addthis

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Σήμερα τους ανάφερα γεια να γλυτώσω τα βασανιστήρια και την ζωή μου, να μου αφαιρέσουν το δικαίωμα γεια 1 χρόνο αρχικά να μην έχω κανένα δικαίωμα σε αυτήν την σελίδα γεια προσθήκη στους φίλους

Σήμερα τους ανάφερα γεια να γλυτώσω τα βασανιστήρια και την ζωή μου, να μου αφαιρέσουν το δικαίωμα γεια 1 χρόνο αρχικά να μην έχω κανένα δικαίωμα σε αυτήν την σελίδα  γεια προσθήκη στους φίλους .πάρτε και αυτά που έχει η σελίδα και εφιστάμε ήσυχο .Είσαστε βασανίστε απάνθρωποι που έχουν κάνη ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,προκαλώντας τόσα χρόνια και χιλιάδες ώρες σοβαρά προβλήματα Καταδικάζω την βία και αυτούς που τους συγκαλύπτουν και τους παρέχουν Βασιλεία Είναι κτηνωδία απάνθρωπο.Ζητώ την καταδίκη σας γεια την ρατσιστική συνέργεια με 3150 μέρες μπλοκάρισμα και χιλιάδες αλλά ελεεινά βασανιστήρια..

oxi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου