addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Ζητώ τώρα την δίωξη του φασίστα από την σελίδα κάνη κατάχρηση με έχουν βασανίσει ,καλό το facebook να παρά αυτούς τους τραμπούκους που μου δημιούργησες προβλήματα κυνικότητας και να του καταδίκασε .Γευτώ αδιαφόρετε είμαι άνθρωπος ντροπή σας να φύγουν τώρα η φασίστες η εγκληματίες η δολοφόνοι της όλης κατάσταση τα ρεμάλια τώρα η ομάδα και η βοήθεια να φύγουν.Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν τραμπουκισμό η σελίδα είναι τιμωρημένη συνεχώς ./Με πιο δικαίου κάνετε κατάχρηση στον εισαγγελέα βασανίσατε ζητώ την καταδίκη τους γεια την κατάσταση που μου άρχουν επιφέρω Καθιστό υπεύθυνο και σε Καραγγελή γεια την στάση αυτή τον βασανιστών που η θέση τους είναι η φυλακή τα καθάρματα,γεια αυτά τα βασανιστήρια και τις κάκωσης από τα πολλά βασανιστήρια

Ζητώ τώρα την δίωξη του φασίστα από την σελίδα κάνη κατάχρηση με έχουν βασανίσει ,καλό το facebook να παρά αυτούς τους τραμπούκους που μου δημιούργησες προβλήματα κυνικότητας και να του καταδίκασε .Γευτώ αδιαφόρετε είμαι άνθρωπος ντροπή σας να φύγουν τώρα η φασίστες η εγκληματίες η δολοφόνοι της όλης κατάσταση τα ρεμάλια τώρα η ομάδα και η βοήθεια να φύγουν.Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν τραμπουκισμό η σελίδα είναι τιμωρημένη συνεχώς ./Με πιο δικαίου κάνετε κατάχρηση στον εισαγγελέα βασανίσατε  ζητώ την καταδίκη τους γεια την κατάσταση που μου άρχουν επιφέρω Καθιστό υπεύθυνο και σε Καραγγελή  γεια την στάση αυτή τον βασανιστών που η θέση τους είναι η φυλακή τα καθάρματα,γεια αυτά τα βασανιστήρια και τις κάκωσης από τα πολλά βασανιστήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου