addthis

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Σας καταγγέλλω γεια ,απάνθρωπα βασανιστήρια που μου προκαλέσατε σοβαρά σωματικά προβλήματα.Που δεν θα γίνω μοιρολάτρης να σου αναφέρω .Θα καλέσω την δικαιοσύνη διότι γνωρίζει το σοβαρό πρόβλημα μου μου έχετε δημιουργήση.Εσείς κάνατε ανάσταση και Πάσχα ,εγώ δεν έκανα ,για πολλοστή χρόνια τίποτα κάρματα .Ντροπή σας Τι μου λέτε τώρα αφήστε αυτές τις συκοφαντίες και το ανελέητο κυνηγητό με μίσος και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια είναι ντροπή σας να με καταδιώκετε τόσο αλύπητα τόσο πρόστυχα .Δεν ανέβασα κανένα video με αυτά τα στοιχεία.Ζητώ να με αφήσετε ,χωρίς αυτά τα βρόμικα και καταδικαστέα .κάνετε κατάχρηση .Με βάζετε να κάνω δήλωση μετάνοιας γεια κάτι που δεν γνωρίζω ότι δεν θα το ξανακάνω .Αφήστε ήσυχο σας καταγγέλλω γεια συνεχή ηλεκτρονική παρενόχληση και κάθε είδους απάνθρωποι κτηνωδία. άντε χαθείτε από κοντά μου με την λάσπη Κέα την κατάχρηση που με κατηγορείτε .Μην με απειλείτε και κινδυνολογείτε ,με διάφορα πρόστυχα και ανέντιμα κακουργήματα. https://www.facebook.com/safety/ Το έχετε μπλοκάρει γεια να μην Φανή η βρώμια σας τωρα ζητο την επεμβαση εισαγγελεα γεια τηνβ ίαια και απάνθρωποι κτηνωδία. https://www.facebook.com/safety/

dddddd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου