addthis

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα

Αυτά που κάνατε δεν μπορώ να γράψω  ούτε το όνομα μου,από την ξευτίλα και τη αηδία αίσχος τομάρια πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τίποτα .Κάνετε βάρβαρες επίθεσης στις σελίδες με μπλοκάρετε από παντού συνεργασία με άλλη ομάδα .Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα.Δεν γίνετε να γράψω άλλο τέρμα ρε καθάρματα εκατομμύρια λέξης μέρα νύχτα .θα βρεθεί η άκρη  Πολύ μίσος πολύ φασισμός με εκδίκηση στον εισαγγελέα τομάρια  τέρμα ρε δε γράφω Άλο.Αυτό μπουκώνετε είναι κακούργημα,α ομαδικό κατά εξακολούθηση χιλιάδες μέρες.Δεν μπορεί να κρύβεστε σε αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη.Ζητώ την εφαρμογή του νομού γεια τα ναζί βασανιστήρια,και την ανικανότητα να μπορέσετε να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία είναι ντροπή να γίνονται αυτά από εσάς είμαι άνθρωπος και όχι σίδερο η ζώο καψώνι όλη μέρα ότι δεν είναι ο κωδικός και κατόπιν στα από συνεννόηση η Αλή ομάδα μόλις πήγα τα καθάρματα καψώνι λεκτικούς,εξαφάνιζε την σελίδα και στο τέλος γράφει το κτήνος ότι δεν υπαρχή αυτή η σελίδα τοα mail επιτρέπετε ρα τσόγλανοι να κάνουν αυτά μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ζητώ την καταδίκη σας Είμαι άνθρωπος ντροπή σας αυτά είναι από αποσταμένα μυαλά

χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου