addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Είσαι ηλίθιος τραμπούκος και βλάκας τελείως όλα αυτά τα ονόματα τα κάλεσα είτε γευτώ μου τα έδωσες εσύ ,η ήταν γραμμένο γνωρίζω τον Μιχάλη Θαλασσή ,και κτήνος τα περισσότερα είναι προσωπικά δικά μου από δίκες μου σελίδες διεστραμμένη .τώρα θα τα διασταυρώσω όλα δεν είναι ούτε ένα άγνωστο τομάρι.Σε καταγελώ γεια κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση φασισμό τραμπουκισμό,και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια την στιγμή που μου έχετε προκαλέσει σχηματικά προβλήματα από την πλύση εγκεφάλου και τα ναζί βασανιστήρια στο κολαστήριο που έχετε καταντήσει την σελίδα τώρα στον εισαγγελέα καθάρματα και περίμενε κτήνος να σου διασταυρώσω άλλα τα ονόματα .Τομάρι αυτά μου έκανες άφηνες μέρες;ς και δεν μου έδινες κανέναν να μαζεύονται.Τώρα θα πας εσύ αλτήρα κατηγορούμενος που πεζής με την ζωή και την ακμαιότητα μου .Τώρα καλό τα φαψε μοοκ να παρά αυτά τα ανόητα και βλαβερά καθάρματα όλα τα άτομα μου έστειλαν γράφοντα ονομάστηκα με το όνομα μου ζητώ να μου κάνουν καταγγελία όπιο άτομο το κάλεσα αυθαίρετα καθάρματα.Τώρα θα σου βγάλω τα ονόματα

atoma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου