addthis

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Η Σελίδα άνοιξεΤώρα τι μπορώ να σας γράψω ότι όλα αυτά που κάνετε είναι σκηνοθετημένα και προγραμματισμένα

Τώρα τι μπορώ να σας γράψω ότι όλα αυτά που κάνετε είναι σκηνοθετημένα και προγραμματισμένα.Γιατί ήσαστε πρόστυχη,γιατί θέλετε να βασανίζετε έναν συνάνθρωπο με ψευδή πάντα καταθέσεις και ότι το πιο βρωμερό και κτηνώδες.Έλατε στην θέση μου ,τι θα κάνατε.Και μου αγενής ο άλλος από το mail yahoo..να μου κάνη συντονισμένα και ανόητα βασανιστήρια ,φασιστικά με ανόητο και απάνθρωπο τρόπωνα φύγετε Ήσαστε τέρατα παραμορφωμένα.Με Ρώτας ότι δεν μπορώ να πατήσω το πληκτρολόγιο άπα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Κάποια ημέρα όλα αυτά που μου έχετε κάνη θα τα πληρώσετε ,θα φύγει αυτή η ψευδή διασπορά ψευδών κατηγοριών στο διαδίκτυο,στέλνοντας μάλιστα και mail .δεν με συγκινούν αυτά ,αλά είμαι άνθρωπος.τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε. Εκτιμώ την κατάσταση  facebook,και δεν μου αρέσει να βρισκόμαστε σε τέτοια αντιπαλότητα.mPNG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου