addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρωμιά σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .Είναι μια πραγματική κτηνωδία χωρίς όρια ,και χωρίς καμία μα καμία υπόληψη .Αυτά τα καθάρματα με έχουν κυνηγήσω θανάσιμα με τα ναζί και συντονισμένα μέσο εντολέα βασανιστήρια .Με έχουν όλα τα χρόνια μέρα νύχτα και με βασανίζουν με τον φασιστικό ναζί τρόπο τους Εκατομμύρια γράμματα έχουν πατήσει αυτά τα δάχτυλα που από την συνεχόμενη εσκεμμένη φασιστική ενεργεία που έχουν διμιουργιση σοβαρά σωματικά προβλήματα που δεν μου αρέσει να τα αναφέρω .Το μόνο που τους γραφώ τα 2 τελευταία χρόνια με έχουν καθήλωση τελείως με προβλήματα κυνικότητας από τα χιλιάδες βασανιστήρια.Ούτε μια χούντα ούτε τα ναζί δεν έκαναν τέτοια ψυχρά βασανιστήρια με το γάντι.Του καταδικάζω γεια ασέβεια και κακοποίηση με τα καταδικαστέα βασανιστήρια .Το facebook φέρει την ευθηνή ,γράφο 4 χρόνια με έχουν γράψει και αυτή ,με τα καψώνια αναπηρίας και ντροπής καθάρματα Δεν κρατώ κακιά σε κανένα και Ουτάρ καταράστηκα κανένα ούτε κατά νου .μέρες νύχτες υπόφεραν από τα τεχνολογία του 2013 αίσχος και ντροπή στους υπευθύνους που ζητώ παραδειγματικά την καταδίκη τους ,γεια την κακοποίηση που μου προξένησες .Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρόμια σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .

±¹ÃÇ¿Â_thumb  902949_444847175596562_2098406518_o   ppp

Είμαι άνθρωπος ελεύθερος δεν δαμάζομαι ούτε υποκύπτω στην βρωμιά σας και την κτηνωδία σας .Μου κάνατε μεγάλο κακό δεν πήγαινε άλλο .Είναι μια πραγματική κτηνωδία χωρίς όρια ,και χωρίς καμία μα καμία υπόληψη .Αυτά τα καθάρματα με έχουν κυνηγήσω θανάσιμα με τα ναζί και συντονισμένα μέσο εντολέα βασανιστήρια .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου