addthis

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Η Σχολή (σύνολο γνωμών και απόψεων) περί του φυσικού δικαίου στη σύγχρονη αντίληψη άρχισε να εμφανίζεται μετά τον Γκρότιους.

Σχολή Φυσικού Δικαίου

Η Σχολή (σύνολο γνωμών και απόψεων) περί του φυσικού δικαίου στη σύγχρονη αντίληψη άρχισε να εμφανίζεται μετά τον Γκρότιους. Οι οπαδοί της Σχολής αυτής απέκλεισαν κάθε προσέγγιση στο Θετικό Δίκαιο, αποδεχόμενοι μόνο το φυσικό. Κύριοι εκπρόσωποι αυτής της Σχολής ήταν οι Barbeyrac, Thomasius, Cocceji και ειδικότερα ο Pufendorf ο οποίος στο έργο του "De iure naturae et gentium"(1672), υποστηρίζει ότι δεν μπορεί να υπάρξει θετικό διεθνές Δίκαιο, επειδή κάτι τέτοιο προϋποθέτει νομοθετική βούληση υπεράνω των κρατών. Επειδή όμως τέτοια βούληση δεν υφίσταται, κατά συνέπεια δεν υφίσταται και ο παραπάνω όρος.

Άλλος επίσης εκπρόσωπος της ίδιας σχολής είναι ο Vettel που συμβούλευε του Ηγεμόνες της εποχής του να εφαρμόζουν κάθε φορά εκείνο που επιτάσσει ο φυσικός νόμος στα έθνη. Μάλιστα στο έργο του "Το Διεθνές Δίκαιο στη συμπεριφορά των Ηγεμόνων" κηρύσσει ότι όλα τα κράτη θα πρέπει να εμφορούνται από την "αρχή της αλληλεγγύης" και της "αλληλοβοήθειας".

  • Σημειώνεται ότι το σοβαρό μειονέκτημα της σχολής του φυσικού δικαίου είναι ότι επειδή βασίζεται κυρίως σε αφηρημένες έννοιες (όπως ακριβώς τις αντιμετώπιζαν οι Έλληνες Σοφιστές στην αρχαιότητα), παραγνωρίζει την διαρκώς εξελισσόμενη πραγματικότητα (σύγχρονα γεγονότα) με συνέπεια ν΄ απέχει πολύ, κάθε φορά, στη πράξη.

Φυσικό Δίκαιο Το λεγόμενο Φυσικό Δίκαιο, (α naturale ή jus naturale), αποτελεί διάκριση του Διεθνούς Δικαίου που πρώτος την εισήγαγε στη σύγχρονη αντίληψη ο Ούγκο Γκρότιους (ο μετέπειτα χαρακτηρισθείς πατέρας του Διεθνούς Δικαίου).

Το Φυσικό Δίκαιο, που συνηθίζεται να λέγεται περισσότερο φιλοσοφικά και "Δίκαιο της Φύσης" είναι το αιώνιο και αναλλοίωτο Δίκαιο που βασίζεται στην ανθρώπινη φύση και στη λογική. Έμμεσες πηγές του Δικαίου αυτού θεωρούνται τόσο η βούληση του Θεού, όπως αυτή αποκαλύπτεται από ιερά κείμενα, όσο βεβαίως και η ανθρώπινη φύση.
Το Φυσικό Δίκαιο, όπως προσδιορίστηκε "κοινό" για όλη την ανθρωπότητα, στην αρχή της σύγχρονης αντίληψης περί Δικαίου, αποτελεί ένα είδος φραγμού στη κρατική βούληση τόσο ως προς την άσκηση του δικαιώματος του πολέμου(¹) (δίκαιος μόνο ο αμυντικός, και ο επί τιμωρία), καθώς και για τον τρόπο διεξαγωγής του, όσο επίσης και επί της ιδέας της διεθνούς ευθύνης των κρατών Ως σύνολο κανόνων αναγνωρισμένων αρχών ορθής συμπεριφοράς, το φυσικό δίκαιο αντιπαρατίθεται από την έτερη διάκριση του Διεθνούς Δικαίου, (κατά τον Γκρότιους), που ονομάζεται 'εκούσιο δίκαιο ή
Θετικό Δίκαιο(²) και που διακρίνεται σε θείο και ανθρώπινο ανάλογα με τη πηγή προέλευσής του.

 Καλά τόσο ανόητη ήσαστε ,και δεν σταματάτε ,με πιο δικαίωμα ρε βλάκα συνεχώς με παρενοχλείς,με ηλεκτρονική παρενόχληση .Προκαλώντας ταραχή πανικό και ψυχική οδύνη μέσα στο σπίτι μου,τοσο σε εμε οσο και στην εικογενεια τομαρι Τι θα έκανες εσύ κτήνος στην θέση μου.Δεν σου αρέσει τότε γιατί και με δικαίωμα φασίστα ναζί κάθαρμα κανίβαλε .Τι ζητάς ρε αλήτη ,ναι αλήτης και μου σου γράφο με αυτόν τον τύπο ,δεν το αξίζετε .Μέσα τομάρια στην φυλακή άνθρωπο βασανίζετε μέρα νύχτα ομαδικά .Και τους αρμοδίους υπευθύνους και ανίκανους να κάνουν κάτι Φύγε από την σελίδα κάθαρμα

Δικαιοσύνη Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Με τον όρο δικαιοσύνη χαρακτηρίζεται γενικά η ιδιότητα ή το γνώρισμα του δικαίου. Με τον ίδιο όρο επίσης χαρακτηρίζεται και η απονομή του ως και το σύνολο της δικαστικής εξουσίας, ή ακόμα και η εποπτεύουσα Αρχή αυτής π.χ. το Υπουργείο Δικαιοσύνης.Δίκαιο ονομάζεται το σύνολο των υποχρεωτικών και εξαναγκαστικών κανόνων οι οποίοι και ρυθμίζουν τις σχέσεις των, στη αυτή κοινωνία δια-βιούντων προσώπων. Επίσης κατ΄ άλλο ορισμό: Δίκαιο είναι η ανθρώπινη θέληση η οποία ρυθμίζει την κοινωνική ζωή κατά τρόπο «ετερόνομο», «επιτακτικό» και «εξαναγκαστικό». Συνεπώς το δίκαιο δεν προέρχεται από την ατομική θέληση των επιμέρους ατόμων αλλά επιβάλλεται εξωτερικά (ετερόνομος ρύθμιση), επιτάσσοντας και καθορίζοντας τι δύναται και τι πρέπει ή τι δεν δύναται και τι δεν πρέπει να πράττουν χωρίς ωστόσο να ζητεί τη συγκατάθεσή τους (επιτακτική ρύθμιση), επιβάλλοντας όμως στους μη συμμορφούμενους προς τους κανόνες του κυρώσεις (εξαναγκασμός).Εκτός των κανόνων δικαίου τη συμπεριφορά των μελών μιας κοινωνίας ρυθμίζουν και οι κανόνες της Ηθικής και της Εθιμοτυπίας. Μεταξύ όμως των κανόνων αυτών και του Δικαίου υφίστανται ουσιώδεις διαφορές.Οι κανόνες Ηθικής σε αντίθεση με εκείνες του Δικαίου απευθύνονται προς τον εσωτερικό ψυχισμό του ανθρώπου, την εσωτερική του διάθεση, προερχόμενοι από τη συνείδησή του, που όμως η συμμόρφωση προς αυτούς γίνεται οικειοθελώς χωρίς εξαναγκασμό. Επίσης οι κανόνες της Εθιμοτυπίας ρυθμίζουν μεν την εξωτερική συμπεριφορά του ανθρώπου, όπως οι κανόνες του Δικαίου, πλην όμως η συμμόρφωση και προς αυτούς γίνεται «οικειοθελώς» χωρίς εξαναγκασμό.Η μη συμμόρφωση στους κανόνες της Ηθικής και της Εθιμοτυπίας μόνο τη περιφρόνηση των λοιπών μελών της κοινωνίας μπορεί να επισύρει Το Δίκαιο στο σύνολό του με κριτήριο την έκταση της επιβολής του και τις σχέσεις τις οποίες ρυθμίζει διακρίνεται στο Εσωτερικό Δίκαιο και στο Διεθνές Δίκαιο.

Σεβαστείτε την όλη κτηνωδία που δέχομαι από

Σταματώ και σεβαστείτε την όλη κτηνωδία που δέχομαι από την κατάσταση ομάδα βοήθεια και το ίδιο το αρμόδιο facebook ,με κάθε υπόλογο και υπεύθυνο στον τομέα κολαστηρίου και ζητώ την καταδίκη σας

Σταματω και σεβαστητε την ολη κτηνοδια που δεχομαι απο την κατασταση ομαδα βοιθεια και μτο ιδιο το αρμοδιο facebook ,με καθε υπλογο και υπευθινο στον τομεα καλαστιριου και ζητω την καταδικη σας

Καλημέρα,θέλω να ζήσω  είμαι άνθρωπος και όχι ζώο η κάποιο κτήνος να με βασανίζετε  ΜΕ 3250 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα φυλακή σκέτο κολαστήριο η σελίδα αδιάκοπα μέρα νύχτα επί χρόνια.Ομαδικά εξευτελιστικά μειώνοντας την νοημοσύνη και την προσωπικότητα μου.Είναι μια οργανωμένη κτηνωδία με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την φερόμενη Ος ομάδα και βοήθεια του facebook, Που και αυτό φέρει την ευθύνη διότι,γνωρίζει τόσα χρόνια ,και ενημερώνοντας χιλιάδες φορές διώχνοντας αδιαφορία,συνεχίζοντα πιο έντονα και οργανωμένα καψώνια ,μίσους και εκδίκησης,με σκοπεί την οριστική εξόντωση μου Ζητώ την επέμβαση τις δικαιοσύνης,διότι όλα αυτά είναι κακουργήματα.Να του πάνε αυτόφωρο γεια την κακομεταχείριση χειρότερα από ζώο