addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Ομάδα και βοιθεια τι συμβαίνει δεν έχετε σταματήσει καθόλα την ηλεκτρονική παρενόχληση το μπλοκάρισμα και γενικά την βίαια ψυχοσωματική κατάχρηση Τι θέλετε τώρα πάλι τα ιδία μου ζητάς ρε άνοιες τόσο μίσος ρε διεστραμμένε τώρα ρε πριν μια ώρα δεν έγινε αυτό το ανόητο οπός το καταντήσατε .Τι μου μπλοκάρεις Αλή σελίδα και ζητά τα ιδία .Βλάκα 1 μέρα ολόκληρη κτήνη απάνθρωπα ,προσπαθείτε να με εξοντώσετε ,βασανιστές ντροπή σας ρε .Τι ζητάτε με τόση έχθρα και επίμονη μέχρι τελικής .Σας κάταγε.ο διότι ,παρότι στα χρόνια που είμαι στο facebook η βία και τραμπουκισμός τα ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,μου έχετε δημιουργεί]ση προβλήματα .Ζητώ την ποινική δίωξη σας γεια κακούργημα κατά εξακολούθηση .Αμφότερος σκοπός η εξόντωση μου .Ζητώ από το σύνταγμα του κράτους να επέμβει να αντίστοιχο υπουργείο ,προσπαθούν να με εξοντώσουν πολειτια να επέμβει Είναι ικανή γεια τα πάντα ,προστασία του πολίτη

 5555555555555555555PNG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου