addthis

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤ. [ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ] [AUDIO BIBLE]

mihalis thalassis @mihalis10
3:11:53:''
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ - ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤ. [ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ] [AUDIO BIBLE] https://youtu.be/ou71vGaOSBM… … μέσω του χρήστη @YouTube
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΖΩΕΣ! Κατηγορία που ανήκει: Ιστορικό της Καινής Διαθήκης
Θέμα/Περιεχόμενο: Οι πράξεις των αποστόλων Πέτρου και Παύλου με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος
Συγγραφέας:Ο Λουκάς
Ημερομηνία συγγραφής: 62-63 μ.Χ.
Χρονική περίοδος που αναφέρεται:Από την γέννηση της Εκκλησίας την ημέρα της Πεντηκοστής (30 μ.Χ.) μέχρι τη φυλάκιση του Παύλου στη Ρώμη (61-63 μ.Χ.)
Απευθύνεται:Στο Θεόφιλο
Τόπος συγγραφής: άγνωστος
Στατιστικά: 28 κεφάλαια, 1007 εδάφια
Ηχογραφημένη απο την: vivlos.net
κείμενο: Μετάφραση δημοτικής γλώσσας, της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας.επεξεργασία βίντεο: antontasos
Κατηγο Εκπαίδευση  Άδεια Τυπική άδεια YouTube


Αρκετά δεν σου επιτρέπω ,με την λασπολογία με την παραμόρφωση (μοντάζ εικόνων) ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ σας έχει κυρίευση ο σατανάς και κάνετε ότι ποιό πρόστυχο

Αρκετά δεν σου επιτρέπω ,με την λασπολογία με την παραμόρφωση (μοντάζ εικόνων) ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ σας έχει κυρίευση ο σατανάς και κάνετε ότι ποιό πρόστυχο ότι πιο προσβλητικό προσβάλλοντας ακόμα και την θρησκεία μας με το μοντάζ. Γιατί πάθατε κρίσι πανικού πάλη τι καπνό φουμάρετε κε τι χημεία πίνεται .Μόνο ένα άθεος ένας διεστραμμένους μασόνος δαιμονισμένος τα κάνη αυτά ???

Λιγότεροι «παραπλανητικοί» τίτλοι στo News Feed του Facebook http://www.ntokoumenta.gr/164193/ton-proto-tis-doruforo-kinitis-tilefonias-apokta-i-kina

      
Λιγότεροι «παραπλανητικοί» τίτλοι στo News Feed του Facebook
http://www.ntokoumenta.gr/164193/ton-proto-tis-doruforo-kinitis-tilefonias-apokta-i-kina
Το News Feed του Facebook θα δείχνει λιγότερους «παραπλανητικούς» τίτλους (clickbait), αρχίζοντας από τις επόμενες εβδομάδες και μετά, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη, καθώς επιδιώκεται η καθιέρωση του κοινωνικού δικτύου ως ο βασικός προορισμός για ενημέρωση.
Το Facebook λαμβάνει χιλιάδες παράπονα κάθε μέρα για clickbait- «εντυπωσιακές» επικεφαλίδες- κράχτες, που σκοπίμως αποκρύπτουν ή παραποιούν στοιχεία προκειμένου να «πείσουν» τους χρήστες να κάνουν κλικ για να διαβάσουν την ανάρτηση, είπε σε συνέντευξή του ο Άνταμ Μοσέρι, αντιπρόεδρος product management για το News Feed.
Το Facebook τακτικά ανανεώνει τον αλγόριθμο για το News Feed, όπου οι περισσότεροι βλέπουν τα νέα posts στη σελίδα, για να προβάλλονται περισσότερα θέματα τα οποία ενδιαφέρουν τους χρήστες, ώστε να παραμένουν περισσότερο στο site.
«Αυτό που ελπίζουμε είναι έτσι να δημιουργηθούν κίνητρα για να ποστάρουν οι εκδότες λιγότερο clickbait» είπε ο Μοσέρι. «Προσπαθήσαμε να είμαστε πολύ σαφείς σχετικά με το τι θεωρούμε clickbait» πρόσθεσε.
Το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του πλανήτη, με 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες, καταβάλλει προσπάθειες να ενημερώσει περισσότερο τους χρήστες σχετικά με το πώς προβάλλει τα νέα και τις δημοσιεύσεις του γενικότερα εδώ και μερικούς μήνες, καθώς τον Μάιο είχε κάνει τον γύρο του Ίντερνετ αναφορά ότι στα Trending Topics «πνίγονταν» θέματα πιο ενδιέφεραν το πιο συντηρητικό κοινό, χάριν πιο «προοδευτικών».
http://www.ntokoumenta.gr/164193/ton-proto-tis-doruforo-kinitis-tilefonias-apokta-i-kina
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το σύστημα αναζητά φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά σε επικεφαλίδες clickbait, με τρόπο παρόμοιο με αυτόν με τον οποίο λειτουργούν τα φίλτρα για spam, όπως αναφέρεται σε blog post του Facebook.