addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Είμαι χρήστης γραμμένος στο facebook ,που σας κατάσταση δεν έχω ούτε είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με την κατάσταση facebook.Είμαι πάντα νόμιμος σωστός τυρό και σέβομαι τους όρους της κατάστασης που όλες της φορές ήταν ψευδή καταδίκες .Βάδιζα βάση τον ορών πάντα ,που έφτανα στο σημείο εκατοντάδες φορές ,να μου ζητούν να κανό δήλωση μετάνοιας .Με κυνηγούν με το πιο κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια ,μου έχουν προκαλέσει σοβαρά προβλήματα κυνικότητας σε βαθμό παραλυσίας ,Μου φέρονται σας σκλάβο σαν σκουπίδι με κτηνωδία και γεμάτη μίσος Μου έχουν επιβάλει 3150 μετρία ψευδή φυλάκιση με κτηνωδία ,γεια να Πάρο την σελίδα τα καθάρματα με έβαζαν να υπογράψω ότι έκανα αυτό που με κατηγορούσαν ότι ενόχλησα τους πληροφόρησαν χωρίς να έχω κάνη τίποτα .Πάντα σεβόμενος την κατάσταση και τους ορούν υπόγραφα Να καταλάβετε ότι η σελίδα αυτή τώρα είναι τιμωρημένη και από την αρχή τιμωρημένη .Μπλοκαρισμένα τα πάντα ,δεν ήταν ποτέ δυνατόν να στύλο μήνυμα εκκρεμούν από το 2010 .Με κυνηγούν από την πρώτη μέρα να μου κάνουν και να μου επισυνάψουν φρόνιμα μέρα νύχτα να έχουν φόρμα άτιμοι να υπογράψω να με απειλούν να με βασανίζουν συνεχόμενα γεια μέρες νύχτες με βάρδιες η φασίστες ,Ντροπή τους τα καθάρματα .δεν μπορώ να γράψω άλλο ζητώ την ποινική δίωξη και την καταδίκη αυτόν τον καθαρμάτων και όσον έλαβαν μέρος σε αυτήν την κτηνωδία. Το facebook γνώριζε τα πάντα ,που ποτέ δεν έκανε τίποτα ,αντίθετος εντείνοντας η εγκληματικές με εντολέα κλιματικές συντονισμένες ,πράξης μέχρι τελικής .με την πλύση εγκεφάλου σε έφτανες σε ακραία σημεία σε βαθμό αυτοκτονίας τα καθάρματα

η φαψε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου