addthis

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν έχω με κανένα τίποτα παρά του ότι μου καταστρέψατε την σωματική ακμαιότητα 82%αναπηρία από τα χιλιάδες συνεχόμενα βασανιστήρια

Δεν έχω με κανένα τίποτα παρά του ότι μου καταστρέψατε την σωματική ακμαιότητα 82%αναπηρία από τα χιλιάδες συνεχόμενα βασανιστήρια .Είναι ντροπή να γράψω ότι με κατάντησες έτσι το facebook.η κατασταση επιδινονετε και βρίσκομε συνεχος στην εντατικη.Δεν αναφερα τιποτα διοτι είναι αιδια αυτό ολο το σκυνικο 60 χρονια δεν με ενοχλησε κανης περασαμε δύσκολες κατάστασης χούντα ,που αυτά που κάνατε εσείς είναι χιλιάδες φορές χειρότερα από την χούντα .Ντροπή να μάς βασίζετε 4 χρόνο να γνωρίζετε και να μην κάνετε τίποτα .ζητώ να φύγετε από κοντά μου και το θα κανό είναι δικό θέμα .με εσάς και με κενά άνθρωπο δεν είχα και ούτε έχω.Αυτήν την υπερηφάνεια μου καταπατήσατε φασίστηκα υποτιμήσατε την νοημοσύνη μου παρενοχλείτε νύχτα μέρα η τόσο εμέ όσο και στην οικογένεια ηλεκτρονική παρενόχληση με βίαια θανατηφόρα ψυχοσωματικά βασανιστήρια αυτά .Ζητών την απομάκρυνση και να συνεχίσω όπως μπορώ και οπός θέλω .είμαι από την αρχή στο διαδίκτυο και ποτέ δεν αντιμετώπισα τιποτα Με εσάς ψυχρή δολοφόνοι με κτηνωδία και με εκδίκηση  εύχομαι πάντα καλά .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου