addthis

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργή και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά

δεν θα χάσω την ζωή μου γεια να κανό την χάρη σας και κανενός .Μου βάζετε αυτά ανόητε κανένας διότι αυτά τα κρίσιμα που πέρασα δεν γίνετε η κατάσταση είναι κρίσιμη ν,θα σε αφήσω να αναρτήσεις και να μου κάνης τα εγκλήματα και τα κακουργήματα   Που πήγε το κέντρο (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) γιατί δεν λειτουργώ και παραμένει ακίνητο .Ντροπή σας καταχραστές δεν έχετε την τόλμη να το αφήσετε να στήλη αυτά που γράφω .μην προσπαθείτε βρομιάρηδες κατά τον ανθρώπων γενικά .Ζητώ να σεβαστητε και δεν σέβεστε τίποτα .Τι πρέπει να γένη να γόνο κάθαρμα και εγώ τομάρια όχι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω με αυτόν τον ρυθμο .Έχω μάθη να σέβομαι τους πάντες και τα πάντα .Δεν θα υποκύψω στην ανόητες και εγκληματικές πραξης .θα συνεχίσω κανονικά εστί και μονός μου αν χρειαστεί .Προκειμένου να μου κάνετε αυτές τις αναιδέστατες και υποτιμητικές αθλιότητες Εικόνα από το (Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας) που υποτίθεται ενδιαφέρετε γεια το καλό μας και την οικογενειακής ασφάλειας αίσχος βρωμιά

dddddd

αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης Δεν γνωρίζω κανένα video και καμια καταχρηση εισαστε παλιανθροποι .Βαση το ID 2----6 ,δεν γνωριζο και τι με ενδιαφερη εαν το διαγραψατε .το εκανα τωρα αναζητηση και διαβασα οτι αυτα που γρaφει καθαρματα προσπαθητε με καθε πρωστειχο και ανανδρο φασιστικο και βασανηστηκο τροπο την κατηγορια μου ελεινη.θα πληρώσετε τα κακουργήματα και την ψυχική οδύνη Video ID Number: 45166971-804 Δημοσιεύθηκε στις 24 Σεπ 2012 αυτά γράφει καταχραστές εκβιαστές εγκληματίες με ναζί βασανιστήρια σας καταγγέλλω γεια γεια ψευδή κατηγορία και αναστάτωση οικιακής ειρήνης

7777777777777

Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως με την φυλακή 3150 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φορα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.

Ζητάτε να σας υπογράψω μόνο και μόνο να βαραίνετε την κατάσταση μου σαν παραπτώματα .Όπως μετην φυλακή 3120 μέρες καθάρματα θέλετε να με εξοντώσετε με αυτά που κάνετε τα ναζί βασανιστήρια .ζητώ την επέμβαση του ΟΗΕ και κάθε φόρε περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων Είσαστε ότι χειρότερο και δραστικό γεια τέλεια αποτελέσματα .Είσαστε κτήνη με δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς.Τι μου βγάζεις ρε τραμπούκε βασανιστή της χούντας και χειρότερα .Ζητώ από το facebook ,την δίωξη σας παντελώς και την ευθύνη που φέρει το ίδιο τ5οσο γεια αδιαφορία όσο και γεια συγκάλυψη τον δολοφονών, ομάδας και βοήθεια .Σας καθιστό υπευθινο9υς και υπόλογους γεια αυτήν την πολύχρονη απάνθρωποι κτηνωδία .Σας βαρενη η καταγγελία βάρβαρου βασανισμού με σκοπό την τελική εξόντωση ./τώρα στον εισαγγελέα και στην δικαιοσύνη όλοι μαζί απάνθρωποι ρατσιστές.

MPARKPNG

Photo Michael Thalassis Athens

boskopoylos

Τι θέλεις τώρα και βγάζεις συνέχεα την Ειδοποίηση .Είναι γνωστό ότι μπορείς να κάνης ότι θέλεις.αλά δεν ποτέ δυνατόν να υποκύψω στον φασισμό και με τα να ναζί βασανίστρια να με υπόταξης και να με δαμάσεις σαν να είμαι ζώο .Είναι γνωστό ότι επιλέγεις πάντα μέρες ,που εορτάζουμε την ανάσταση και εκεί κάθε φορά έχουν καταγραφή τα χειρότερα .Είσαι ρατσιστής ,επιβαρύνεις την προσωπική μου κατάσταση από θέμα υγείας ,και επόμενης την εξόντωση .Φύγε από κάθε τι μου είναι δικό μου μου κλεινής το οξυγόνο ,αδυνατώντας να αναπνεύσω,με τις κτηνωδίες .Έχετε κάνη χιλιάδες αλλαγές πάντα κατά εμού άντε και τώρα κάθαρμα Ζητώ την επέμβαση του facebook, που αυτό είναι Ος φερόμενος ηθικός αυτουργός ,με τους αρμόδιους στο ανάλογα πόστα .Φύγετε καθάρματα κτήνη και βασανιστές τις χούντας .Με πολεμάτε με ναζί βασανιστήρια ,πάντα με εντολέα και συντονισμένα.Είσαστε πολύ άχρηστη ,μόλις βάζω άτομα μέσα στην σελίδα προσπαθείτε να φέρετε τον διχασμό ανάμεσα με έμενα .τελος

το έχετε πάντα μπλοκαρισμένο ν το Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας τροπή σας

mrgalo oikogenia

Καταγγελία:καταγγέλλω το facebook και κάθε υπεύθυνο γεια αυτήν την πολυετή εγκληματική αντιμετώπιση Τέλος σταματήστε να με απειλείτε νε με προκαλείτε να με εκβιάζετε να υπογράψω ,είναι κτηνωδία ,χωρίς προηγούμενο .τι θέλετε συνεχεία και με παρενοχλείτε,κάθε λεπτό αισχρή και ελεεινή εγκληματίες ,με αυτές τις δολοφονικές ναζί ενέργειες Καλό το facebook Γεια την γνωστή κατάσταση ,την συγκάλυψη και την ασυλία ,να σταματήσει επιτέλους.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Σας καταγγέλλω γεια ,απάνθρωπα βασανιστήρια που μου προκαλέσατε σοβαρά σωματικά προβλήματα.Που δεν θα γίνω μοιρολάτρης να σου αναφέρω .Θα καλέσω την δικαιοσύνη διότι γνωρίζει το σοβαρό πρόβλημα μου μου έχετε δημιουργήση.Εσείς κάνατε ανάσταση και Πάσχα ,εγώ δεν έκανα ,για πολλοστή χρόνια τίποτα κάρματα .Ντροπή σας Τι μου λέτε τώρα αφήστε αυτές τις συκοφαντίες και το ανελέητο κυνηγητό με μίσος και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια είναι ντροπή σας να με καταδιώκετε τόσο αλύπητα τόσο πρόστυχα .Δεν ανέβασα κανένα video με αυτά τα στοιχεία.Ζητώ να με αφήσετε ,χωρίς αυτά τα βρόμικα και καταδικαστέα .κάνετε κατάχρηση .Με βάζετε να κάνω δήλωση μετάνοιας γεια κάτι που δεν γνωρίζω ότι δεν θα το ξανακάνω .Αφήστε ήσυχο σας καταγγέλλω γεια συνεχή ηλεκτρονική παρενόχληση και κάθε είδους απάνθρωποι κτηνωδία. άντε χαθείτε από κοντά μου με την λάσπη Κέα την κατάχρηση που με κατηγορείτε .Μην με απειλείτε και κινδυνολογείτε ,με διάφορα πρόστυχα και ανέντιμα κακουργήματα. https://www.facebook.com/safety/ Το έχετε μπλοκάρει γεια να μην Φανή η βρώμια σας τωρα ζητο την επεμβαση εισαγγελεα γεια τηνβ ίαια και απάνθρωποι κτηνωδία. https://www.facebook.com/safety/

dddddd

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Καλησπέρα..Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!

Καλησπέρα..

 

Χρόνια Πολλά! .. Καλή Ανάσταση!

Good evening ..


Happy Birthday! .. Happy Easter!

Αρέσει στη Σελίδα Στέλιος Καζαντζίδης και στο χρήστη Chris ----. Όλο το διάστημα μηνών που θέλετε Στέλιο είναι αδύνατον.Ο λόγος η ομάδα και βοήθεια του facebook.μπλοκάρουν την σελίδα 4 χρόνο καταχράστηκα απάνθρωπα και άδικα .Κάτι θα βρεθεί ,διότι δεν έχει κανένας δικαίωμα να μπλοκάρει και να προσπαθεί ότι το χειρότερο .Είναι ρατσισμός είναι ασέβεια.Ντροπή σας που τολμάτε πάντα να τα βάζετε με τον Στέλιο Καζαντζίδη .ο Στέλιος υπάρχει στης καρδιές μόνον τον ανθρώπων.Και δεν έχεις κανένας το δίκαιο,α να κάνη αυτά τα απάνθρωπα,με τέτοιο μίσος και κτηνωδία Τέλος

Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που

Γεια αυτήν την πρόστυχη κατάχρηση Τώρα ζητώ σαν Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας,να μου αφαιρεθεί γεια (1 χρόνο το δικαίωμα προσθήκη στους φίλους,) τα αλά δικαιώματα κανονικά και με τον νόμο,αυτό και μόνο αυτό .Δεν μπορώ να παίζω με τον κάθε χρήστη, εκβιαστές κινδυνολογεί βασανιστές.και όλα τα αλλά που δεν αξίζει να αναφέρω   Το πρωί ήταν 4 ώρες και τώρα έγιναν 6 ώρες ,και ποιος ξέρη ακόμα Από τις 3150 μέρες πρόστυχης και άδικα παραπτώματα ντροπή σας .Είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .που καταστρέψατε την ζωή. Το τελευταίο  Εξιτήριο που πείρα μου έδωσαν χάρη.Είμαι γεννημένος ελεύθερος και δίνω και την ψυχή μου, γεια τον συνάνθρωπο και να υπερασπίσω την ζωή  μου.Αυτό έκανα στο 4 χρόνο στο facebook που φερθήκατε απάνθρωπα και με κτηνωδία.Ομάδα Βοήθεια ,και το ίδιο το facebook ,που δεν έδωσε καμία απάντηση γεια την κατάχρηση και χιλιάδες απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,με άσχημα αποτελέσματα γεια έμενα προσωπικά.

Στην γειτονιά

Graphic2

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου
Hennessey (© Rapier)
Προηγούμενο1 από 21Επόμενο
Μοιραστείτε αυτή την gallery
Το Hennessey Venom GTείναι τεχνικά το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που μπορείτε να βρείτε στην αγορά. Σε μέτρηση σε αυτοκινητόδρομο της Αμερικής έφτασε τα 420 χιλιόμετρα ανά ώρα. Κάποιοι από εσάς που ξέρετε πολλά, μπορεί να γελάτε τώρα και να σκέφτεστε πως η Bugatti Veyron SuperSports είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο εκεί έξω με 430 χλμ την ώρα, ωστόσο θα έπρεπε να γνωρίζετε πως οι κόφτες δεν την αφήνουν αν πάει πάνω από 415χλμ για να μην καούν τα λάστιχα. Οπότε τεχνικά, όντως η Venom είναι γρηγορότερη.
Πολύ πιθανό να μην γνωρίζετε ούτε τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που θα σας παρουσιάσουμε εδώ.

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Οδυσσέας Ελύτης

Είναι η βαρβαρότητα Την βλέπω να'ρχεται

μεταμφιεσμένη,κάτω από άνομες συμμαχίες

και προσυμφωνημένες υποδουλώσεις Δεν

θα πρόκειται γεια φούρνους του Χίτλερ 

ίσως αλλά γεια μεθοδευμένη και οιονεί

επιστημονική καθυπόταξη του ανθρώπου

Για τον πλήρη εξευτελισμό του.

Για την ατίμωση του …

Οδυσσέας Ελύτης

11993_354707651296226_1079140669_n

Οδυσσέας Ελύτης

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Ο Κήπος σήμερα μεσημέρι…

468059_3674

photomihalis

Ο Κήπος σήμερα

704859_521395597870487_492239144_o

http://photomihalis.blogspot.gr/

Να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον βασανιστών στο διαχειριστή της Σελίδας "Зарабатываем легко (gmaf.biz)" να αφαιρέσει τη Σελίδα δεν είναι δυνατόν διότι επι χρόνια με βασανίζουν ,Ποε θα μπορέσω να τους αφήσω να κάνουν κατάχρηση τα καθάρματα που μου έχουν κάνη από τα πολλά καψόνια προβλήματα σοβαρά .Η θέση τους είναι η φυλακή γεια εγκληματικά κακουργήματα

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα

safeti

Σας ενημερώνω ότι είσαστε συνυπεύθυνη σε αυτήν την κτηνωδία κατά εμού.είμαι χρήστης του facebook,που δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση Αλλά μου κώνου απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ναζί λεκτικούς ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό εκβιασμό πολυήμερες μέρες καψώνι φασιστικό με από τέλεσα να μου έχουν δημιούργησε με τα βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια σοβαρά προβλήματα κυνικότητας.Δεν κατήγορο κανένα τους βασανιστές σας γράφο που γνωρίζετε τα πάντα και σαν facebook ,δεν κάνατε τίποτα μόνο συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Με έχετε καθήλωση βαρβάτη κακούργη εγκληματίες 2 χρόνια από τα πολλά καψόνια με μίσος και εκδίκηση .ζητώ την επέμβαση τις δικαιοσύνης στον εισαγγελέα αυτά τα κτήνη τα πρόστυχα καθάρματα που μου κατέστρεψαν τα πάντα .Τα δάκτυλα τραμπούκε τα είχα σπάσει με γεμάτο αίματα μου κάνατε καψώνι 47 μέρες τι να γράψω στην κόλαση που βρέθηκα με έσωσε του εγκληματίες βασανιστές.ζητώ την καταδίκη και την ηθική ικανοποίηση την ψυχική οδύνη .Μπορείτε καθάρματα να Πίτε δειλοί κουβέντα .Είναι απάνθρωπο καλό τον ΟΗΕ και σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια πολυετή βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια μέχρι θανάτου .δεν ζητώ ελεημοσύνη την προσωπικότητα μου και τα ανθρώπινα δικαιώματα καθάρματα φασίστες αλήτες τα καταστρέψατε όλα ζητώ την καταδίκη του και την φυγή τους από το σπίτι μου βρομιάρηδες της ανθρωπότητας κτήνη

PP

Να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον βασανιστών στο διαχειριστή της Σελίδας "Зарабатываем легко (gmaf.biz)" να αφαιρέσει τη Σελίδα δεν είναι δυνατόν διότι επι χρόνια με βασανίζουν ,Ποε θα μπορέσω να τους αφήσω να κάνουν κατάχρηση τα καθάρματα που μου έχουν κάνη από τα πολλά καψόνια προβλήματα σοβαρά .Η θέση τους είναι η φυλακή γεια εγκληματικά κακουργήματα

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα

safeti

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Γιατί προσπαθείς να κάνης αυτήν την πρόστυχη πράξη ,γνωρίζεις από μονός σου το τι είσαι.Μην με ενοχλείς μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονικά γιατί να είσαι βλάκας

f

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=2383260785456 Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα Safety CenterWe believe safety is a conversation and a shared responsibility among all of us. That's why we provi... Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό · Meet the Facebook Safety Advisory Board Διάρκεια: 5:32Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό

(11) Facebook

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι  Άνθρωπος

Είμαι μεγαλωμένος στο διαδίκτυο έχω γνωρίσει όλες τις κατάστασης που κατά διαστήματα έβγαιναν ,είμαι σχεδόν γραμμένος σε όλους.ποτέ με κανένα δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό,υπήρχε σέβας υπήρχε και υπαρχή ανθρωπισμός,κατανόηση .Δύσκολες εποχές για να κάνης μια ανάρτηση μια εικόνα ήταν μεγάλο κατόρθωμα ,γεια να κατάβασης 1 τραγούδι ώρες πολλές .Ήρθαμε στο 2013 και βρεθήκαν η βασανιστές του facebook να εισχωρήσουν μέσα στα σπίτια μας και να αρχίσουν να μας βασανίζουν αλύπητα η τραμπούκοι η απάνθρωποι νομίζουν ότι μπορούν ψνα κυβερνούν τον πλανήτη και να κάνουν βασανιστήρια μέχρι τελικής τα καθάρματα δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς μισούσαν τους πάντες και τα πάντα .Δεν αφήναν κανένα .Ντροπή τους του καταδικάζω με του ανθρώπινους νομούς είναι καθάρματα υποκριτές και βασανιστές μέχρι θανάτου τα κτήνη.Τόσα χρόνια δεν σταμάτησες 1 λεπτό η τραμπούκοι.Με εκβιασμούς με συνεχόμενες γραμμένες ερώτηση όπου πήγαινε το ποντική .Αισχρή τιποτένιοι .του καταδικάζω

Είμαι μεγαλωμένος στο διαδίκτυο έχω γνωρίσει όλες τις κατάστασης που κατά διαστήματα έβγαιναν ,είμαι σχεδόν γραμμένος σε όλους.ποτέ με κανένα δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό,υπήρχε σέβας υπήρχε και υπαρχή ανθρωπισμός,κατανόηση .Δύσκολες εποχές για να κάνης μια ανάρτηση μια εικόνα ήταν μεγάλο κατόρθωμα ,γεια να κατάβασης 1 τραγούδι ώρες πολλές .Ήρθαμε στο 2013 και βρεθήκαν η βασανιστές του facebook να εισχωρήσουν μέσα στα σπίτια μας και να αρχίσουν να μας βασανίζουν αλύπητα η τραμπούκοι  η απάνθρωποι νομίζουν ότι μπορούν ψνα κυβερνούν τον πλανήτη και να κάνουν βασανιστήρια μέχρι τελικής τα καθάρματα δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς μισούσαν τους πάντες και τα πάντα .Δεν αφήναν κανένα .Ντροπή τους του καταδικάζω με του ανθρώπινους νομούς είναι καθάρματα υποκριτές και βασανιστές μέχρι θανάτου τα κτήνη.Τόσα χρόνια δεν σταμάτησες 1 λεπτό η τραμπούκοι.Με εκβιασμούς με συνεχόμενες γραμμένες ερώτηση όπου πήγαινε το ποντική .Αισχρή τιποτένιοι .του καταδικάζω γεια την αδιαφορία .τι ζητάτε είμαι άνθρωπος. τι θέλετε την σελίδα Έλατε πάρτε την .με βασανίσατε και μου δημιουργήσατε προβλήματα ανίατα καθάρματα εκβιαστές τραμπούκοι κλιμάτιζες τι άλλο θέλετε φασίστες Η αθλιότητα σας ξεπέρασε κάθε τι ,προηγούμενο που συνεχίζετε την αθλία κατάσταση με τα βρομοσκυλα ομάδα και βοήθεια που ζητώ τώρα να τους; παράδοσης στον εισαγγελέα και να αναλάβεις υπεράσπιση ,διότι έμενα με βασανίσατε απάνθρωπα τομάρια .Ήσαστε αυτό που γνωρίζετε εσείς καλύτερα καθάρματα

safeti

Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρωμιά σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .Είναι μια πραγματική κτηνωδία χωρίς όρια ,και χωρίς καμία μα καμία υπόληψη .Αυτά τα καθάρματα με έχουν κυνηγήσω θανάσιμα με τα ναζί και συντονισμένα μέσο εντολέα βασανιστήρια .Με έχουν όλα τα χρόνια μέρα νύχτα και με βασανίζουν με τον φασιστικό ναζί τρόπο τους Εκατομμύρια γράμματα έχουν πατήσει αυτά τα δάχτυλα που από την συνεχόμενη εσκεμμένη φασιστική ενεργεία που έχουν διμιουργιση σοβαρά σωματικά προβλήματα που δεν μου αρέσει να τα αναφέρω .Το μόνο που τους γραφώ τα 2 τελευταία χρόνια με έχουν καθήλωση τελείως με προβλήματα κυνικότητας από τα χιλιάδες βασανιστήρια.Ούτε μια χούντα ούτε τα ναζί δεν έκαναν τέτοια ψυχρά βασανιστήρια με το γάντι.Του καταδικάζω γεια ασέβεια και κακοποίηση με τα καταδικαστέα βασανιστήρια .Το facebook φέρει την ευθηνή ,γράφο 4 χρόνια με έχουν γράψει και αυτή ,με τα καψώνια αναπηρίας και ντροπής καθάρματα Δεν κρατώ κακιά σε κανένα και Ουτάρ καταράστηκα κανένα ούτε κατά νου .μέρες νύχτες υπόφεραν από τα τεχνολογία του 2013 αίσχος και ντροπή στους υπευθύνους που ζητώ παραδειγματικά την καταδίκη τους ,γεια την κακοποίηση που μου προξένησες .Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρόμια σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .

±¹ÃÇ¿Â_thumb  902949_444847175596562_2098406518_o   ppp

Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρωμιά σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .Είναι μια πραγματική κτηνωδία χωρίς όρια ,και χωρίς καμία μα καμία υπόληψη .Αυτά τα καθάρματα με έχουν κυνηγήσω θανάσιμα με τα ναζί και συντονισμένα μέσο εντολέα βασανιστήρια .

Ζητώ τώρα την δίωξη του φασίστα από την σελίδα κάνη κατάχρηση με έχουν βασανίσει ,καλό το facebook να παρά αυτούς τους τραμπούκους που μου δημιούργησες προβλήματα κυνικότητας και να του καταδίκασε .Γευτώ αδιαφόρετε είμαι άνθρωπος ντροπή σας να φύγουν τώρα η φασίστες η εγκληματίες η δολοφόνοι της όλης κατάσταση τα ρεμάλια τώρα η ομάδα και η βοήθεια να φύγουν.Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν τραμπουκισμό η σελίδα είναι τιμωρημένη συνεχώς ./Με πιο δικαίου κάνετε κατάχρηση στον εισαγγελέα βασανίσατε ζητώ την καταδίκη τους γεια την κατάσταση που μου άρχουν επιφέρω Καθιστό υπεύθυνο και σε Καραγγελή γεια την στάση αυτή τον βασανιστών που η θέση τους είναι η φυλακή τα καθάρματα,γεια αυτά τα βασανιστήρια και τις κάκωσης από τα πολλά βασανιστήρια

Ζητώ τώρα την δίωξη του φασίστα από την σελίδα κάνη κατάχρηση με έχουν βασανίσει ,καλό το facebook να παρά αυτούς τους τραμπούκους που μου δημιούργησες προβλήματα κυνικότητας και να του καταδίκασε .Γευτώ αδιαφόρετε είμαι άνθρωπος ντροπή σας να φύγουν τώρα η φασίστες η εγκληματίες η δολοφόνοι της όλης κατάσταση τα ρεμάλια τώρα η ομάδα και η βοήθεια να φύγουν.Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν τραμπουκισμό η σελίδα είναι τιμωρημένη συνεχώς ./Με πιο δικαίου κάνετε κατάχρηση στον εισαγγελέα βασανίσατε  ζητώ την καταδίκη τους γεια την κατάσταση που μου άρχουν επιφέρω Καθιστό υπεύθυνο και σε Καραγγελή  γεια την στάση αυτή τον βασανιστών που η θέση τους είναι η φυλακή τα καθάρματα,γεια αυτά τα βασανιστήρια και τις κάκωσης από τα πολλά βασανιστήρια

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμάρια τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν απ[ο το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμασται στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μαισεωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε

μμμμμ  r aa

Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε

Είμαι χρήστης γραμμένος στο facebook ,που σας κατάσταση δεν έχω ούτε είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με την κατάσταση facebook.Είμαι πάντα νόμιμος σωστός τυρό και σέβομαι τους όρους της κατάστασης που όλες της φορές ήταν ψευδή καταδίκες .Βάδιζα βάση τον ορών πάντα ,που έφτανα στο σημείο εκατοντάδες φορές ,να μου ζητούν να κανό δήλωση μετάνοιας .Με κυνηγούν με το πιο κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια ,μου έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα κυνικότητας σε βαθμό παραλυσίας ,Μου φέρονται σας σκλάβο σαν σκουπίδι με κτηνωδία και γεμάτη μίσος Μου έχουν επιβάλει 3150 μετρία ψευδή φυλάκιση με κτηνωδία ,γεια να Πάρο την σελίδα τα καθάρματα με έβαζαν να υπογράψω ότι έκανα αυτό που με κατηγορούσαν ότι ενόχλησα τους πληροφόρησαν χωρίς να έχω κάνη τίποτα .Πάντα σεβόμενος την κατάσταση και τους ορούν υπόγραφα Να καταλάβετε ότι η σελίδα αυτή τώρα είναι τιμωρημένη και από την αρχή τιμωρημένη .Μπλοκαρισμένα τα πάντα ,δεν ήταν ποτέ δυνατόν να στύλο μήνυμα εκκρεμούν από το 2010 .Με κυνηγούν από την πρώτη μέρα να μου κάνουν και να μου επισυνάψουν φρόνιμα μέρα νύχτα να έχουν φόρμα άτιμοι να υπογράψω να με απειλούν να με βασανίζουν συνεχόμενα γεια μέρες νύχτες με βάρδιες η φασίστες ,Ντροπή τους τα καθάρματα .δεν μπορώ να γράψω άλλο ζητώ την ποινική δίωξη και την καταδίκη αυτόν τον καθαρμάτων και όσον έλαβαν μέρος σε αυτήν την κτηνωδία. Το facebook γνώριζε τα πάντα ,που ποτέ δεν έκανε τίποτα ,αντίθετος εντείνοντας η εγκληματικές με εντολέα κλιματικές συντονισμένες ,πράξης μέχρι τελικής .με την πλύση εγκεφάλου σε έφτανες σε ακραία σημεία σε βαθμό αυτοκτονίας τα καθάρματα

η φαψε

οικογενειακής ασφάλειας https://www.facebook.com/safety/ Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ.Δεν υπάρχει μέχρι τώρα μόλις πας σου γραφή το γνωστό ,ξαναδοκιμάστε υπαρχή πρόβλημα δεν υπαρχή τίποτα ζητώ την καταδίκη όλον τον υπευθύνων γεια την εγκληματική ενεργεία και την σωματική κακοποίηση με τα βίαια ναζί βασανιστήρια μια ντροπή είναι αρκετή

οικογενειακής ασφάλειας  https://www.facebook.com/safety/ Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ.Δεν υπάρχει μέχρι τώρα  μόλις πας σου γραφή το γνωστό ,ξαναδοκιμάστε υπαρχή πρόβλημα δεν υπαρχή τίποτα ζητώ την καταδίκη όλον τον υπευθύνων γεια την εγκληματική ενεργεία και την σωματική κακοποίηση με τα βίαια ναζί βασανιστήρια μια ντροπή είναι αρκετή

safeti

Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας https://www.facebook.com/safety/ Πιστεύουμε ότι το θέμα της ασφάλειας μάς αφορά όλους. Γι' αυτό σας προσφέρουμε τις πληροφορίες, τα εργαλεία και άλλες πηγές ενημέρωσης που θα βρείτε εδώ.Δεν υπάρχει μέχρι τώρα μόλις πας σου γραφή το γνωστό ,ξαναδοκιμάστε υπαρχή πρόβλημα δεν υπαρχή τίποτα ζητώ την καταδίκη όλον τον υπευθύνων γεια την εγκληματική ενεργεία και την σωματική κακοποίηση με τα βίαια ναζί βασανιστήρια μια ντροπή είναι αρκετή

TI MPORITE NA KANETE

Στο διαχειριστή της Σελίδας "Angels House Spiritual Gifts" να αφαιρέσει τη Σελίδα.Δεν είναι ποτέ δυνατόν ,να με βασανίζουν ομάδα και βοήθεια να έχουν την σελίδα τιμωρημένη τώρα και στο σύνολο 3150 μέρες να ανεχτώ ποτέ αυτά τα τραύματα που μου έχουν δημιούργησε η φασίστες από τα πολύ ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .καταδικάζω το facebook και φυσικά τους αρμοδίους όπως εσένα που μου έγραψες να ενημερώσω τον διαχωριστή .Γιατί είναι ποτέ δυνατόν να μου έχετε δημιουργήσει βίαια εγκληματικά ψυχοσωματικά τραύματα και παραλυσίας .Στον εισαγγελέα θέλετε και να δικαστείτε γεια τα χρόνια αυτά γεια κακούργημα .Σας αναφέρω όλους με συνυπεύθυνο το ίδιο το facebook,που η αδιαφορία του 4 χρόνο ,με άφησαν με κινητικά προβλήματα .Κανιά ναζί λεκτικούς ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις μερσί στο σπίτι μου ατελείωτες εβδομάδες τα καθάρματα ομάδα και βοήθεια .με την συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Ζητώ τώρα να πάνε αυτόφωρο και τους καταγελώ γεια εγκληματικές δολοφονικές συνέργειες κατά εμού .Με απειλούν με κυνηγούν γράφοντας καθημερινά συνθήματα στον τοίχο με απαλές και εκβιασμού να υπογράψω να μου κάνουν φρόνιμα.Ζητώ την ποινική και εγκληματική δίωξη τους και την απομεινάσης γεια όλα αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,την ψυχική οδύνη με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα τα καθάρματα .Καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατάχρηση και όλα τα κατά του ανθρώπου .σε φτάνουν στο σημείο με την πλύση εγκεφάλου τόσα χρόνια σε ακραίες κατάσταση ,στην αυτοκτονία .είναι κτήνη και ζητώ την καταδίκη τους ρατσιστές φασίστες δολοφόνοι καθάρματα .Δεν Πάι άλλο με έχουν σακατέψει στα κινητικά προβλήματα .παραλυσία ,και ακινησία 2 χρόνια τα καθάρματα μέσα φυλακή τα κτήνη η κανίβαλοι .47 μέρες συνεχόμενα καψόνι η βασανιστές τα βρομερά καθάρματα η κτηνωδία στη τελειότητα όλα προσχεδιασμένα καλό τον ΟΗΕ και κάθε φορέα γεια τα εγκληματικά ναζί βασανιστήρια από βασανιστές του facebook

Στο διαχειριστή της Σελίδας "Angels House Spiritual Gifts"  να αφαιρέσει τη Σελίδα.Δεν είναι ποτέ δυνατόν ,να με βασανίζουν ομάδα και βοήθεια

μμμμμ

Κατάσταση Ομάδα Βοήθεια Ξεπεράσατε τα όρια και της κτηνωδίας με κυνηγάτε ,και εγώ σας καταγγείλω γεια εκβιασμό γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,γεια λεκτικούς αριθμούς,εγκληματική ενέργεια κατά εμού,σε βαθμό κακουργήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,προκαλώντας σοβαρά σωματικά εγκληματικά προβληματα

Κατάσταση Ομάδα Βοήθεια Ξεπεράσατε τα όρια και της κτηνωδίας με κυνηγάτε ,και εγώ σας καταγγείλω γεια εκβιασμό γεια ηλεκτρονική παρενόχληση ,γεια λεκτικούς αριθμούς,εγκληματική ενέργεια κατά εμού,σε βαθμό κακουργήματος με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,προκαλώντας σοβαρά σωματικά εγκληματικά προβληματα

https://www.facebook.com/safety/ που είναι αυτά που σου έγραψα και δεν πήγαν πουθενά γιατί τα κρύβετε ντρέπεστε να τα παρουσιάσετε,είναι ντροπή να μας κοροϊδεύετε και να μου κάνετε ολημερίς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Προσπαθείτε να κρυφτείτε από παντού και έχουν αρχίσει η φασίστες βασανιστές καθάρματα και μπλοκάρουν να μην αναρτήσω .Πιόνια έχετε πάθη κρίσι πανικού και δεν τολμάτε να αφήσετε να φύγει ανάρτηση.Σαν δεν ντρέπεστε όλοι μαζί ομαδικός,.Εξευτελισμός και φασισμός κυριαρχούν αυτήν την στιγμή με ναζί βασανιστήρια και τραμπουκισμό στης σελίδες .Τι θέλεις ρε παλιό μαλ΄΄ στην σελίδα μου σε καταγελώ γεια κατάχρηση τραμπουκισμό βανδαλισμό .Έξω τώρα κτήνος που θέλετε να μου κάνετε βασανιστήρια .Θα σας πάρει όλους μαζί το facebook,και αυτό μαζί να πάτε στην δικαιοσύνη ενοποιού εισαγγελέα .Και όχι να παίζετε θρασύδειλοι τώρα καλό το ίδιο το facebook να Βάλη μια πρέπουσα κατάσταση και να φύγουν τα βρομοσκυλα που έχετε.Τσαμπουκά πουλάνε η αλήτες λες και είναι με την φάρα τους η διεστραμμένοι τώρα με τις κλοτσιές τα καθάρματα,και να καταδικαστέους γεια όλα αυτά τα χρόνια του βασανισμού και την τυραννίας .Δεν είναι πρέπον να κρύβεστε .Τι θέλετε ρε ,τι ζητάτε και μου κάνετε αυτά είμαι άνθρωπος,και ζητώ να φύγουν όλοι η διπρόσωποι ,που νόμιζες ότι είμαστε υποανάπτυκτη και τούβλα η τραμπούκοι,εξ φασίστες από την σελίδα και ζητώ την καταδίκη σας

https://www.facebook.com/safety/ που είναι αυτά που σου έγραψα και δεν πήγαν πουθενά γιατί τα κρύβετε ντρέπεστε να τα παρουσιάσετε,είναι ντροπή να μας κοροϊδεύετε και να μου κάνετε ολημερίς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Προσπαθείτε να κρυφτείτε από παντού και έχουν αρχίσει η φασίστες βασανιστές καθάρματα και μπλοκάρουν να μην αναρτήσω .Πιόνια έχετε πάθη κρίσι πανικού και δεν τολμάτε να αφήσετε να φύγει ανάρτηση.Σαν δεν ντρέπεστε όλοι μαζί ομαδικός,.Εξευτελισμός και φασισμός κυριαρχούν αυτήν την στιγμή με ναζί βασανιστήρια και τραμπουκισμό στης σελίδες .Τι θέλεις ρε παλιό μαλ΄΄ στην σελίδα μου σε καταγελώ γεια κατάχρηση τραμπουκισμό βανδαλισμό .Έξω τώρα κτήνος που θέλετε να μου κάνετε βασανιστήρια .Θα σας πάρει όλους μαζί το facebook,και αυτό μαζί να πάτε στην δικαιοσύνη ενοποιού εισαγγελέα .Και όχι να παίζετε θρασύδειλοι τώρα καλό το ίδιο το facebook να Βάλη μια πρέπουσα κατάσταση και να φύγουν τα βρομοσκυλα που έχετε.Τσαμπουκά πουλάνε η αλήτες λες και είναι με την φάρα τους η διεστραμμένοι τώρα με τις κλοτσιές τα καθάρματα,και να καταδικαστέους γεια όλα αυτά τα χρόνια του βασανισμού και την τυραννίας .Δεν είναι πρέπον να κρύβεστε .Τι θέλετε ρε ,τι ζητάτε και μου κάνετε αυτά είμαι άνθρωπος,και ζητώ να φύγουν όλοι η διπρόσωποι ,που νόμιζες ότι είμαστε υποανάπτυκτη και τούβλα η τραμπούκοι,εξ φασίστες από την σελίδα και ζητώ την καταδίκη σας

Είναι κατάσταση από ανθρώπινα όντα αυτή που εκτελείτε πιόνια ,τι δεν έχετε κάνη,Πόσες χιλιάδες άτομα απασχολείτε ,συνεχώς γεια τα χειρότερα .τουλάχιστον 200 σελίδες τις έχετε μπλοκάρει λοξοδρόμηση,Δεν ξέρης που καταλήγει .Έχετε μπλοκάρω τα πάντα.Δεν μου κάνετε τίποτα ,μου κάνετε κατάχρηση τραμπουκισμό ναζισμό φασισμό .Όλες η σελίδες που είναι σε αυτήν την σελίδα είναι ανακατωμένα .έχετε φτάσει στο αισχρό σημείο να ανοίγετε μια από τις σελίδες BlogSpot,αι περιμένετε να αναρτήσω να μάθετε νέα μαλών να μάθουν στην μακρινή ήπειρο νέα και ανάλογος συμπεριφέρονται.Είναι ντροπή σας να μπλοκάρετε μέσα από την σελίδα του blog ,μέχρι και ολάκερες σελίδες έχετε εξαφάνιση .ούτε αυτό με ενοχλεί,διότι εάν θέλω να στύλο ένα μήνυμα μια ανάρτηση θα περιμένω από εσάς που την μπλοκάρετε την λοξοδρομείτε μόλις κατεβώ πιο κάτω.Με απλά λόγια δεν Εχω τίποτα κρυφό και δεν με ενδιαφέρει όχι έσειες αλά και αρκούδες να μπου δεν με νέαζε.Με ενδιαφέρουν τα πρόστυχα βασανιστήρια που κάνετε ,τα ναζί και φασίστηκα .Τώρα εάν ρε ανόητε δεν αναρτήσω ,μια εικόνα τι έγινε ,μήπως θα χασά τους πελάτες βλάκα.

αισχος

διαχειριστή της Σελίδας ""Veneti"" βγάλε την διαφήμιση από την σελίδα ευχαριστώ. Είναι θέμα ομάδας και βοήθειας η όλη κατάσταση που με βασανίζουν 4 χρόνο ,πώς θα ανεχτώ όπια δίπατε διαφήμιση Καλά δεν σέβεστε την σελίδα έμενα τους χρηστές το διαδίκτυο,τι θέλετε και κάνετε συνεχώς κατάχρηση.Με πιο σκεπτικό πέφτετε στα χαμηλά,τόσο μίσος έχετε ,και κτηνωδία .Εσείς καταντήσατε επικίνδυνη ικανή γεια τα πάντα τόσα χρόνια τι θέλετε.Δεν στέκει νορμάλ άνθρωπος να συμπεριφέρεται με αυτόν τίνα ασυνάρτητο τρόπο.Τόσο κόσμο έχετε σε έμενα κύλησες ανόητε.Τη ζητάς τι θέλεις γατί να είσαι πολύ χοντρομ.. εγωιστή δεν σταματάτε τα ναζί βασανιστήρια.Σας ενόχλησα ποτέ σε κάτι ,γευτώ τόσο αντιπαλότητα και μίσος ,που Κολωνέ αυτά τα εγκληματικά και ανόητα βλάκες.άντε ρε και πιο πέρα αλήτες βασανιστές φασίστες τραμπούκε .Γιατί βγάζετε ναζί λεκτικούς https://www.facebook.com/safety/ Όλα είναι ψέμα δεν υπαρχή τίποτα ,δεν λειτουργεί τίποτα

διαχειριστή της Σελίδας ""Veneti"" βγάλε την διαφήμιση από την σελίδα ευχαριστώ. Είναι θέμα ομάδας και βοήθειας η όλη κατάσταση που με βασανίζουν 4 χρόνο ,πώς θα ανεχτώ όπια δίπατε διαφήμιση  Καλά δεν σέβεστε την σελίδα έμενα τους χρηστές το διαδίκτυο,τι θέλετε και κάνετε συνεχώς κατάχρηση.Με πιο σκεπτικό πέφτετε στα χαμηλά,τόσο μίσος έχετε ,και κτηνωδία .Εσείς καταντήσατε  επικίνδυνη ικανή γεια τα πάντα τόσα χρόνια τι θέλετε.Δεν στέκει νορμάλ άνθρωπος να συμπεριφέρεται με αυτόν τίνα ασυνάρτητο τρόπο.Τόσο κόσμο έχετε σε έμενα κύλησες ανόητε.Τη ζητάς τι θέλεις γατί να είσαι πολύ χοντρομ.. εγωιστή δεν σταματάτε τα ναζί βασανιστήρια.Σας ενόχλησα ποτέ σε κάτι ,γευτώ τόσο αντιπαλότητα και μίσος ,που Κολωνέ αυτά τα εγκληματικά και ανόητα βλάκες.άντε ρε και πιο πέρα αλήτες βασανιστές φασίστες  τραμπούκε .Γιατί βγάζετε ναζί λεκτικούς https://www.facebook.com/safety/  Όλα είναι ψέμα δεν υπαρχή τίποτα ,δεν λειτουργεί τίποτα

Ποιο ήσαστε εσείς που αγνοείτε τα καλέσματα γεια την ηλεκτρονική παρενόχληση και γενικά .Τομάρια είσαστε και ανόητε τους διανθής ανθρώπινους νομούς .Με πιο δικαίωμα κάθαρμα μου ζητάς λεκτικούς αριθμούς γεια να κρύψε την βρομιά σου κάθαρμα.Όλους του φορείς τους παραγράφετε όπως και τον άνθρωπο καθάρματα τώρα μέσα ζητώ προσωπικά διότι 4 χρόνο ζητώ τα στοιχεία τις ομάδας,μετά από ένδειξη εισαγγελέα,το τι χρειάζεται, και δεν μου τα δεινού να προσκομίσω ασφαλίστηκα μετρά και να σώσω την ζωή μου που συνεχώς με αυτούς κινδύνευο

934799_424511704311918_1271385133_n  αισχος 479110_537632109621972_437893530_o

Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
Στο διαδικτυακό τόπο
http://www.keepcontrol.eu/?lang=gr υπάρχουν οδηγίες για την αντιμετώπιση της. Εναλλακτικά, υπάρχουν τρόποι καταγγελίας τέτοιου είδους παρενοχλήσεων σε κάθε κράτος μέλος. Για την Ελλάδα, έχει δημιουργηθεί μία ομάδα διαχείρισης καταγγελιών στο http://www.safeline.gr/ η οποία αποτελείται από διάφορους ελληνικούς φορείς, με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης