addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Κατάσταση.Δηλαδή ομάδα τώρα προσπαθείς να μου βρίσκεις εικονικά και πρόστυχα παραπτώματα.Με ρωτάς εάν γνωρίζω τα άτομα που καλό.και σε αυτήν την περίπτωση είμαι καλυμμένος εκτός που έχει να άνοιξη 2 μήνες η σελίδα,σε έχω ενημέρωση ότι και καλό άτομα μόνο που γράφουν ότι γνωρίζω τον Μιχάλη Θαλασσή,μόνον και όχι Άλο άτομο .Μην προσπαθείς ,διότι και εκεί κατοχυρώθηκα.Μόνον τα προσωπικά δικά μου καλό .Ούτε φίλο ούτε συγγενή ούτε αδελφό κανένα.Και δεν θα δέχομαι με αλλά ονόματα .Κοφτό αυτό διότι εφαρμόζετε κατά γράμμα.Και αν αμφιβάλεις πάρε ονόματα και κάνε αντιπαράθεση.Τέρμα δεν θα σου δοσά την χαρά να βασανίζεις αλύπητα το κατάλαβες.

Κατάσταση.Δηλαδή ομάδα τώρα προσπαθείς να μου βρίσκεις εικονικά και πρόστυχα παραπτώματα.Με ρωτάς εάν γνωρίζω τα άτομα που καλό.και σε αυτήν την περίπτωση είμαι καλυμμένος εκτός που έχει να άνοιξη 2 μήνες η σελίδα,σε έχω ενημέρωση ότι και καλό άτομα μόνο που γράφουν ότι γνωρίζω τον Μιχάλη Θαλασσή,μόνον και όχι Άλο άτομο  .Μην προσπαθείς ,διότι και εκεί κατοχυρώθηκα.Μόνον τα προσωπικά δικά μου καλό .Ούτε φίλο ούτε συγγενή ούτε αδελφό κανένα.Και δεν θα δέχομαι με αλλά ονόματα .Κοφτό αυτό διότι εφαρμόζετε κατά γράμμα.Και αν αμφιβάλεις πάρε ονόματα και κάνε αντιπαράθεση.Τέρμα δεν θα σου δοσά την χαρά να βασανίζεις αλύπητα το κατάλαβες.

atoma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου