addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=2383260785456 Ζητώ να φύγουν η βασανιστές τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook .καλό το facebook να αναλάβει γεια την απομάκρυνση και την τιμωρία τον αμέσων βασανιστών ,να φύγουν από την σελίδα τα καθάρματα .να φύγουν από το σπίτι μου .Είναι ντροπή και ξεπεσμός να αδιαφορείτε σε μια τέτοια πολύχρονη και κτηνώδη κατάσταση.Γνωρίζατε τα πάντα και ποτέ δεν κάνατε τίποτα ζητώ τώρα την καταδίκη όλον που σημείωναν ,με την δική σας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας .Είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και όχι στον μεσαίωνα Είσαστε χωρίς κανένα ελαφρυντικό .Μόνο τραμπουκισμό ρατσισμό εκφοβισμό πιο φοβερίζεις ρε ανόητε ,να πας στο σπίτι σου να τα κάνης αυτά κάθαρμα διεφθαρμένε.Είμαι Άνθρωπος να τα κάνετε στα σπίτια σας αλήτες βασανιστές καθάρματα ρατσιστές πιόνια ρουφούν να φύγετε από το σπίτι μου καθάρματα βρομιάρηδες εγκλιμάτισε ναζί κτήνη σε μια κλούβα ρε παλιό που να πας να πούλησης αυτά τα φασματικά τραμπούκε εκεί να δήξης την ανόητη δύναμη σου κάθαρμα Safety CenterWe believe safety is a conversation and a shared responsibility among all of us. That's why we provi... Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό · Meet the Facebook Safety Advisory Board Διάρκεια: 5:32Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό

(11) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου