Alos violated all human rights violations and abuse of electronic harassment all inhumanly tortured till extermination of the alleged crime team and help of facebook
(7) Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013 Κατάχρηση από τους φερόμενους σαν ομάδα βοήθεια
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_10.html
Ζήτη την ποινική δίωξη γεια παράβαση ,βανδαλισμό ρατσισμό ναζισμός φασισμό
Κατάχρηση,Κάνετε κατάχρηση καταπάτηση σελίδας και ανθρώπινα δικαιώματα Καταγελώ αυτούς τους ανώνυμους γεια εμέ ,την στιγμή που δεν γνωρίζω καν τίποτα Ζήτη την ποινική δίωξη γεια παράβαση ,βανδαλισμό ρατσισμό ναζισμός φασισμός .Δεν επιτρέπω να παραβιάζεις την σελίδα καταπατώνται και κανόνα ότι το πιο προστύχω ,βία καψώνια ναζί βίε ψυχοσωματικά βασανιστήρια να φύγετε τώρα .έχω αναφέρει χιλιάδες φορές στο ίδιο το facebook ,γεια την εγκληματικότητα που γίνετε στην σελίδα βασανιστήρια οργανωμένα ρατσισμός υποτίμηση νοημοσύνης κατάχρηση βία ,και όλα αυτά που τα γνωρίζει το ίδιο το facebook καταδικάζω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο στον τομέα αυτό,που ήταν ανίκανος να κάνη κάτι 4 χρόνο .Δεν Πάι άλλο καλο την επέμβαση τιε δικαιοσύνης και φορέων γεια όλα αυτά .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα ,δημιουργώντας ταραχή τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Με πρόστυχο και ψευδή κατηγορία 3157 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα βασανιστήρια και κάθε κτηνωδία.Αυτά που γραφώ δεν τα γράφο ούτε μισητά ούτε εκδικητικά.Γράφω αυτά που βιώνω και όπου μου έχουν διμιουργειση σοβαρά σωματικά κινητικά παθολογικά προβλήματα.Το γιατί δεν με αφήνου καθόλου ,όλη μέρα ναζί φασιστικά βασανιστήρια το έτος 2013 ντροπή σας Σας καθιστώ επί χιλιάδες φορές υπεύθυνο και δεν ,κάνατε ποτέ τίποτα Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_10.html
Ζήτη την ποινική δίωξη γεια παράβαση ,βανδαλισμό ρατσισμό ναζισμός φασισμό
Κατάχρηση,Κάνετε κατάχρηση καταπάτηση σελίδας και ανθρώπινα δικαιώματα Καταγελώ αυτούς τους ανώνυμους γεια εμέ ,την στιγμή που δεν γνωρίζω καν τίποτα Ζήτη την ποινική δίωξη γεια παράβαση ,βανδαλισμό ρατσισμό ναζισμός φασισμός .Δεν επιτρέπω να παραβιάζεις την σελίδα καταπατώνται και κανόνα ότι το πιο προστύχω ,βία καψώνια ναζί βίε ψυχοσωματικά βασανιστήρια να φύγετε τώρα .έχω αναφέρει χιλιάδες φορές στο ίδιο το facebook ,γεια την εγκληματικότητα που γίνετε στην σελίδα βασανιστήρια οργανωμένα ρατσισμός υποτίμηση νοημοσύνης κατάχρηση βία ,και όλα αυτά που τα γνωρίζει το ίδιο το facebook καταδικάζω κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο στον τομέα αυτό,που ήταν ανίκανος να κάνη κάτι 4 χρόνο .Δεν Πάι άλλο καλο την επέμβαση τιε δικαιοσύνης και φορέων γεια όλα αυτά .Ηλεκτρονική παρενόχληση μέρα νύχτα ,δημιουργώντας ταραχή τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια Με πρόστυχο και ψευδή κατηγορία 3157 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα βασανιστήρια και κάθε κτηνωδία.Αυτά που γραφώ δεν τα γράφο ούτε μισητά ούτε εκδικητικά.Γράφω αυτά που βιώνω και όπου μου έχουν διμιουργειση σοβαρά σωματικά κινητικά παθολογικά προβλήματα.Το γιατί δεν με αφήνου καθόλου ,όλη μέρα ναζί φασιστικά βασανιστήρια το έτος 2013 ντροπή σας Σας καθιστώ επί χιλιάδες φορές υπεύθυνο και δεν ,κάνατε ποτέ τίποτα Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι
Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013
Επιλογές
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε μια φωτογραφία.
Athens, Greece · 30 ακολουθούν
αυτά είναι τακατορθώματα της ομαδας βοηθειας και facebook Είναι ανθρωποι ικανοι γεια τα παντα .ντροπή σου υπευθυνοι στο τομεα με τα καθαρματα,ανικανοτητα ναζισμος φασισμος.Σας καταγγελω γεια αποποιρα ανθροποκτονιειας ,με την πλυση εγκεφαλου τα συντονισμένα χιλιαδες βιαια ψυχοσοματικα βασανηστηρια 4 χρονον είναι το αληθηνο εγκλημα με το γαντι.ντροπι σας ανικανι στο ποστο αυτό το ποστο βασανησμου και εγκληματων αισχος ζητω την καταδηκηση και αποκατασταση σε ολλα αυτά ,τα βιαια ψυχοσοματηκα βασανιστηρια.Δεν μπορω να σου κανω παραγγελια με τον εισαγγελεα διοτι ειναι θεμααποστασεων, Χρειαζονται δικηγοροι Επομενως θα τους βαλει εσυ, και θα εισαιυπερασπιση μου λογο που τα γνωριζης ολα ντροπη σας
Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013
Τα κακά του να δουλεύεις στο facebook αποκαλύπτουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι
Ως τον χειρότερο εργοδότη χαρακτήρισαν τη Facebook Inc. πολλοί από τους εργαζόμενους που απασχολούνται στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης του πλανήτη, μολονότι σε μια πρόσφατη έρευνα η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ είχε ψηφιστεί ως το καλύτερο μέρος να εργάζεται κανείς.
Ανάμεσα στους επικριτές του Ζάκερμπεργκ ως αφεντικού ήταν άνθρωποι που περιέγραψαν με σκοτεινά χρώματα τις συνθήκες εργασίας στο facebook: Αναλυτές, υπεύθυνοι ανάπτυξης του λογισμικού, εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών και πολλοί άλλοι, όταν τους δόθηκε η ευκαιρία να απαντήσουν σε ένα οnline ερωτηματολόγιο του ιστότοπου Quora, παρομοίασαν τη δουλειά στο πολυδιαφημισμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με φάμπρικα.
Κάποιος διαμαρτυρήθηκε ότι είναι αναγκασμένος να εργάζεται πολλές ώρες και να είναι διαθέσιμος 24ώρες τη μέρα, επτά μέρες την εβδομάδα. Άλλος είπε ότι στον συγκεκριμένο χώρο εργασίας δεν υπάρχει η παραμικρή προστασία της ιδιωτικής ζωής.
Άλλοι, σύμφωνα με το Business Insider που δημοσίευσε το περιεχόμενο των απαντήσεων, ανέφεραν ότι δεν υπήρχε συνεννόηση μεταξύ ανώτατων στελεχών και υπαλλήλων, ότι πολλές φορές οι εντολές ήταν ασαφείς – «έπρεπε να μαντέψεις τι σου ζητούσαν να κάνεις», τονίστηκε συχνά.
Κάποιος άλλος, που έχει πια απολυθεί, έφθασε στο σημείο να ισχυριστεί ότι ο προϊστάμενός του απαιτούσε από αυτόν να του χωρίζει τα άπλυτα ρούχα του. Πολλοί εξάλλου κατηγόρησαν τους προϊσταμένους τους για δεσποτισμό.
Η λαμπερή αυτοκρατορία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ δέχτηκε επίσης πυρά από εργαζόμενους που είπαν ότι το facebook δεν είναι τόσο «αστραφτερό» όσο μοιάζει ή φαντάζεται κανείς ότι είναι, ότι έχει αργοκίνητη και αρτηριοσκληρωτική δομή, ότι δεν μπορεί να «πετάξει» με 4.000 άτομα προσωπικό όταν θα αρκούσαν 500 μόνο για να κάνουν τη δουλειά πιο αποτελεσματικά και τέλος βρέθηκαν και κάποιοι πρώην εργαζόμενοι σε αυτήν την ψηφιακή αυτοκρατορία. που χαρακτήρισαν τον ίδιο τον Ζάκερμπεργκ ως το χειρότερο προϊστάμενο που συνάντησαν ποτέ.
http://www.tanea.gr/news/economy/article/5038843/kako-afentiko-o-zakermpergk-gia-polloys-ergazomenoys-sto-facebook/
Οι βασανιστές της χούντας βρομοσκυλα ηταν πιο ελαστικη καθαρματα ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ φασηστες\ ζητω την καταδικη σας
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
-Όλα όσα κάνει εξυπηρετούν το σκοπό του θύτη προκειμένου να ξεγυμνωθεί το θύμα από κάθε αίσθηση προσωπικής αξίας και αυτοεκτίμησης και να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον απελπισίας και έλλειψης δύναμης, που είναι και ο μόνος τρόπος να συνεχιστεί η κακοποίηση
tlife.gr
Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013
(13) Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
πριν από 55 λεπτά
Κταγγελω ομαδα και βοιθεια του facebook Ζητω την καταδικη δους και τον διογμο απο καθε ειδους ανθροπινη δραστιριοτητα Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο Με πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών, το 1984 υπογράφηκε και το 1987 τέθηκε σε ισχύ, η Διεθνής Σύμβαση για την άμεση κατάργηση των βασανιστηρίων σ' όλον τον κόσμο, επίτευγμα όπου η χώρα μας έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Ήδη, με τον «Νόμο Μαγκάκη», τα βασανιστήρια είχαν περάσει ως ιδιώνυμο αδίκημα στην εθνική μας νομοθεσία, λόγω και της δικτατορίας. Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/worldays/45#ixzz2e5GA0Nzs
Safety centre | Facebook
www.facebook.comΜου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 2 δευτερόλεπτα ·
(Αναφερο στο facebook,και καταγγελο ομαδα βοιθεια και κάθε υπευθινο και υπολογο που ητας ανηκανος να κανη κατι για τα απανθροπα βασανηστηρια μερα νυχτα μια βιαια ψυχοσοματικα ναζι βασανηστυρια ζητω την καταδικη ομαδας και βοιθεια και παντος υπευθινου γεια την ανικανοτιτα να κανη κατι γεια 4 χρονο ασταματιτα και με κτηνοδια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Αναφερο στο facebook,και καταγγελο ομαδα βοιθεια και κάθε υπευθινο και υπολογο που ητας ανηκανος να κανη κατι για τα απανθροπα βασανηστηρια μερα νυχτα μια βιαια ψυχοσοματικα ναζι βασανηστυρια ζητω την καταδικη ομαδας και βοιθεια και παντος υπευθινου γεια την ανικανοτιτα να κανη κατι γεια 4 χρονο ασταματιτα και με κτηνοδια
Το Διεθνές Συμβούλιο κατά των Βασανιστηρίων, με συμβουλευτικό στάτους στον ΟΗΕ, εδρεύει στην Κοπεγχάγη και επιχορηγείται από την Ε.Ε. και τη δανέζικη κυβέρνηση. Ασκεί το έργο του μέσω του δικτύου των 200 Κέντρων Περίθαλψης και Αποκατάστασης Θυμάτων Βασανιστηρίων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/worldays/45#ixzz2e5SRDH2JΗ Διεθνής Ημέρα κατά των Βασανιστηρίων καθιερώθηκε στις 26 Ιουνίου 1998, ημερομηνία κατά την οποία το 1987 υπεγράφη η Διεθνής Σύμβαση κατά των Βασανιστηρίων και το 1948 ο Καταστατικός Χάρτης του ΟΗΕ.
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 8 λεπτά ·
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook Ζητώ την καταδίκη τους και τον διωγμό από κάθε είδους ανθρώπινη δραστηριότητα Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook Ζητώ την καταδίκη τους και τον διωγμό από κάθε είδους ανθρώπινη δραστηριότητα
Βασανιστήριο είναι σοβαρός πόνος, είτε σωματικός, είτε ψυχικός, μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για την εκμαίευση πληροφοριών ή ομολογίας σχετικά με μια πολιτική ή άλλη πράξη, όπου, κατά την άποψή τους, δεν μπορούν να φτάσουν μ' άλλον τρόπο Με πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών, το 1984 υπογράφηκε και το 1987 τέθηκε σε ισχύ, η Διεθνής Σύμβαση για την άμεση κατάργηση των βασανιστηρίων σ' όλον τον κόσμο, επίτευγμα όπου η χώρα μας έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Ήδη, με τον «Νόμο Μαγκάκη», τα βασανιστήρια είχαν περάσει ως ιδιώνυμο αδίκημα στην εθνική μας νομοθεσία, λόγω και της δικτατορίας.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.sansimera.gr/worldays/45#ixzz2e5GA0Nzs
Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα
Αυτά που κάνατε δεν μπορώ να γράψω ούτε το όνομα μου,από την ξευτίλα και τη αηδία αίσχος τομάρια πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τίποτα .Κάνετε βάρβαρες επίθεσης στις σελίδες με μπλοκάρετε από παντού συνεργασία με άλλη ομάδα .Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα.Δεν γίνετε να γράψω άλλο τέρμα ρε καθάρματα εκατομμύρια λέξης μέρα νύχτα .θα βρεθεί η άκρη Πολύ μίσος πολύ φασισμός με εκδίκηση στον εισαγγελέα τομάρια τέρμα ρε δε γράφω Άλο.Αυτό μπουκώνετε είναι κακούργημα,α ομαδικό κατά εξακολούθηση χιλιάδες μέρες.Δεν μπορεί να κρύβεστε σε αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη.Ζητώ την εφαρμογή του νομού γεια τα ναζί βασανιστήρια,και την ανικανότητα να μπορέσετε να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία είναι ντροπή να γίνονται αυτά από εσάς είμαι άνθρωπος και όχι σίδερο η ζώο καψώνι όλη μέρα ότι δεν είναι ο κωδικός και κατόπιν στα από συνεννόηση η Αλή ομάδα μόλις πήγα τα καθάρματα καψώνι λεκτικούς,εξαφάνιζε την σελίδα και στο τέλος γράφει το κτήνος ότι δεν υπαρχή αυτή η σελίδα τοα mail επιτρέπετε ρα τσόγλανοι να κάνουν αυτά μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ζητώ την καταδίκη σας Είμαι άνθρωπος ντροπή σας αυτά είναι από αποσταμένα μυαλά
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013
Επιδιώκοντας την ανάπτυξη του κοινωνικού αυτοματισμού και τη διασπορά διχόνοιας ανάμεσα στις διάφορες
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Επιδιώκοντας την ανάπτυξη του κοινωνικού αυτοματισμού και τη διασπορά διχόνοιας ανάμεσα στις διάφορες κοινωνικές ομάδες αιφνιδιάζει με φασισμό εντυπώσεων σε ώρα επίκαιρη θέλοντας να καταργήσει στις συνειδης τους το οποιο μειζον θεμα,που θα μπορουσε να τους απασχολησει……….
(3) Καλώς ήρθατε Σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα της Δράσης Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στον ιστοχώρο μας θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες, ειδήσεις και συμβουλέ...ς σε σχέση με την ορθή και ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου, και άλλων διαδραστικών τεχνολογιών από τους ανήλικους. H δράση μας εντάσσεται στο πρόγραμμα Safer Internet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, χρηματοδοτείται δε αποκλειστικά από την Ε.Ε. και τους χορηγούς της. http://saferinternet.gr/ https://www.facebook.com/pages/Δείτε περισσότερα

Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:
Πληκτρολογήστε ένα όνομα
Η Σελίδα άνοιξεΤώρα τι μπορώ να σας γράψω ότι όλα αυτά που κάνετε είναι σκηνοθετημένα και προγραμματισμένα
Τώρα τι μπορώ να σας γράψω ότι όλα αυτά που κάνετε είναι σκηνοθετημένα και προγραμματισμένα.Γιατί ήσαστε πρόστυχη,γιατί θέλετε να βασανίζετε έναν συνάνθρωπο με ψευδή πάντα καταθέσεις και ότι το πιο βρωμερό και κτηνώδες.Έλατε στην θέση μου ,τι θα κάνατε.Και μου αγενής ο άλλος από το mail yahoo..να μου κάνη συντονισμένα και ανόητα βασανιστήρια ,φασιστικά με ανόητο και απάνθρωπο τρόπωνα φύγετε Ήσαστε τέρατα παραμορφωμένα.Με Ρώτας ότι δεν μπορώ να πατήσω το πληκτρολόγιο άπα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Κάποια ημέρα όλα αυτά που μου έχετε κάνη θα τα πληρώσετε ,θα φύγει αυτή η ψευδή διασπορά ψευδών κατηγοριών στο διαδίκτυο,στέλνοντας μάλιστα και mail .δεν με συγκινούν αυτά ,αλά είμαι άνθρωπος.τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε. Εκτιμώ την κατάσταση facebook,και δεν μου αρέσει να βρισκόμαστε σε τέτοια αντιπαλότητα.
δεν μπορώ να γράψω ούτε το όνομα μου,από την ξευτίλα και τη αηδία ήσυχος τομάρια
πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τίποτα .Κάνετε βάρβαρες επίθεσης στις σελίδες με μπλοκάρετε από παντού συνεργασία με άλλη ομάδα .Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα.Δεν γίνετε να γράψω άλλο τέρμα ρε καθάρματα εκατομμύρια λέξης μέρα νύχτα .θα βρεθεί η άκρη
ομάδα και βοήθεια του facebook σας καταγγέλλω γεια οργανωμένο έγκλημα με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και όπως πάντα άνανδροι συνεργασία με άλλη ομάδα.καθάρματα με χετε φέρει σε άσχημη κατάσταση τώρα και πάντα .Δεν δεχόσουν τον κωδικό που υνιά τυπωμένος και δεν άλλαζε μονός του.Πηγαίνω στον υαηο , δο τι γίνετε και άρχισε άμεσοι καψώνι με λεκτικούς.έβρισκα τον ναζί λεκτικό και ακαριαία εξαφάνιζε την σελίδα και έβγαζε μια κενή .Ξανά από την αρχή τα ιδία ,Με τα πολλά μου γραφή ότι Ο λογαριασμός σας στο Yahoo!απενεργοποιήθηκε Αν χρειάζεστε νέο λογαριασμό, εγγραφείτε.Είναι ντροπή σας αυτό το παγκόσμιο θέαμα που συνεργάζεστε με όλους για να εκδικηθείτε.Λόγο του ότι δεν είναι δυνατών τώρα να γράψω αλλά ,διότι εκεί με έχετε φέρει ,,Μου έχετε δημιούργησε σοβαρά προβλήματα Ντροπή σας Ο λογαριασμός σας στο Yahoo!απενεργοποιήθηκε αναφέρω τον αρμόδιο αυτό γεια συνεχόμενα επί 2 χρόνια μου κάνουν βασανιστήρια είναι από το 2000 και δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα ζητώ την τιμάρια του και λυπάμαι
Ο λογαριασμός σας στο Yahoo!απενεργοποιήθηκε
Ο λογαριασμός σας στο Yahoo! είναι ανενεργός για μεγάλο χρονικό διάστημα και ανακυκλώνεται. Αν χρειάζεστε νέο λογαριασμό, εγγραφείτε για να αποκτήσετε έναν νέο. αίσχος δεν υπάρχει .Τι ζητάτε τελικά φ/β και y/h ντροπή σας ν με κυνηγάτε οργανωμένα ομαδικά με άλλες αμάδες .ζητώ την τιμάρια σας διότι το κάνετε εσκεμενα10 χρόνια στο ύαλο δεν έχει παρουσιαστή τέτοια πρόβλημα Σήτα τα καθάρματα σας ενημέρωσαν ρατσιστές
άμεσος λεκτικος ακαριαια εξαφανιζετε ξανα απο την αρχη γραφο τους λεκτικουςσ εξαφανηζετε,και μετα το καψωνη με τους ναζι λεκτικουςσ βγαζη και γραφη
Ο λογαριασμός σας στο Yahoo!απενεργοποιήθηκε
Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013
Δεν έχω με κανένα τίποτα παρά του ότι μου καταστρέψατε την σωματική ακμαιότητα 82%αναπηρία από τα χιλιάδες συνεχόμενα βασανιστήρια
Δεν έχω με κανένα τίποτα παρά του ότι μου καταστρέψατε την σωματική ακμαιότητα 82%αναπηρία από τα χιλιάδες συνεχόμενα βασανιστήρια .Είναι ντροπή να γράψω ότι με κατάντησες έτσι το facebook.η κατασταση επιδινονετε και βρίσκομε συνεχος στην εντατικη.Δεν αναφερα τιποτα διοτι είναι αιδια αυτό ολο το σκυνικο 60 χρονια δεν με ενοχλησε κανης περασαμε δύσκολες κατάστασης χούντα ,που αυτά που κάνατε εσείς είναι χιλιάδες φορές χειρότερα από την χούντα .Ντροπή να μάς βασίζετε 4 χρόνο να γνωρίζετε και να μην κάνετε τίποτα .ζητώ να φύγετε από κοντά μου και το θα κανό είναι δικό θέμα .με εσάς και με κενά άνθρωπο δεν είχα και ούτε έχω.Αυτήν την υπερηφάνεια μου καταπατήσατε φασίστηκα υποτιμήσατε την νοημοσύνη μου παρενοχλείτε νύχτα μέρα η τόσο εμέ όσο και στην οικογένεια ηλεκτρονική παρενόχληση με βίαια θανατηφόρα ψυχοσωματικά βασανιστήρια αυτά .Ζητών την απομάκρυνση και να συνεχίσω όπως μπορώ και οπός θέλω .είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο και ποτέ δεν αντιμετώπισα τιποτα Με εσάς ψυχρή δολοφόνοι με κτηνωδία και με εκδίκηση εύχομαι πάντα καλά .
(12) Με βασανίζετε περίπου 30 χρονια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες φορές μου κάνατε καψώνια ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασιστικά βασανιστήρια Με πολεμάτε αλύπητα με χιλιάδες ώρες
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Με βασανίζετε περίπου 30 χρονια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση
Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες φορές μου κάνατε καψώνια ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασιστικά βασανιστήρια Με πολεμάτε αλύπητα με χιλιάδες ώρες
εγκληματικά ενεργεία,και πάντα εξευτελίζεστε Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες άλλες κακόβουλες και ενοχλητικές δραστηριότητες δοκιμάσατε με ατελείωτες μέρες μαζί με αλλά καθάρματα .Ξέρετε ποσό αντίστοιχη ,σε χρήση ενός χρηστή μέσον ορό σε σε σταθερή συχνότητα ώρας και ημερών.Με βασανίζετε περίπου 50 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση.Με μια φόρμα έτυμη με ακολουθητέε σε όλα τα σκαλοπάτια,και μου ζητάτε να συμφωνήσω με τα πρόστυχα γραφόμενα σας να μου κάνετε φρόνιμα.Συνεχώς απολιτικά εκβιαστικά συνθήματα στους τοίχους.Πόσες χιλιάδες φορές καψώνι με λεκτικούς αριθμούς,και σε διάρκεια 47 μέρες καλόπεσα φασίστες ,θέλετε φυλακή η δεν θέλετε .Πόσες κακομοιριά εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και με τραβάτε εβδομάδες,μπλοκάρονται όλο το σύστημα.Με φτάσατε σε σημείο κυνικότητας με τα τόσα απάνθρωπα .ζητώ από την δικαιοσύνη την καταδίκη σας και την ψυχική οδύνη που μου προκαλούσατε μέσα στο σπίτι μου ,Με την συνεχομένη ηλεκτρονική παρενόχληση.
Αναρτήθηκε από Mihalis Thalassis στις Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 02, 2013
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/30.html
Με βασανίζετε περίπου 30 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Με βασανίζετε περίπου 30 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση
Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες φορές μου κάνατε καψώνια ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασιστικά βασανιστήρια Με πολεμάτε αλύπητα με χιλιάδες ώρες εγκληματικά ενεργεία,και πάντα εξευτελίζεστε Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες άλλες κακόβουλες και ενοχλητικές δραστηριότητες δοκιμάσατε με ατελείωτες μέρες μαζί με αλλά καθάρματα .Ξέρετε ποσό αντίστοιχη ,σε χρήση ενός χρηστή μέσον ορό σε σε σταθερή συχνότητα ώρας και ημερών.Με βασανίζετε περίπου 50 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση.Με μια φόρμα έτυμη με ακολουθητέε σε όλα τα σκαλοπάτια,και μου ζητάτε να συμφωνήσω με τα πρόστυχα γραφόμενα σας να μου κάνετε φρόνιμα.Συνεχώς απολιτικά εκβιαστικά συνθήματα στους τοίχους.Πόσες χιλιάδες φορές καψώνι με λεκτικούς αριθμούς,και σε διάρκεια 47 μέρες καλόπεσα φασίστες ,θέλετε φυλακή η δεν θέλετε .Πόσα εκατομμύρια εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και με τραβάτε εβδομάδες,μπλοκάρονται όλο το σύστημα.Με φτάσατε σε σημείο κυνικότητας με τα τόσα απάνθρωπα .ζητώ από την δικαιοσύνη την καταδίκη σας και την ψυχική οδύνη που μου προκαλούσατε μέσα στο σπίτι μου ,Με την συνεχομένη ηλεκτρονική παρενόχληση.
Αναρτήθηκε από Mihalis Thalassis στις Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 02, 2013
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/30.html
Με βασανίζετε περίπου 30 χρονια θάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση
Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες φορές μου κάνατε καψώνια ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασιστικά βασανιστήρια Με πολεμάτε αλύπητα με χιλιάδες ώρες εγκληματικά ενεργεία,και πάντα εξευτελίζεστε Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες άλλες κακόβουλες και ενοχλητικές δραστηριότητες δοκιμάσατε με ατελείωτες μέρες μαζί με αλλά καθάρματα .Ξέρετε ποσό αντίστοιχη ,σε χρήση ενός χρηστή μέσον ορό σε σε σταθερή συχνότητα ώρας και ημερών.Με βασανίζετε περίπου 50 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση.Με μια φόρμα έτυμη με ακολουθητέε σε όλα τα σκαλοπάτια,και μου ζητάτε να συμφωνήσω με τα πρόστυχα γραφόμενα σας να μου κάνετε φρόνιμα.Συνεχώς απολιτικά εκβιαστικά συνθήματα στους τοίχους.Πόσες χιλιάδες φορές καψώνι με λεκτικούς αριθμούς,και σε διάρκεια 47 μέρες καλόπεσα φασίστες ,θέλετε φυλακή η δεν θέλετε .Πόσες κακομοιριά εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και με τραβάτε εβδομάδες,μπλοκάρονται όλο το σύστημα.Με φτάσατε σε σημείο κυνικότητας με τα τόσα απάνθρωπα .ζητώ από την δικαιοσύνη την καταδίκη σας και την ψυχική οδύνη που μου προκαλούσατε μέσα στο σπίτι μου ,Με την συνεχομένη ηλεκτρονική παρενόχληση.
(1) Καταγγελο τους βασανηστες κατα εμου ομαδα και βοιθεια του facebook
Καταγγελο τους βασανηστες κατα εμου ομαδα και βοιθεια του facebook
ΔημόσιαΦίλοιΦίλοι (εξαιρούνται οι Γνωστοί)Μόνο εγώΠροσαρμογήΣτενοί φίλοιmihalis-10*Δείτε όλες τις λίστες...Περιοχή Athens, GreeceΣτενοί φίλοι.michaelCristianaΕλλάδα Κυβέρνηση σήμερα602 φίλοι είναι το όριο μας.δεν θέλουμε άλλους,ευχαριστώ.Michael Thalassismihalis-10Ποδηλάτες Χαλκίδας****ΟικογένειαΣχολή εργοδηγών ΔημόκριτοςΓνωστοίΕπιστροφή
όχι στους βασανιστές ομάδα και βοήθεια που με τα ναζί βασανιστήρια μου έχουν προκαλέσει ,πολλαπλά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και κάθε είδους ναζί και φασισμό Καταδικάζω αυτήν την δολοφονική ενέργεια κατά εμού με ότι πιο φασιστικό και εγκληματικό υπαρχή.Όλα αυτά γίνονται πάντα με την συγκάλυψη και την παροχή ασυλίας του facebook,που ποτέ στα τόσα χρόνια δεν έδωσε μια λύση,σε αυτήν την σκηνοθετημένη και εγκληματική ενεργεία σε βάρος μου .Ατελείωτες μέρες καψώνι μέχρι θανάτου από την βίαια ψυχοσωματική συμπεριφορά.τα εξευτελιστικά απάνθρωπα εγκλήματα .Μια κτηνωδία ένας εκβιασμός ενεέ τραμπουκισμός,Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες φυλακή ,μπλοκάρισμα αποκλεισμό ,και υποτιμώντας την νοημοσύνη μου Χιλιάδες καθημερινά με ηλεκτρονική παρενόχληση,προκαλώντας τον πανικό και την ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.ζητώ αποζημίωση γεια όλα αυτά την ψυχική οδύνη την ψυχοσωματική εγκληματικότητα ,σε βαθμός παραλυσίας με Ρέμο ασταμάτητο επί χρόνια.Μου έχουν προκαλέσει ανεπανόρθωτες βλάβες .Μέχρι 47 μέρες κτηνωδία βασανισμό και ναζί βασανιστήρια .με βασάνιζες σε συνεργασία με ύλες ομάδες από ύλες καταστάσεις στον αριθμοί 4..Μετά από 47 μέρες που κατέρρευσα σωματικά στην εντατική.Μου ζητούσας γεια να την βγάλω καθαρή να τους αποδείξω ότι δεν είμαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ .Μου είχαν σπάσει και βγει τα νύχια απο τα εκατομμύρια πατήματα στο πληκτρολόγια.Ψυχρή εκτελεστές.Πάντα με τις ευλογιές τον υπευθύνων του facebook
![]()
πολλαπλά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,και κάθε είδους ναζί και φασισμό
(1) Καταγγελο τους βασανηστες κατα εμου ομαδα και βοιθεια του facebook
Μου συνέστησαν μακριά από τέτοιες καταστάσεις διότι η κατάσταση μου είναι σοβαρή.Ναι ρε ανόητε που δεν μπορείς να καταλάβεις το τι συμβαίνω ,που ακόμα και το ίδιο το facebook ,kαταδηκαζη την περίπτωση
μου συνέστησαν μακριά από τέτοιες καταστάσεις διότι η κατάσταση μου είναι σοβαρή.Ναι ρε ανόητε που δεν μπορείς να καταλάβεις το τι συμβαίνω ,που ακόμα και το ίδιο το facebook ,kαταδηκαζη την περίπτωση αυτά .σε κάποια σελίδα Αλλά δύστυχος άσος να μην μαθαίνω το τι γίνετε.Επόμενο είναι μόλις κατέβη η σελίδα την εξαφανίζουμε.Δεν σου γραφώ γεια πλακά η έχω την διάθεση,αλλά είναι ο μονός τρόπος επικοινωνίας με την ζεύγλα,και το κολαστήριο .Ούτε θέλω αλά ούτε και μπορώ κάθαρμα ματ από τόσα χρόνια μέρα νύχτα.Όσο γεια τους παρόντες μπαίνουν στο blog και τα διαβάζουν από πρώτο χέρι.και που η απανθρωπιά και η αδικία δεν έκαναν τίποτα να σταματήσουν αυτήν την κόλαση παλιό μαλακά βρωμιάρη χαμένος στην αφάνεια με έχετε καθήλωση τα 2 τελευταία χρόνια .Βαρύ αδόκιμα από εισαγγελέα και απάνθρωπο 2 χρόνια βρομοπυδτ ,με καθηλώσατε ,σαν να ήμουν ο χειρότερος εγκληματίας.Όλα εδώ πληρώνονται καθάρματα η θεια δική ,βλέπει τα πάντα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Καλό και καταγγέλλω τον κάθε αρμόδιο του facebook,που είναι αρμόδιος γεια την εγκληματική ενεργεία από ομάδα και βοήθεια,και την ανικανότητα να κάνουν κάτι είναι εγκλήματα με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Ζητώ την δίωξη και απομάκρυνση από την σελίδα και την προσωπική μου άψη μου την βανδαλισμέ την εξευτέλισαν τα καθάρματα. μην τολμήσει και πατήσει κανένας κάθαρμα .τι θα λεγάτε είδαν το έκαναν στο σπίτια σας και όχι στο δικό μυεί Κατάσταση Δεν έχετε καμία θέση στην σελίδα, η θέση σας είναι η δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες κακουργήματα ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Έπρεπε από καιρό να βρίσκεστε στην φυλακή Όσο γεια το facebook,γνωρίζει τα πάντα και ζητώ να αναλάβει ανάλογος τις εύθηνες του Είμαι άνθρωπος ,και ζητώ την καταδίκη σας μετά από τόσα χρόνια φασιστικά ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία,που φυσικά είστε και ο ηθικός αυτουργός
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
ΤΕΡΜΑ ρε φασιστες μεχρι αιδω.Δεν θα ανεχτώ άλλη προσβολή και ούτε θα ανέρθω Αλή ταπεινοσύνη που νομίσατε ότι θα σας προσκυνήσω παλιό μαλακές .όχι ρε με την σελίδα δεν έχετε να κάνετε τίποτα ρατσιστές.όχι ρε τέρμα μέχρι αιδώ,
και ζήτω στο facebook να αναλάβει την υπεράσπιση μου διότι γνωρίζει τα πάντα Κολοπεδια ζητώ την καταδίκη σας γεια ναζί αρχιβασανηστες μην με παρενοχλείτε ηλεκτρονικά,και κάθε κακοβουλο
κατάσταση Δεν έχετε καμία θέση στην σελίδα, η θέση σας είναι η δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες κακουργήματα ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Έπρεπε από καιρό να βρίσκεστε στην φυλακή Όσο γεια το facebook,γνωρίζει τα πάντα κασέ ζητώ να αναλγή ανάλογος τιε εύθηνες του Είμαι άνθρωπος ,και ζητώ την καταδίκη σας μετά από τόσα χρόνια φασιστικά ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία,που φυσικά είστε και ο ηθικός αυτουργός
κατάσταση Δεν έχετε καμία θέση στην σελίδα, η θέση σας είναι η δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες κακουργήματα ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Έπρεπε από καιρό να βρίσκεστε στην φυλακή Όσο γεια το facebook,γνωρίζει τα πάντα κασέ ζητώ να αναλγή ανάλογος τιε εύθηνες του Είμαι άνθρωπος ,και ζητώ την καταδίκη σας μετά από τόσα χρόνια φασιστικά ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία,που φυσικά είστε και ο ηθικός αυτουργός
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Athens, Greece · 30 ακολουθούν
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/facebook-facebook.html
Κατάχρηση καταπάτηση ναζισμό φασισμό .ενημέρωσα αυτούς τους ασεβης που εμπλέκατε στην σελίδα και συνεχίζουν.Είμαι γραμμένος στο facebook χωρίς κανένα πρόβλημα από την κατάσταση του.Σαν συμπεριφορά ας αρκεστούμε ότι δέχομαι καθημερινά φασιστικά βασανιστήρια.Σεν θα λύσουμε το προβολή μα τώρα που εσείς το έχετε και μου φέρεστε με βία ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Με αόρατα καθάρματα να με βασανίζουν μέρα νύχτα Ζητώ να μην με ξαναενοχλήσετε και συνήθους αυτή η φερόμενη Ος ότι ήθελες να καταδικαστέους γεια κακουργήματα ,κατά σιροί με πολλά ,σωματικά προβλήματα κυνικότητας και γενικά με έχουν φτάσει σε οριακή κατάσταση Μην με ξαναενοχλημένη κανένας αδέσποτος πουστάρας από του αφανής και ανώνυμου στο σκοτάδι .Όσο γεια το facebook ,να πράξη αυτόβουλος γνωρίζει τα πάντα,και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματικότητα μέχρι τελικής εξόντωσης,τέλος
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 27 λεπτά ·
(18) Facebook
Mihalis Thalassis
Καταδικάζω το facebook και τους βασανιστές του , είτε παρουσιάζονται σε μορφη τερας, σε ασφάλεια ,σε ομαδα και βοιθεια και συνεχή βασανίστρια Σε καταδικάζω διότι γνωρίζεις τα πάντα και με βασανίζου μέρα νύχτα .Ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου γεια την απάνθρωποι κτηνωδία
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 8:05 πμ
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: mihalis.10@hotmail.com...
https://www.facebook.com/safety/Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and connect@windowslivemail.com
https://www.facebook.com/safety/
Μου αρέσει! · · Να παρακολουθώ τη δημοσίευση · Κοινοποιήστε · πριν
Κατάχρηση καταπάτηση ναζισμό φασισμό .ενημέρωσα αυτούς του πουστάρες που εμπλέκατε στην σελίδα και συνεχίζουν.Είμαι γραμμένος στο facebook χωρίς κανένα πρόβλημα από την κατάσταση του.Σαν συμπεριφορά ας αρκεστούμε ότι δέχομαι καθημερινά φασιστικά βασανιστήρια.Σεν θα λύσουμε το προβολή μα τώρα που εσείς το έχετε και μου φέρεστε με βία ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Με αόρατα καθάρματα να με βασανίζουν μέρα νύχτα Ζητώ να μην με ξαναενοχλήσετε και συνήθους αυτή η φερόμενη Ος ότι ήθελες να καταδικαστέους γεια κακουργήματα ,κατά σιροί με πολλά ,σωματικά προβλήματα κυνικότητας και γενικά με έχουν φτάσει σε οριακή κατάσταση Μην με ξαναενοχλημένη κανένας αδέσποτος πουστάρας από του αφανής και ανώνυμου στο σκοτάδι .Όσο γεια το facebook ,να πράξη αυτόβουλος γνωρίζει τα πάντα,και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματικότητα μέχρι τελικής εξόντωσης,τέλος
Κατάχρηση καταπάτηση ναζισμό φασισμό .ενημέρωσα αυτούς του πουστάρες που εμπλέκατε στην σελίδα και συνεχίζουν.Είμαι γραμμένος στο facebook χωρίς κανένα πρόβλημα από την κατάσταση του.Σαν συμπεριφορά ας αρκεστούμε ότι δέχομαι καθημερινά φασιστικά βασανιστήρια.Σεν θα λύσουμε το προβολή μα τώρα που εσείς το έχετε και μου φέρεστε με βία ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Με αόρατα καθάρματα να με βασανίζουν μέρα νύχτα Ζητώ να μην με ξαναενοχλήσετε και συνήθους αυτή η φερόμενη Ος ότι ήθελες να καταδικαστέους γεια κακουργήματα ,κατά σιροί με πολλά ,σωματικά προβλήματα κυνικότητας και γενικά με έχουν φτάσει σε οριακή κατάσταση Μην με ξαναενοχλημένη κανένας αδέσποτος πουστάρας από του αφανής και ανώνυμου στο σκοτάδι .Όσο γεια το facebook ,να πράξη αυτόβουλος γνωρίζει τα πάντα,και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματικότητα μέχρι τελικής εξόντωσης,τέλος
(17) Κατάχρηση καταπάτηση ναζισμό φασισμό .ενημέρωσα αυτούς του πουστάρες που εμπλέκατε στην σελίδα και συνεχίζουν.Είμαι γραμμένος στο facebook χωρίς κανένα πρόβλημα από την κατάσταση του.Σαν συμπεριφορά ας αρκεστούμε ότι δέχομαι καθημερινά φασιστικά βασανιστήρια.Σεν θα λύσουμε το προβολή μα τώρα που εσείς το έχετε και μου φέρεστε με βία ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Με αόρατα καθάρματα να με βασανίζουν μέρα νύχτα Ζητώ να μην με ξαναενοχλήσετε και συνήθους αυτή η φερόμενη Ος ότι ήθελες να καταδικαστέους γεια κακουργήματα ,κατά σιροί με πολλά ,σωματικά προβλήματα κυνικότητας και γενικά με έχουν φτάσει σε οριακή κατάσταση Μην με ξαναενοχλημένη κανένας αδέσποτος πουστάρας από του αφανής και ανώνυμου στο σκοτάδι .Όσο γεια το facebook ,να πράξη αυτόβουλος γνωρίζει τα πάντα,και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η εγκληματικότητα μέχρι τελικής εξόντωσης,τέλος
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
(Δεν το καταλαβαίνετε ότι έχετε ξεπεράσει κάθε όριο ηλιθιότητας και κτηνωδίας.Τι μπορώ να γράψω ,σε εσάς ,με τι νου θα το καταλάβετε άντε σταματάτε.σεβαστείτε τον κάθε συνάνθρωπο .τέλος κάντε ότι νομιζετε
(15) Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Σταματώ την σελίδα όπως είναι τέρμα μην με παρενοχλήσεις
κάθαρμα στον εισαγγελέα ανάγωγε ,εσύ δεν είσαι μαλακός εσύ
είσαι κάτι το κάτι το ασύλληπτο ,Μην τολμήσεις και κάνης
βασανιστήρια φασισμό και ναζισμό .Κάποια μέρα θα τα
καταλάβεις , κτήνος.Που συμβαίνει ρε κερατοπυδτομαλκα να βασανίζουν
ανθρώπους με τις ευλογιές τον μεγάλων και με την συγκάλυψη
και παροχή ασυλίας ντροπή γεια την ανθρωπότητα?
Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013
(12) Facebook
φασίστα
ΦΥΓΕ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΦΥΓΕ ΡΕ ΑΝΟΙΤΕ ΚΤΗΝΟΣ ,ΤΟΣΗ ΝΟΙΜΟΣΥΝΗ ΑΡΚΕΤΑ θρασύδειλε άντε χάσου ,ηλίθιε από κοντά μου ανόητε.........τέλος κτήνος ΦΑΣΙΣΤΑ
Κατάχρηση .Εάν νομίζετε ότι η σελίδα είναι στάβλος γεια γαϊδουριά κάνετε λάθος
Κατάχρηση .Εάν νομίζετε ότι η σελίδα είναι στάβλος γεια γαϊδουριά κάνετε λάθος εάν νομίζετε είναι κολαστήριο ,γεια ναζί φασίστηκα βασανιστήρια καλόπεδια βασανιστές κάνατε λάθος.Η Σελίδα είναι προσωπική και είμαι ο άνθρωπος που εσείς με βασανίσετε καθάρματα σας να είμαι ζώο.Καταδικάζω την κτηνωδία .Εάν θέλετε την σελίδα Έλατε να την πάρετε .Εάν νομίζετε ότι δεν κάνω να με διαγράψετε και όχι να με βασανίζετε μέχρι θανάτου.Ντροπή σας μου έχετε κάνη πολλα κτηνώδη ναζί φασίστηκα βασανιστήρια ζήτω την καταδίκη σας ντροπή σας
Ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου γεια την απάνθρωποι κτηνωδία
Καταδικάζω το facebook και τους βασανιστές του , είτε παρουσιάζονται σε μορφ τε σε ασφάλεια και συνεχή βασανίστρια Σε καταδικάζω διότι γνωρίζεις τα πάντα και με βασανίζου μέρα νύχτα .Ζητώ την ποινική δίωξη παντός υπευθύνου γεια την απάνθρωποι κτηνωδία
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 8:05 πμ
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: mihalis.10@hotmail.com...
https://www.facebook.com/safety/Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and connect@windowslivemail.com
https://www.facebook.com/safety/
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 8:05 πμ
Ενημερώσεις κοινων. δικτύων
Προς: mihalis.10@hotmail.com...
Σταματώ και καταγγέλλω το σύνολο τον βασανιστών του Facebook που με βασανίζουν ομαδικά σε βαθμό παραλυσίας Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος κανένας πλύστης δεν έχει το δικαίωμα ,οπό. ομαδικού βασανισμού σε βαθμό,κτηνωδίας και ,σοβαρά σωματικά κινητικά και παντός είδους ανθρώπινα προβλήματα Όχι κατάχρηση βία ναζισμός φασισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Καταγελώ ο,μαδά Βοήθεια και τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο του facerbook ,γει την πολυετή εγκληματικότητα καταπάτηση και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Ζητώ την φυγή τους η την καταδίκη δύεις γεια τα θανατηφόρα καψώνια εγκλήματα κατά εμού.
https://www.facebook.com/safety/Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and connect@windowslivemail.com
https://www.facebook.com/safety/Δείτε περισσότερα
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από 22 λεπτά ·






