addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Τελικά η εξαθλίωση ξεπέρασε τα όρια της,είμαι άνθρωπος και σας καταγελώ στο ΟΗΕ διότι κυνδεδινευη ι ιδία μου η ζωή .Μου έχετε κάνη χιλιάδες βασανιστήρια που μου προκαλέσατε πολύ σωματικά προβλήματα.Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ζητώ να συληθούν και να λογοδοτήσεις γεια την κλιματική ενεργεία εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχληση.Γιατί τόσο μίσος και εκδίκηση τόσα χρόνια .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί ούτε 1 λεπτό .Συνεχώς στην εγκληματικότητα βασανιστήρια και όλα τα κτηνώδη και ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση του facebook αι ζητώ εισαγγελέα διότι ,έχε φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο .

Τελικά  η εξαθλίωση ξεπέρασε τα όρια της,είμαι άνθρωπος και σας καταγελώ στο ΟΗΕ διότι κυνδεδινευη ι ιδία μου η ζωή .Μου έχετε κάνη χιλιάδες βασανιστήρια που μου προκαλέσατε πολύ σωματικά προβλήματα.Με τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ζητώ να συληθούν και να λογοδοτήσεις γεια την κλιματική ενεργεία εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση

77777777777777777777777777777777

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου