addthis

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Μου συνέστησαν μακριά από τέτοιες καταστάσεις διότι η κατάσταση μου είναι σοβαρή.Ναι ρε ανόητε που δεν μπορείς να καταλάβεις το τι συμβαίνω ,που ακόμα και το ίδιο το facebook ,kαταδηκαζη την περίπτωση

μου συνέστησαν μακριά από τέτοιες καταστάσεις διότι η κατάσταση μου είναι σοβαρή.Ναι ρε ανόητε που δεν μπορείς να καταλάβεις το τι συμβαίνω ,που ακόμα και το ίδιο το facebook ,kαταδηκαζη την περίπτωση αυτά .σε κάποια σελίδα Αλλά δύστυχος άσος να μην μαθαίνω το τι γίνετε.Επόμενο είναι μόλις κατέβη η σελίδα την εξαφανίζουμε.Δεν σου γραφώ γεια πλακά η έχω την διάθεση,αλλά είναι ο μονός τρόπος επικοινωνίας με την ζεύγλα,και το κολαστήριο .Ούτε θέλω αλά ούτε και μπορώ κάθαρμα ματ από τόσα χρόνια μέρα νύχτα.Όσο γεια τους παρόντες μπαίνουν στο blog και τα διαβάζουν από πρώτο χέρι.και που η απανθρωπιά και η αδικία δεν έκαναν τίποτα να σταματήσουν αυτήν την κόλαση παλιό μαλακά βρωμιάρη χαμένος στην αφάνεια με έχετε καθήλωση τα 2 τελευταία χρόνια .Βαρύ αδόκιμα από εισαγγελέα και απάνθρωπο 2 χρόνια βρομοπυδτ ,με καθηλώσατε ,σαν να ήμουν ο χειρότερος εγκληματίας.Όλα εδώ πληρώνονται καθάρματα η θεια δική ,βλέπει τα πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου