addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Τη να σου γράψω τώρα και τι να καταλάβεις ,Προσπαθείς να είσαι ανεγκέφαλος,μου γράφετε ότι Στείλατε αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν σας γνωρίζουν. Στην οικογένειά σας Στους συμμαθητές και τους συναδέλφους σας Σε άτομα που γνωρίζετε προσωπικά Τι θέλεις να παρουσίασης, όλα τα ονόματα είναι σχεδόν δικά μου,και τα υπόλοιπα είναι όλα καλυμμένα γευτώ θέλετε να κάνετε ανόητε καταστάσεις.Με το ζόρι ρε απάνθρωπε να κατηγορείς έμενα ότι είμαι άγνωστος σε έμενα,και μου βγάζει παράπτωμα αυτήν την παράλογη κατηγορία .Ενημερώστε κάποιον Άλο εάν δεν είσαστε καλά .Δεν είναι νορμάλ από ανθρώπους αυτά .Τι κάθομαι να σου γραφώ γεια να κατάλαβε ότι εσύ είσαι ο ανεγκέφαλος και πρέπει να κατανόησης ότι τα αιτήματα ήταν όλα νόμιμα.Γιατί θέλεις ρε αλήτη να συνεχίζεις να μου κάνης κακό.Τόσο κάθαρμα είσαι τόσο κανίβαλος

ttPNG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου