addthis

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Από αυτήν την όλη εγκληματική κατάσταση 4 χρόνο ,με χιλιάδες ώρες βασανιστήρια ναζί φασίστηκα πλύση εγκέφαλου μου έχουν δημιούργηση σοβαρά θέματα κυνικότητας….

1276848_600554496663066_1078513072_oΑπό αυτήν την όλη εγκληματική κατάσταση 4 χρόνο ,με χιλιάδες ώρες βασανιστήρια ναζί φασίστηκα πλύση εγκέφαλου μου έχουν δημιούργησε σοβαρά θέματα κυνικότητας.Έχουν εντολέα που προβλέπουν τα πάντα γεια μια εγκληματική εξόντωση μέχρι τελικής.Μου μπλοκάρουν ID αι στην συνέχεια 170 mail εκτός,μεταξύ τον όποιον είναι καθημερινά απαραίτητα γεια διάφορα θέματα .Προσπαθούν και ενημερώνουν και ύλες ομάδες που γνωρίζουν ότι υποχρεωτικά θα περάσω ,και μπαίνουν και αυτή στην σελίδα κολαστήριο.Μέχρι 47 μέρες καψώνι γεια ένα κωδικό ID ,με ύλες 3 ομάδες σύμπραξη.Εάν βάλουμε το χρόνο την συχνότητα π[ου με αναγκάζουν η εκβιαστές  ,κατά μέσο ορό ενώ απλού χρήστη αντίστοιχη με 30 χρόνια χρήση.Εκατομμύρια εικονικά μπλοκαρίσματα ψευδή κατάθεσε και ότι πιο βρόμικο υπάρχει.Αυτή θέλουν εισαγγελέα και αυτόφωρο και στην φυλακή,πράγμα που δεν μου αρέσει .Αυτή με έχουν φτάσει στο σημείο να βρίσκομαι πολύ συχνός σε εντατικές και μετά έκτακτες μονάδες νοσηλείας.Πολύ σοβαρά προβλήματα.Είναι ντροπή νιώθεις μια αΐδια μια απάθεια μια σιχαμένη ,και μια αθλιότητα .Δεν γίνετε άλλο ,είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ποτέ δεν έγινε το παραμικρό .Ήρθαν η βασανιστές του facebook μας εξοντώσουν ζητώ την ποινική δίωξη τους γεια απόπειρα ανθρωποκτονίας ,διάφορα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου