addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Είναι άδικο και πρόστυχο ,δεν υπάρχει καμία εξήγηση η μεθυσμένος είσαι η μηχάνημα και δεν ξέρετε τη κάνετε ,με μπλοκάρετε και τα ονόματα που μου γραφής ότι ενοχλούσα είναι παρενόχληση είναι δικά μου ονόματα και προσπαθείς να με αποτελούσης Σταμάτησα 1 χρόνο τα αιτήματα φιλίας από την σελίδα διότι δεν μπορείτε να με προσβάλετε και να με συκοφαντείται .Είσαστε βασανιστές απάνθρωποι πάτε να εξοντώσετε έμενα ,με πράγματα που δεν είχα καμία ανάμιξη .Μου κάνετε ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια και πλύση εγκεφάλου εγκληματία δολοφόνε,τώρα με δολοφόνος με αργό και σίγουρο τρόπο .Με βασανίζετε σαν σκάβω .Με πιο δικαίωμα μου άφορης και μου π0ρισβαλης την προσωπικότητα.Αίσχος στην εποχή τις τεχνολογίας να υπάρχουν φασίστες κινδυνολογεί ,εκβιαστές.Δεν Πάι άλλο ρε ανόητε ,με έχετε φέρει σε πολύ δύσκολη κατάσταση .ντροπή σας

9999999999999999999

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου