addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Να μου αφαιρεθεί το δικαίωμα, γεια 1 χρόνο να καλό φίλους

Από ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Από Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης Θαλάσσης Προς
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςΚατάσταση προ ομάδα και βοήθεια.από σελίδα Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Στον εξής λόγο τον σοβαρών προβλημάτων που μου έχετε κάνη με τα βίαια ψυχολογικά βασανιστήρια επί τόσα χρόνια.Σε άσχημη κατάσταση .Μετά από συνεχόμενες ημέρες καψώνι μέρα νύχτα μέχρι και 47 μέρες σερί και όλη την κτηνωδία Να μου αφαιρεθεί  το δικαίωμα, γεια 1 χρόνο να καλό φίλους  Από ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Από Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης Θαλάσσης Προς
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςΚατάσταση προ ομάδα και βοήθεια.από σελίδα Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Στον εξής λόγο τον σοβαρών προβλημάτων που μου έχετε κάνη με τα βίαια ψυχολογικά βασανιστήρια επί τόσα χρόνια.Σε άσχημη κατάσταση .Μετά από συνεχόμενες ημέρες καψώνι μέρα νύχτα μέχρι και 47 μέρες σερί και όλη την κτηνωδία κατά εμού ,τα αλλά όλα είναι γνωστά ηλεκτρονική παρενόχληση με ναζί βασανιστήρια,κατάχρηση και χιλιάδες ώρες ρατσισμού και κτηνωδίας .Μου έχετε γέμιση με 3150 μέρες πρόστυχη και ύπουλη ψευδή κατηγορία ,στην σελίδα κολαστήριο .Συνεχώς όλα τα απάνθρωπα .Στο έγραψα και από μέρες.επί 1 χρόνο θα σταματήσω να καλό χρήστες σταματώ και σας γραφώ ότι θέλω να με μπλοκάρετε 1 χρόνο χωρίς να έχω δικαιώματα να καλέσω φίλους.Και όχι να μου πουλάτε το παραμυθεί ότι το φ/β δέχεται τους συγκινείς τους συμμαθητές και τα άτομα του κύκλου οικογένειας.Σας πληροφορώ ότι όχι μόνο δεν έχουν Βάλη άτομα του οικογενειακού περιβάλλοντος μου επιβάλουν και 30 μέρες αποκλεισμό.Ζητώ να με μπλοκάρετε να γλυτώσω τον φασισμό τον τραμπουκισμό ,την δήλωση μετάνοιας .Πιστεύω να έγινα κατανοητός.

wwwwή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου