addthis

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Με βασανίζετε περίπου 30 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

 

Με βασανίζετε περίπου 30 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση

Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες χιλιάδες φορές μου κάνατε καψώνια ,με ναζί βίαια ψυχοσωματικά φασιστικά βασανιστήρια Με πολεμάτε αλύπητα με χιλιάδες ώρες εγκληματικά ενεργεία,και πάντα εξευτελίζεστε Μπορείτε να διανοηθείτε πόσες άλλες κακόβουλες και ενοχλητικές δραστηριότητες δοκιμάσατε με ατελείωτες μέρες μαζί με αλλά καθάρματα .Ξέρετε ποσό αντίστοιχη ,σε χρήση ενός χρηστή μέσον ορό σε σε σταθερή συχνότητα ώρας και ημερών.Με βασανίζετε περίπου 50 χρόνια καθάρματα,με μίσος και κτηνώδη βίαια εκδίκηση.Με μια φόρμα έτυμη με ακολουθητέε σε όλα τα σκαλοπάτια,και μου ζητάτε να συμφωνήσω με τα πρόστυχα γραφόμενα σας να μου κάνετε φρόνιμα.Συνεχώς απολιτικά εκβιαστικά συνθήματα στους τοίχους.Πόσες χιλιάδες φορές καψώνι με λεκτικούς αριθμούς,και σε διάρκεια 47 μέρες καλόπεσα φασίστες ,θέλετε φυλακή η δεν θέλετε .Πόσα  εκατομμύρια εικονικές αποσύνδεσης και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό και με τραβάτε εβδομάδες,μπλοκάρονται όλο το σύστημα.Με φτάσατε σε σημείο κυνικότητας με τα τόσα απάνθρωπα .ζητώ από την δικαιοσύνη την καταδίκη σας και την ψυχική οδύνη που μου προκαλούσατε μέσα στο σπίτι μου ,Με την συνεχομένη ηλεκτρονική παρενόχληση.

Αναρτήθηκε από Mihalis Thalassis στις Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 02, 2013
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/30.html

(6) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου