addthis

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

https://www.facebook.com/safety/ που είναι αυτά που σου έγραψα και δεν πήγαν πουθενά γιατί τα κρύβετε ντρέπεστε να τα παρουσιάσετε,είναι ντροπή να μας κοροϊδεύετε και να μου κάνετε ολημερίς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Προσπαθείτε να κρυφτείτε από παντού και έχουν αρχίσει η φασίστες βασανιστές καθάρματα και μπλοκάρουν να μην αναρτήσω .Πιόνια έχετε πάθη κρίσι πανικού και δεν τολμάτε να αφήσετε να φύγει ανάρτηση.Σαν δεν ντρέπεστε όλοι μαζί ομαδικός,.Εξευτελισμός και φασισμός κυριαρχούν αυτήν την στιγμή με ναζί βασανιστήρια και τραμπουκισμό στης σελίδες .Τι θέλεις ρε παλιό μαλ΄΄ στην σελίδα μου σε καταγελώ γεια κατάχρηση τραμπουκισμό βανδαλισμό .Έξω τώρα κτήνος που θέλετε να μου κάνετε βασανιστήρια .Θα σας πάρει όλους μαζί το facebook,και αυτό μαζί να πάτε στην δικαιοσύνη ενοποιού εισαγγελέα .Και όχι να παίζετε θρασύδειλοι τώρα καλό το ίδιο το facebook να Βάλη μια πρέπουσα κατάσταση και να φύγουν τα βρομοσκυλα που έχετε.Τσαμπουκά πουλάνε η αλήτες λες και είναι με την φάρα τους η διεστραμμένοι τώρα με τις κλοτσιές τα καθάρματα,και να καταδικαστέους γεια όλα αυτά τα χρόνια του βασανισμού και την τυραννίας .Δεν είναι πρέπον να κρύβεστε .Τι θέλετε ρε ,τι ζητάτε και μου κάνετε αυτά είμαι άνθρωπος,και ζητώ να φύγουν όλοι η διπρόσωποι ,που νόμιζες ότι είμαστε υποανάπτυκτη και τούβλα η τραμπούκοι,εξ φασίστες από την σελίδα και ζητώ την καταδίκη σας

https://www.facebook.com/safety/ που είναι αυτά που σου έγραψα και δεν πήγαν πουθενά γιατί τα κρύβετε ντρέπεστε να τα παρουσιάσετε,είναι ντροπή να μας κοροϊδεύετε και να μου κάνετε ολημερίς βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Προσπαθείτε να κρυφτείτε από παντού και έχουν αρχίσει η φασίστες βασανιστές καθάρματα και μπλοκάρουν να μην αναρτήσω .Πιόνια έχετε πάθη κρίσι πανικού και δεν τολμάτε να αφήσετε να φύγει ανάρτηση.Σαν δεν ντρέπεστε όλοι μαζί ομαδικός,.Εξευτελισμός και φασισμός κυριαρχούν αυτήν την στιγμή με ναζί βασανιστήρια και τραμπουκισμό στης σελίδες .Τι θέλεις ρε παλιό μαλ΄΄ στην σελίδα μου σε καταγελώ γεια κατάχρηση τραμπουκισμό βανδαλισμό .Έξω τώρα κτήνος που θέλετε να μου κάνετε βασανιστήρια .Θα σας πάρει όλους μαζί το facebook,και αυτό μαζί να πάτε στην δικαιοσύνη ενοποιού εισαγγελέα .Και όχι να παίζετε θρασύδειλοι τώρα καλό το ίδιο το facebook να Βάλη μια πρέπουσα κατάσταση και να φύγουν τα βρομοσκυλα που έχετε.Τσαμπουκά πουλάνε η αλήτες λες και είναι με την φάρα τους η διεστραμμένοι τώρα με τις κλοτσιές τα καθάρματα,και να καταδικαστέους γεια όλα αυτά τα χρόνια του βασανισμού και την τυραννίας .Δεν είναι πρέπον να κρύβεστε .Τι θέλετε ρε ,τι ζητάτε και μου κάνετε αυτά είμαι άνθρωπος,και ζητώ να φύγουν όλοι η διπρόσωποι ,που νόμιζες ότι είμαστε υποανάπτυκτη και τούβλα η τραμπούκοι,εξ φασίστες από την σελίδα και ζητώ την καταδίκη σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου