addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Είμαι μεγαλωμένος στο διαδίκτυο έχω γνωρίσει όλες τις κατάστασης που κατά διαστήματα έβγαιναν ,είμαι σχεδόν γραμμένος σε όλους.ποτέ με κανένα δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό,υπήρχε σέβας υπήρχε και υπαρχή ανθρωπισμός,κατανόηση .Δύσκολες εποχές για να κάνης μια ανάρτηση μια εικόνα ήταν μεγάλο κατόρθωμα ,γεια να κατάβασης 1 τραγούδι ώρες πολλές .Ήρθαμε στο 2013 και βρεθήκαν η βασανιστές του facebook να εισχωρήσουν μέσα στα σπίτια μας και να αρχίσουν να μας βασανίζουν αλύπητα η τραμπούκοι η απάνθρωποι νομίζουν ότι μπορούν ψνα κυβερνούν τον πλανήτη και να κάνουν βασανιστήρια μέχρι τελικής τα καθάρματα δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς μισούσαν τους πάντες και τα πάντα .Δεν αφήναν κανένα .Ντροπή τους του καταδικάζω με του ανθρώπινους νομούς είναι καθάρματα υποκριτές και βασανιστές μέχρι θανάτου τα κτήνη.Τόσα χρόνια δεν σταμάτησες 1 λεπτό η τραμπούκοι.Με εκβιασμούς με συνεχόμενες γραμμένες ερώτηση όπου πήγαινε το ποντική .Αισχρή τιποτένιοι .του καταδικάζω

Είμαι μεγαλωμένος στο διαδίκτυο έχω γνωρίσει όλες τις κατάστασης που κατά διαστήματα έβγαιναν ,είμαι σχεδόν γραμμένος σε όλους.ποτέ με κανένα δεν δημιουργήθηκε το παραμικρό,υπήρχε σέβας υπήρχε και υπαρχή ανθρωπισμός,κατανόηση .Δύσκολες εποχές για να κάνης μια ανάρτηση μια εικόνα ήταν μεγάλο κατόρθωμα ,γεια να κατάβασης 1 τραγούδι ώρες πολλές .Ήρθαμε στο 2013 και βρεθήκαν η βασανιστές του facebook να εισχωρήσουν μέσα στα σπίτια μας και να αρχίσουν να μας βασανίζουν αλύπητα η τραμπούκοι  η απάνθρωποι νομίζουν ότι μπορούν ψνα κυβερνούν τον πλανήτη και να κάνουν βασανιστήρια μέχρι τελικής τα καθάρματα δίχως κανένα ίχνος ανθρωπιάς μισούσαν τους πάντες και τα πάντα .Δεν αφήναν κανένα .Ντροπή τους του καταδικάζω με του ανθρώπινους νομούς είναι καθάρματα υποκριτές και βασανιστές μέχρι θανάτου τα κτήνη.Τόσα χρόνια δεν σταμάτησες 1 λεπτό η τραμπούκοι.Με εκβιασμούς με συνεχόμενες γραμμένες ερώτηση όπου πήγαινε το ποντική .Αισχρή τιποτένιοι .του καταδικάζω γεια την αδιαφορία .τι ζητάτε είμαι άνθρωπος. τι θέλετε την σελίδα Έλατε πάρτε την .με βασανίσατε και μου δημιουργήσατε προβλήματα ανίατα καθάρματα εκβιαστές τραμπούκοι κλιμάτιζες τι άλλο θέλετε φασίστες Η αθλιότητα σας ξεπέρασε κάθε τι ,προηγούμενο που συνεχίζετε την αθλία κατάσταση με τα βρομοσκυλα ομάδα και βοήθεια που ζητώ τώρα να τους; παράδοσης στον εισαγγελέα και να αναλάβεις υπεράσπιση ,διότι έμενα με βασανίσατε απάνθρωπα τομάρια .Ήσαστε αυτό που γνωρίζετε εσείς καλύτερα καθάρματα

safeti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου