addthis

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Καλό και καταγγέλλω τον κάθε αρμόδιο του facebook,που είναι αρμόδιος γεια την εγκληματική ενεργεία από ομάδα και βοήθεια,και την ανικανότητα να κάνουν κάτι είναι εγκλήματα με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Ζητώ την δίωξη και απομάκρυνση από την σελίδα και την προσωπική μου άψη μου την βανδαλισμέ την εξευτέλισαν τα καθάρματα. μην τολμήσει και πατήσει κανένας κάθαρμα .τι θα λεγάτε είδαν το έκαναν στο σπίτια σας και όχι στο δικό μυεί Κατάσταση Δεν έχετε καμία θέση στην σελίδα, η θέση σας είναι η δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες κακουργήματα ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Έπρεπε από καιρό να βρίσκεστε στην φυλακή Όσο γεια το facebook,γνωρίζει τα πάντα και ζητώ να αναλάβει ανάλογος τις εύθηνες του Είμαι άνθρωπος ,και ζητώ την καταδίκη σας μετά από τόσα χρόνια φασιστικά ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία,που φυσικά είστε και ο ηθικός αυτουργός

Καλό και καταγγέλλω τον κάθε αρμόδιο του facebook,που είναι αρμόδιος γεια την εγκληματική ενεργεία από ομάδα και βοήθεια,και την ανικανότητα να κάνουν κάτι είναι εγκλήματα με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Ζητώ την δίωξη και απομάκρυνση από την σελίδα και την προσωπική μου άψη μου την βανδαλισμέ την εξευτέλισαν τα καθάρματα. μην τολμήσει και πατήσει κανένας κάθαρμα .τι θα λεγάτε είδαν το έκαναν στο σπίτια σας και όχι στο δικό μυεί Κατάσταση Δεν έχετε καμία θέση στην σελίδα, η θέση σας είναι η δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες κακουργήματα ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Έπρεπε από καιρό να βρίσκεστε στην φυλακή Όσο γεια το facebook,γνωρίζει τα πάντα και ζητώ να αναλάβει ανάλογος τις εύθηνες του Είμαι άνθρωπος ,και ζητώ την καταδίκη σας μετά από τόσα χρόνια φασιστικά ναζί βασανιστήρια Σας καταγελώ γεια την πλήρη αδιαφορία και ανικανότητα να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία,που φυσικά είστε και ο ηθικός αυτουργός

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου