addthis

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Σας ενημερώνω ότι είσαστε συνυπεύθυνη σε αυτήν την κτηνωδία κατά εμού.είμαι χρήστης του facebook,που δεν έχω κανένα πρόβλημα σαν κατάσταση Αλλά μου κώνου απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ναζί λεκτικούς ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό εκβιασμό πολυήμερες μέρες καψώνι φασιστικό με από τέλεσα να μου έχουν δημιούργησε με τα βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια σοβαρά προβλήματα κυνικότητας.Δεν κατήγορο κανένα τους βασανιστές σας γράφο που γνωρίζετε τα πάντα και σαν facebook ,δεν κάνατε τίποτα μόνο συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Με έχετε καθήλωση βαρβάτη κακούργη εγκληματίες 2 χρόνια από τα πολλά καψόνια με μίσος και εκδίκηση .ζητώ την επέμβαση τις δικαιοσύνης στον εισαγγελέα αυτά τα κτήνη τα πρόστυχα καθάρματα που μου κατέστρεψαν τα πάντα .Τα δάκτυλα τραμπούκε τα είχα σπάσει με γεμάτο αίματα μου κάνατε καψώνι 47 μέρες τι να γράψω στην κόλαση που βρέθηκα με έσωσε του εγκληματίες βασανιστές.ζητώ την καταδίκη και την ηθική ικανοποίηση την ψυχική οδύνη .Μπορείτε καθάρματα να Πίτε δειλοί κουβέντα .Είναι απάνθρωπο καλό τον ΟΗΕ και σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια πολυετή βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια μέχρι θανάτου .δεν ζητώ ελεημοσύνη την προσωπικότητα μου και τα ανθρώπινα δικαιώματα καθάρματα φασίστες αλήτες τα καταστρέψατε όλα ζητώ την καταδίκη του και την φυγή τους από το σπίτι μου βρομιάρηδες της ανθρωπότητας κτήνη

PP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου