Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά
βασανιστήρια από την ομάδα
¨ situation ABUSE No racism rather violent psychosomatic torture by the team and help, the facebook, the competent and responsible , who provides concealment and immunity Respect the man, who in 2010 tortured day and night , electronic harassment and brutality We condemn all who could not ever do something to stop this anthropoktonia.Einai orga...nized and determined , until my final extermination . After thousands of vulgar and inhumane deteriorate me with the results so far , I'm not man and beast . Seeking your conviction You've condemned in 3250 days exclusion Block , monitored , restricted , turning the page on the right hellhole . Nazi torture with verbal numbers , up to 27 days in a row , presenting serious personal problems . was crippling brainwashing reaching , in extreme cases up to suicide
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα και βοήθεια ,το facebook,τον αρμόδιο και υπεύθυνο ,που τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία Σεβαστείτε τον ανθρώπου ,που από το 2010 με βασανίζετε μέρα νύχτα,ηλεκτρονική παρενόχληση και κτηνωδία Σας καταγγέλλω όλους που δεν σταθήκατε ποτέ να κάνετε κάτι να σταματήσει αυτή η ανθρωποκτονία.Είναι οργανωμένη και αποφασισμένη ,μέχρι τελικής εξόντωσης μου. Μετά από τα χιλιάδες πρόστυχα και απάνθρωπα επιδεινώνετε η κατάσταση μου,με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα ,είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος .Ζητώ την καταδίκη σας Με έχετε καταδικάσει σε 3250 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισα,υπό παρακολούθηση ,υπό περιορισμό ,μετατρέποντας την σελίδα σε σωστό κολαστήριο.Ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς ,μέχρι και 27 μέρες συνεχόμενα,παρουσιάζοντας σοβαρά ατομικά προβλήματα .Ήταν εξοντωτικές με πλύση εγκεφάλου φτάνοντας ,σε ακραίες καταστάσεις μέχρι και την αυτοκτονία?Δείτε περισσότερα
Anonymous Σελίδες Wir suchen russische Muttersprachler, die uns den folgenden Zeitungsartikel aus dem Jahr 2008 ins Deutsche übersetzen können. Übersetzung bitte als Kommentar posten. Danke!
Wir suchen russische Muttersprachler, die uns den folgenden Zeitungsartikel aus dem Jahr 2008 ins Deutsche übersetzen können. Übersetzung bitte als Kommentar posten. Danke!
Ψάχνουμε για ρωσική φυσικούς ομιλητές που μπορεί να μεταφράσει τα ακόλουθα άρθρα της εφημερίδας από το έτος 2008, στα γερμανικά. Παρακαλώ μετά τη μετάφραση ως ένα σχόλιο. Ευχαριστούμε! (Μεταφράστηκε από: Bing)
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 15812726 · πριν από 45 λεπτά ·
Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα
¨ situation ABUSE No racism rather violent psychosomatic torture by the team and help, the facebook, the competent and responsible , who provides concealment and immunity Respect the man, who in 2010 tortured day and night , electronic harassment and brutality We condemn all who could not ever do something to stop this anthropoktonia.Einai organ...ized and determined , until my final extermination . After thousands of vulgar and inhumane deteriorate me with the results so far , I'm not man and beast . Seeking your conviction You've condemned in 3250 days exclusion Block , monitored , restricted , turning the page on the right hellhole . Nazi torture with verbal numbers , up to 27 days in a row , presenting serious personal problems . was crippling brainwashing reaching , in extreme cases up to suicide
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα και βοήθεια ,το facebook,τον αρμόδιο και υπεύθυνο ,που τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία Σεβαστείτε τον ανθρώπου ,που από το 2010 με βασανίζετε μέρα νύχτα,ηλεκτρονική παρενόχληση και κτηνωδία Σας καταγγέλλω όλους που δεν σταθήκατε ποτέ να κάνετε κάτι να σταματήσει αυτή η ανθρωποκτονία.Είναι οργανωμένη και αποφασισμένη ,μέχρι τελικής εξόντωσης μου. Μετά από τα χιλιάδες πρόστυχα και απάνθρωπα επιδεινώνετε η κατάσταση μου,με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα ,είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος .Ζητώ την καταδίκη σας Με έχετε καταδικάσει σε 3250 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισα,υπό παρακολούθηση ,υπό περιορισμό ,μετατρέποντας την σελίδα σε σωστό κολαστήριο.Ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς ,μέχρι και 27 μέρες συνεχόμενα,παρουσιάζοντας σοβαρά ατομικά προβλήματα .Ήταν εξοντωτικές με πλύση εγκεφάλου φτάνοντας ,σε ακραίες καταστάσεις μέχρι και την αυτοκτονίαΔείτε περισσότερα
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα και βοήθεια ,το facebook,τον αρμόδιο και υπεύθυνο ,που τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία Σεβαστείτε τον ανθρώπου ,που από το 2010 με βασανίζετε μέρα νύχτα,ηλεκτρονική
¨κατασταση ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ Όχι στον ρατσισμό όχι στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από την ομάδα και βοήθεια ,το facebook,τον αρμόδιο και υπεύθυνο ,που τους παρέχει συγκάλυψη και ασυλία Σεβαστείτε τον ανθρώπου ,που από το 2010 με βασανίζετε μέρα νύχτα,ηλεκτρονική παρενόχληση και κτηνωδία Σας καταγγέλλω όλους που δεν σταθήκατε ποτέ να κάνετε κάτι να σταματήσει αυτή η ανθρωποκτονία.Είναι οργανωμένη και αποφασισμένη ,μέχρι τελικής εξόντωσης μου. Μετά από τα χιλιάδες πρόστυχα και απάνθρωπα επιδεινώνετε η κατάσταση μου,με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα ,είμαι άνθρωπος και όχι κτήνος .Ζητώ την καταδίκη σας Με έχετε καταδικάσει σε 3250 μέρες αποκλεισμό μπλοκάρισα,υπό παρακολούθηση ,υπό περιορισμό ,μετατρέποντας την σελίδα σε σωστό κολαστήριο.Ναζί βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς ,μέχρι και 27 μέρες συνεχόμενα,παρουσιάζοντας σοβαρά ατομικά προβλήματα .Ήταν εξοντωτικές με πλύση εγκεφάλου φτάνοντας ,σε ακραίες καταστάσεις μέχρι και την αυτοκτονία
Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014
Anonymous Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Anonymous
AUFWACHEN! Privatisierung von Trinkwasser: Die EU-Kommission wird keine Gesetze auf den Weg bringen, die Wasser als Menschenrecht anerkennen. Zuvor hatten sich 1,7 Millionen EU-Bürger gegen die Privatiserung von Wasser ausgsprochen. Kritiker sprechen von einem „Schlag ins Gesicht der Bürger”.
Ξύπνα! Ιδιωτικοποίησης του πόσιμου νερού: η Επιτροπή θα θέσει κανέναν νόμο σχετικά με τον τρόπο αυτό, να αναγνωρίζουν νερό ως ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Προηγουμένως είχε πολύ 1,7 εκατομμύρια πολίτες της ΕΕ κατά το Privatiserung του νερού. Οι κριτικοί μιλούν για ένα «χαστούκι στο πρόσωπο τους πολίτες". (Μεταφράστηκε από: Bing)
![]()
Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Anonymous
AUFWACHEN! Privatisierung von Trinkwasser: Die EU-Kommission wird keine Gesetze auf den Weg bringen, die Wasser als Menschenrecht anerkennen. Zuvor hatten sich 1,7 Millionen EU-Bürger gegen die Privatiserung von Wasser ausgsprochen. Kritiker sprechen von einem „Schlag ins Gesicht der Bürger”.
Ξύπνα! Ιδιωτικοποίησης του πόσιμου νερού: η Επιτροπή θα θέσει κανέναν νόμο σχετικά με τον τρόπο αυτό, να αναγνωρίζουν νερό ως ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Προηγουμένως είχε πολύ 1,7 εκατομμύρια πολίτες της ΕΕ κατά το Privatiserung του νερού. Οι κριτικοί μιλούν για ένα «χαστούκι στο πρόσωπο τους πολίτες". (Μεταφράστηκε από: Bing)Δεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · πριν από 23 λεπτά
Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Φωτογραφίες Χρονολογίου - Novels Michael Thalassis
![]()
Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:
Πληκτρολογήστε ένα όνομα
Μου αρέσει!ΣχολιάστεΔεν μου αρέσειΣχολιάστε
Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφίαΝα γίνει εικόνα προφίλ
Πατήστε στη φωτογραφία για να αρχίσετε να προσθέτετε ετικέτες.Οι ετικέτες προστέθηκαν
ΑκύρωσηΗ περικοπή ολοκληρώθηκε
Σύρετε τις γωνίες του παραπάνω κουτιού, για να κόψετε τη νέα φωτογραφία του προφίλ σας.
Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται
Anonymous
Wichtig: Teilen! Die von #Merkel hofierte #Nazi-Regierung in Kiew will die #Todesstrafe wieder einführen. Die parlamentarische Opposition, vor allem die bisherige Regierungsfraktion der "Partei der Regionen", wurde durch Einschüchterung ausgeschaltet! Das Parlament hat dadurch praktisch und theoretisch/juristisch keine Legitimation mehr! Die Vorlage für die Rada des Abgeordneten Oleg Lya...schko, welche vom ukrainischen Parlament beraten werden soll, enthält folgende Punkte:
1. Die Ergebnisse des Krim-Referendums werden unter keinen Umständen anerkannt. Die Krim wird nicht an Russland übergeben.
2. Alle Verträge und Übereinkommen mit Russland werden nichtig, einschließlich der Verträge bezüglich der Schwarzmeerflotte-Stationierung auf der Krim.
3. Es soll die Todesstrafe für die Zeiten des Krieges mit Russland, für alle Verräter, Deserteure, Marodeure, Mörder und Spione eingeführt werden.
4. Alle Bürger, die an jeglichen „separatistischen Kundgebungen/Demonstrationen“ teilnehmen, werden des Staatsverrats angeklagt und können ihre ukrainische Staatsangehörigkeit verlieren. So kann jede regierungskritische Demo als Hochverrat ausgelegt werden - typisches Kennzeichen jeder Unterdrückungsdiktatur.
5. Einigen widerspenstigen Abgeordneten der Werchowna Rada – Oleg Tsarew, Vadim Kolesnitschenko und Boris Deutsch – soll das Abgeordneten-Mandat entzogen, und diese unter Anklage gestellt werden.
6. Die Rada soll die volle Kampfbereitschaft ausrufen und faschistische Milizen erstellen lassen.
Quellverweis: "Ukrainische Regierungswebseite" am 17. März 2014 Link: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=50279
Σημαντικό: Μοιραστείτε το! Το φλερτάρει από #Merkel #Nazi κυβέρνηση στο Κίεβο θέλει να επαναφέρει την #Todesstrafe. Η κοινοβουλευτική αντιπολίτευση, ειδικά η προηγούμενη κυβέρνηση ομάδα του Κόμματος των περιφερειών, σβήστηκε από εκφοβισμό! Το Κοινοβούλιο έχει έτσι πρακτικά και θεωρητικά/νομική δεν περισσότερη νομιμότητα. Το πρότυπο για το Rada του κ. Oleg Lyaschko, που θα πρέπει να συμβουλεύεται το Κοινοβούλιο της Ουκρανίας, περιέχει τα ακόλουθα σημεία: 1 τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος Κριμαίας αναγνωρίζονται υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Κριμαία δεν μεταβιβάζεται στη Ρωσία.
2. όλες οι συνθήκες και συμφωνίες με τη Ρωσία θα είναι άκυρες, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών σχετικά με το στόλο της Μαύρης Θάλασσας που σταθμεύουν στην Κριμαία.
3. είναι να εισαχθεί η θανατική ποινή για την εποχή του πολέμου με τη Ρωσία για όλα προδότες, λιποτάκτες, επιδρομείς, δολοφόνοι και κατασκόπους.
4. όλοι οι πολίτες που συμμετέχουν σε οποιαδήποτε "αυτονομιστών συλλαλητήρια/διαδηλώσεις", κατηγορούνται για προδοσία και ενδέχεται να χάσετε τις ουκρανικές ιθαγένειάς. Κάθε κυβέρνηση-κρίσιμη demo όπως μπορεί να είναι προδοσία - σχεδιαστεί τυπική ένδειξη για κάθε καταπιεστική δικτατορία.
5. ορισμένα απείθαρχοι βουλευτές Werchowna Rada - Oleg Tsarew, Vadim Kolesnitschenko και Boris Γερμανικά - πρέπει να είναι αποσπασμένο εντολή ανακαλείται, και όσων έχουν παραπεμφθεί.
6. το Rada πρέπει να διακηρυχθεί η πλήρη ετοιμότητα καταπολέμηση και δημιουργία φασιστική πολιτοφυλακή.
Πηγή αναφοράς: "Ουκρανική κυβέρνηση τοποθεσία Web" στον σύνδεσμο 17 Μαρτίου 2014: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=50279 (Μεταφράστηκε από: Bing)Δείτε περισσότεραΜου αρέσει! · · Να μην λαμβάνω ειδοποιήσεις · Κοινοποιήστε · Επεξεργασία
Επεξεργασία · Προώθηση · πριν από 12 λεπτά
Τρίτη 18 Μαρτίου 2014
Επιστροφή στα μου αρέσει θέλω να αφαιρεθούν από παντού ,στο facebook.Δεν γίνετε να με μισούν να με βασανίζουν παράφορα και εγώ να τους επικροτώ Όχι να αφαιρεθούν γεια την κτηνωδία που μου προσφέρατε αλά αυτά τα χρόνια.Με την κατάσταση κανένα πρόβλημα .,αλλά από φασισμό ναζί απάνθρωπα βασανιστήρια κάθε λεπτό Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα κατάχρησης,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανίκανη βασανιστές κτήνη?
Επιστροφή στα μου αρέσει θέλω να αφαιρεθούν από παντού ,στο facebook.Δεν γίνετε να με μισούν να με βασανίζουν παράφορα και εγώ να τους επικροτώ Όχι να αφαιρεθούν γεια την κτηνωδία που μου προσφέρατε αλά αυτά τα χρόνια.Με την κατάσταση κανένα πρόβλημα .,αλλά από φασισμό ναζί απάνθρωπα βασανιστήρια κάθε λεπτό Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα κατάχρησης,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανίκανη βασανιστές κτήνη?
Που πήγαν η αναρτήσεις από ανώνυμους,σαν δεν ντρέπεστε,αυτά που κάνετε καθάρματα Να κάνετε ρε ανόητε κουμάντο στην σελίδας τώρα καθάρματα να φύγετε κάνετε κατάχρηση.Την την πέρασες ρε την σελίδα βλάκα ,μεθυσμένη ήσαστε ρε ανόητη και παθαίνετε κρίσις πανικού τομάρια.Ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες απάνθρωπα και απαγορευμένα καψώνια προσβολή υποτίμηση νοημοσύνης,εκφοβισμό ψυχική οδύνη,μέσα στοπ σπίτι μου μέρα νύχτα.Να ψάξετε και να βρείτε αυτά καλοπέρα .Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω δεν ανέχομαι πρόστυχη κανένα απάνθρωπο κτήνη να με φέρνει σε κρίσιμη κατάσταση στον εισαγγελέα τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook που ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα να σταματήσει αυτή η κτηνωδία Υπάρχει και θεια δίκη μην το ξεχνάτε?
Που πήγαν η αναρτήσεις από ανώνυμους,σαν δεν ντρέπεστε,αυτά που κάνετε καθάρματα Να κάνετε ρε ανόητε κουμάντο στην σελίδας τώρα καθάρματα να φύγετε κάνετε κατάχρηση.Την την πέρασες ρε την σελίδα βλάκα ,μεθυσμένη ήσαστε ρε ανόητη και παθαίνετε κρίσις πανικού τομάρια.Ζητώ την καταδίκη σας από την δικαιοσύνη γεια τα χιλιάδες απάνθρωπα και απαγορευμένα καψώνια προσβολή υποτίμηση νοημοσύνης,εκφοβισμό ψυχική οδύνη,μέσα στοπ σπίτι μου μέρα νύχτα.Να ψάξετε και να βρείτε αυτά καλοπέρα .Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω δεν ανέχομαι πρόστυχη κανένα απάνθρωπο κτήνη να με φέρνει σε κρίσιμη κατάσταση στον εισαγγελέα τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook που ενώ γνωρίζει τα πάντα δεν έκανε ποτέ τίποτα να σταματήσει αυτή η κτηνωδία Υπάρχει και θεια δίκη μην το ξεχνάτε?
Τι ζητάς Ομάδα και Βοήθεια ,επί χρόνια και αμέτρητες χιλιάδες παρενόχλησης .Γιατί ρε τσογλανιού ,εάν τα έκαναν σε εσάς τι θα έκανες κάθαρμα και παρενοχλείς,δεν μπορείς να το αναλάβει κανένας ότι αυτά
Τι ζητάς και παρενοχλείς,δεν μπορεί να το αναλάβει κανένας, ότι αυτά είναι παρενόχληση και κτηνωδία τραμπουκισμός φασισμός.Γιατί ρε κάνης συνεχεία αυτές τις ανόητες και πρόστυχες πράξεις.Ζήτησα να φυγής και να σας πάνε στην δικαιοσύνη γεια κακουργήματα ομαδικά κατά προσωπικού .Είναι άνανδρο να φέρεστε σαν ηλίθιοι,και να κάνετε απάνθρωπα βασανιστήρια ντροπή σας καθάρματα?
Να φύγετε από την σελίδα καθάρματα ναζί φασίστες βασανίζοντας τομάρια.Γιατί ρε ανόητε θρασύδειλε βρίσκεις και βάζεις αναρτήσεις ,έτσι προσπαθείτε , Είναι συμπεριφορά αυτά γεια άτομα σε αυτό το πόστο που το έχετε μακαντάση μπουρνέλα με βασανιστές ναζί κτηνάνθρωπο
Να φύγετε από την σελίδα καθάρματα ναζί φασίστες βασανίζοντας τομάρια.Γιατί ρε ανόητε θρασύδειλε βρίσκεις και βάζεις αναρτήσεις ,έτσι προσπαθείτε , Είναι συμπεριφορά αυτά γεια άτομα σε αυτό το πόστο που το έχετε καταντήσει μπουρνέλο με βασανιστές ναζί κτηνάνθρωποι?
Mark Zuckerberg , ήσαστε ψεύτες βασανιστές ,γνωρίζεις τα πάντα και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η ανθρωποκτονία κατά εμού .Ψεύτες εκβιαστές βασανιστές δεν λειτουργεί τίποτα ,όλα είναι εικονικά .είναι ντροπή σας να μειώνετε την νοημοσύνη μας .ήσαστε ικανή με τον τρόπο που έχετε ικανή γεια τα πάντα .Τάρτα ενώπιο διαδικτύου ζητώ τη παραίτηση σου διότι γνώριζες τα πάντα και μας έγραφες κανονικά .Εάν έχεις πυγμή και ανθρωπισμό να δίωξης αυτά τα βρομοσκυλα και κάθε τι που έχετε διάπραξη
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Mark Zuckerberg , ήσαστε ψεύτες βασανιστές ,γνωρίζεις τα πάντα και δεν έκανε ποτέ κάτι να σταματήσει αυτή η ανθρωποκτονία κατά εμού .Ψεύτες εκβιαστές βασανιστές δεν λειτουργεί τίποτα ,όλα είναι εικονικά .είναι ντροπή σας να μειώνετε την νοημοσύνη μας .ήσαστε ικανή με τον τρόπο που έχετε ικανή γεια τα πάντα .Τάρτα ενώπιο διαδικτύου ζητώ τη παραίτηση σου διότι γνώριζες τα πάντα και μας έγραφες κανονικά .Εάν έχεις πυγμή και ανθρωπισμό να δίωξης αυτά τα βρομοσκυλα και κάθε τι που έχετε διάπραξη
https://www.facebook.com/safety/
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · πριν από 32 λεπτά ·
Η Ιστορία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Ενα εκπαιδευτικό φίλμ που παρουσιάζει με συντομία τους σημαντικούς ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Η Ιστορία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Ενα εκπαιδευτικό φίλμ που παρουσιάζει με συντομία τους σημαντικούς
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;
Πηγή: http://gr.youthforhumanrights.org
Ενώ μερικά λεξικά τα ορίζουν ως «προνόμιο», όταν ο όρος χρησιμοποιείται με την έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μιλάμε για κάτι πιο θεμελιώδες....
Όλοι οι άνθρωποι έχουν ορισµένα θεμελιώδη δικαιώµατα -- απλά και µόνο επειδή είναι ανθρώπινα όντα. Αυτά, τα λεγόμενα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» δεν είναι απλά προνόμια, που μπορούν να αφαιρεθούν εξαιτίας της ιδιοτροπίας κάποιου άλλου.
Είναι «δικαιώµατα» γιατί είναι πράγµατα που σου επιτρέπουν να είσαι, να κάνεις και να έχεις. Αυτά τα δικαιώµατα υπάρχουν για να σε προστατέψουν από ανθρώπους που ίσως να θέλουν να σου κάνουν κακό ή να σε πληγώσουν. Υπάρχουν επίσης για να µας βοηθήσουν να ζούµε σε µια ατµόσφαιρα φιλικότητας µεταξύ µας και να ζήσουµε ειρηνικά.
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Αρχικά, οι άνθρωποι είχαν δικαιώµατα απλώς και µόνο επειδή αποτελούσαν µέλη µιας οµάδας, όπως η οικογένεια.
Έπειτα το 539 π.Χ., ο Κύρος ο Μέγας, αφού κατέκτησε τη Βαβυλώνα, εντελώς αναπάντεχα ελευθέρωσε όλους τους σκλάβους, έτσι ώστε να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Ακόµα, διακήρυξε ότι οι άνθρωποι έχουν το δικαίωµα να επιλέξουν τη δική τους θρησκεία.
Ο Κύλινδρος του Κύρου, µια πήλινη πινακίδα που περιέχει αυτές τις εξαγγελίες, θεωρείται η πρώτη διακήρυξη ανθρωπίνων δικαιωµάτων στην ιστορία.
Η ιδέα των ανθρωπίνων δικαιωµάτων γρήγορα εξαπλώθηκε στην Ινδία, στην Ελλάδα και τελικά, στη Ρώµη. Οι πιο σηµαντικές εξελίξεις από τότε περιέλαβαν:
1215: Τη Μάγκνα Κάρτα -- η οποία καθιέρωσε νέα δικαιώµατα και κατέστησε το βασιλιά υποτελή στο νόµο.
1628: Η Αίτηση για Δικαιοσύνη -- κείμενο το οποίο προέβαλε τα δικαιώµατα και τις ελευθερίες του λαού.
1776: Η Διακήρυξη Ανεξαρτησίας των Ηνωµένων Πολιτειών -- η οποία διακήρυξε το δικαίωµα στη ζωή, στην ελευθερία και στην επιδίωξη της ευτυχίας.
1789: Η Διακήρυξη των Δικαιωµάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη, -- έγγραφο της Γαλλίας που καθιέρωσε το ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι ενώπιον του νόµου.
1948: Η Οικουµενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωµάτων -- το πρώτο καταστατικό που δηλώνει επίσηµα τα τριάντα δικαιώµατα που έχει κάθε ανθρώπινο ον.
Πηγή: http://gr.youthforhumanrights.org
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ζητήσουν Δωρεάν όλο το εκπαιδευτικό υλικό με εξαιρετικά σχέδια μαθημάτων για τη χρήση του υλικού αυτού στη διδασκαλία τους.
Κατηγορία:Εκπαίδευση
Τυπική άδεια YouTubeΔείτε περισσότερα
Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα; Ενώ μερικά λεξικά ορίζουν τη λέξη δικαίωμα ως «προνόμιο» όταν ο όρος χρησιμοποιείται με την έννοια των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», μιλάμε για κάτι πιο ουσιώδες. Όλοι οι
Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα;
Ενώ μερικά λεξικά ορίζουν τη λέξη δικαίωμα ως «προνόμιο» όταν ο όρος χρησιμοποιείται με την έννοια των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων», μιλάμε για κάτι πιο ουσιώδες. Όλοι οι άνθρωποι έχουν ορισµένα θεμελιώδη δικαιώµατα – απλά και µόνο επειδή είναι ανθρώπινα όντα. Αυτά, τα λεγόμενα «ανθρώπινα δικαιώματα» δεν είναι απλά προνόμια, που μπορούν να αφαιρεθούν εξαιτίας της ιδιοτροπίας κάποιου άλλου. Όλοι οι άνθρωποι έχουν ορισµένα δικαιώµατα – απλά και µόνο επειδή είναι ανθρώπινα όντα.
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Block anonymous then destroy all mounts are you cruel bastards flagrant torturers extortionists all in jail now if you dare reverence sevomouna as you and your block anonymous; Μπλοκάρετε τους ανώνυμους συνέχεια καταστρέφετε όλες τις αναρτήσεις Είσαστε απάνθρωποι αυτόφωρο καθάρματα βασανιστές εκβιαστές όλοι στην φυλακή σε προκαλώ τώρα εάν έχεις σέβας όπως σας σεβόμουνα και σας , μπλοκάρετε τους ανώνυμους?
Block anonymous then destroy all mounts are you cruel bastards flagrant torturers extortionists all in jail now if you dare reverence sevomouna as you and your
block anonymous;
Μπλοκάρετε τους ανώνυμους συνέχεια καταστρέφετε όλες τις αναρτήσεις Είσαστε απάνθρωποι αυτόφωρο καθάρματα βασανιστές εκβιαστές όλοι στην φυλακή σε προκαλώ τώρα εάν έχεις σέβας όπως σας σεβόμουνα και σας ,
μπλοκάρετε τους ανώνυμους?
Αυτόφωρο καθάρματα βασανιστές εκβιαστές όλοι στην φυλακή σε προκαλώ τώρα εάν έχεις σέβας όπως σας σεβόμουνα και σας ,
Αυτόφωρο καθάρματα βασανιστές εκβιαστές όλοι στην φυλακή σε προκαλώ τώρα εάν έχεις σέβας όπως σας σεβόμουνα και σας σέβομαι ,να καταδικαστείτε γεια την ανθρωποκτονία που είχατε προσχεδιάσει .Τρομοκρατία ρατσισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,με ναζί λεκτικούς ,να μειώνουν την νοημοσύνη.Συνεχώς ψυχική οδύνη ταραχή από τα καθάρματα που έχεις και τους παρείχες συγκάλυψη και ασυλία. Ντροπή γεια το ανθρώπινο γένος
Ο Radiofonia Commune Michael Thalassis κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.
Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανου τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάνθ...Δείτε περισσότερα
Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια που μου κανου τα βρομόσκυλα ,υποτίθεται ,ομάδα βοήθεια εντολέα και κάθε υπεύθυνο ¨Αναφέρω δημόσια τον υπεύθυνο και υπόλογο του facebook ,που γεια 5 χρόνο ,με βασανίζουν η εκπαιδευμένη βασανιστές με προγραμματισμένα ,απάνθρωπα βασανιστήρια Mark ,γνωρίζεις τόσα χρόνια το τη γίνετε με τους οργανωμένου ρατσιστές βασανιστές που έχεις .Είναι όλα γνωστά και ποτέ δεν έκανες κάτι να σταματήσει αυτή η απάνθρωπη κτηνωδία κατά εμού,Με έχετε ταπείνωση ,υποτίμηση νοημοσύνης και γενικά απάνθρωπα και δολοφονικά βασανιστήρια .Όλοι στον εισαγγελέα και στην φυλακή γεια απάνθρωπα και κτηνώδη
Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Αναφορά:Mark σε καταγγέλλω γεια ηθικό αυτουργό σε όλα..
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/mark.html#links
Τώρα καλό τον Mark Zuckerberg ,για να αναλάβει την ευθύνη γεια την απάνθρωποι κτηνωδία τόσα χρονιά .Είσαι γνώστης τον πραγμάτων ,γεια τα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια που ένας η τραμπούκοι η εκπαιδευμένη ναζί βασανιστείς .Τάρτα ζητώ Άραν είσαι άνθρωπος να δηλώσεις παραίτηση διότι είσθε ο ηθικός αυτουργός στα
Ρατσιστές Βλέπω ότι δεν καταλάβατε η μάλλον κάνετε όπως πάντα ότι δεν καταλαβαίνετε ,και φέρεστε με μίσος και κτηνωδία .Δεν σας ανέχομαι ,ήσαστε απάνθρωπα κτήνη .Καμία δικαιολογία ούτε και καμία άλλη λέξη .Κάνετε κατάχρηση κακούργημα και χλιδές αμέτρητες, ναζί βασανιστικές ,βιαιότατες ψυχοσωματικές κτηνωδίες .Δεν θα ανεχτώ το παραμικρό ,άνανδροι μπαμπέσηδες υποκριτές και διεφθαρμένη .Σας καταδικάζω όλους τους υπεύθυνους ους και ζητώ την τιμωρία σας που σταθήκατε μι ικανή ,μόνο και μόνο να καταφέρετε τον στόχο σας .Με κινάγατε σαν το αγρίμι .Γιατί ρε ανόητε δεν έχω δικαίωμα στην ζωή που προσπαθείς εσύ με κάθε ναζιστικό ,εγκληματικό να με εξοντώσετε ΑΝ είσαι έστω και λίγο άνθρωπος θα καταλάβαινες κάθαρμα το τι κάνετε .Εκατομμύρια κλικ για να κανό αυτό ποπό ήθελα .Συνεχώς πάνω στο ποντίκι και συνεχώς με εκβιάζατε με βασανίζατε ,μήδε χιλιάδες φορές με λεκτικούς αριθμούς.Είναι αμέτρητες η πρόστυχε εγκληματικές επιθέσεις ,με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Γιατί ρε αλήτη διεφθαρμένε συνεχίζεις να κάνης αυτιά τα θανατηφόρα ,μέσω εντολέα και συγκάλυψη και παροχή ασυλίας από το ίδιο το facebook,και φυσικά από τον αρμόδιο και υπεύθυνο που γνώριζε τα πάντα ,αλά δεν έκανε ποτέ τίποτα.Όσα χρόνια βρίσκομαι στο διαδίκτυο είναι πάρα πολύ έχω γραφτη σε όλες τις καταστάσεις,ποτέ δεν έγινε το παραμικρό .Εσείς πατάτε επί πτωμάτων γεια την τελική εξόντωση μ ου ,που ζητώ αποζημίωση και επαναφορά ψυχικής οδύνης τόσο σε εμέ όσο και στην οικογενείας Υποτίμηση τις νοημοσύνης και αξιοπρεπείας αξιοπρέπειας που την είχατε υποτίμηση ..Είναι να γραφώ γεια εκατομμύρια ώρες . 47 μέρες καθάρματα για ένα κωδικό που προηγούμενος μου κάνατε εικονική αποσύνδεση και ,δεν δεχόσασταν τον κωδικό.Είναι τόσα πολύ υποτιμητικά τα καθάρματα που ούτε κτήνη να ήταν θα είχαν φυγή από ντροπή Αίσχος βασανιστές κτήνη κανίβαλοι ζητώ την τιμωρία σας γεια απόπειρα ανθρωποκτονίας ,που σε κόπια φάση ,με όλα αυτά και πλύση εγκεφάλου έφτασαν στο σημείο αυτοκτονίας τα καθάρματα ? Ρατσιστές καθάρματα στην φυλακή ρατσιστές διεφθαρμένη
![]()
Σας καταγγέλλω σε όλο το9 διαδίκτυο μέχρι να φύγετε αφού πρώτα δικαστείτε γεια της εγκληματικές πράξης ,πάντα με τις ευλογιές του facebook τ
Σας καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο μέχρι να φύγετε αφού πρώτα καταδικαστείτε γεια της εγκληματικές πράξης ,πάντα με τις ευλογιές του facebook τώρα διαμαρτύρομαι και ζητώ την παραίτηση τον ανίκανων ήταν αρμόδιοι στο πόστο αυτό 3250 μέρες φυλακή σκέτο κολαστήριο την σελίδα και με απειλούσατε μέχρι τώρα ,να υπογράψω γεια να μου κάνετε φρόνημα????????
Αυτό είναι ρατσισμός και δεν το ανέχομαι να καταχωρούμε κατηγορίες χρηστών Είναι όλοι έξι σου στο ίδιο διαδίκτυο .Εάν θέλετε να μας ,χαρακτηρίζετε να ατιμάζετε να βροτέ Άλο πλανήτη.Τέλος αυτή η απάνθρωπη ρατσιστική μεταχείριση?
Αυτό είναι ρατσισμός και δεν το ανέχομαι να καταχωρούμε κατηγορίες χρηστών Είναι όλοι έξι σου στο ίδιο διαδίκτυο .Εάν θέλετε να μας ,χαρακτηρίζετε να ατιμάζετε να βρείτε Άλο πλανήτη.Τέλος αυτή η απάνθρωπη ρατσιστική μεταχείριση?
Κυριακή 16 Μαρτίου 2014
Δεν θέλω να γίνετε διαχωρισμός προσώπων
Δεν θέλω να γίνετε διαχωρισμός προσώπων (Σελίδες & δημόσια πρόσωπα
Τα νέα των Σελίδων και των χρηστών που ακολουθείτε.
Δηλώστε ότι σας αρέσουν Σελίδες) και κανένας στην σελίδα αυτή?
Μήπως νομίζεις ότι σου χρωστάμε και από πάνω ,να φύγετε από την σελίδα παντελώς,και εάν νομίζετε ότι δεν σας αρέσει αυτό ,να ξεκουμπιστείτε από την σελίδα και να δηλώσετε παραίτηση από το facebook?
Μήπως νομίζεις ότι σου χρωστάμε και από πάνω ,να φύγετε από την σελίδα παντελώς,και εάν νομίζετε ότι δεν σας αρέσει αυτό ,να ξεκουμπιστείτε από την σελίδα και να δηλώσετε παραίτηση από το fac
εξαφάνισες ανάρτηση από (Βικιπαίδειας σελιδα μου)
Τώρα κάθαρμα εξαφάνισες ανάρτηση από (Βικιπαίδειας σελιδα μου)καθάρματα ,
γιατί φοβάσαι θρασύδειλε ,
να μην τα κάνης κάθαρμα
Ήρθα ποτέ στο σπίτι σου,ναι γιατί κάνης κατάχρηση με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου.Με ποιο δικαίωμα ,μήπως του δυνατού του
Ήρθα ποτέ στο σπίτι σου,ναι γιατί κάνης κατάχρηση με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι μου.Με ποιο δικαίωμα ,μήπως του δυνατού του ισχυρού η του φασίστα ναζί βασανιστή με απάνθρωπα και κτηνώδη Είναι τόσα πολλά που επόμενο είναι ότι μου έχουν δημιούργησε σοβαρά προσωπικά προβλήματα Και το θέμα είναι ότι ο ίδιος ο μαρκ γνωρίζει τα πάντα ,αλλά ολο εφέ και μόστρα ποιος έχει τα πιο πολλά .Η ανίατη ασθένεια των μεγάλων.Δεν λειτουργοί τίποτα ,μόνο κοροϊδία και ψέμα ιδανικά είναι όλα ούτε οικογενειακή ασφάλεια υπαρχή ούτε προσωπική .Άδω δεν μπόρεσες να κατακτήσουν την ασφάλεια την προσωπική που, του μπήκε ο hacer μέσα στον τοίχο. Σε καταδικάζω και εσένα διότι είσαι ο αρμόδιος που δεν στάθηκες ικανός τόσα χρόνια να κάνης κάτι σε αυτήν την κτηνωδία.Νομίζεις ότι μπορώ να κάνω αυτά τα άνανδρα και απάνθρωπα ναζί μελετώμενα βασανιστήρια εγκληματίες του ανθρώπινου γένους
Όταν γράφτηκα στο facebook ,γράφτηκα γιατί μου άρεσε η κατάσταση ,και φυσικά κανένα πρόβλημα με την κατάσταση facebook. Δεν μου γράψατε πουθενά ότι θα συνοδεύομαι από βασανιστές τραμπούκους απάνθρωπους και κτηνωδία Μάλιστα από το πρώτο κλικ με μπλόκαραν και μου ζητούσαν τον κωδικό του mail,τον αριθμό κινητού η αριθμό κάρτας τραπέζης .Αρνήθηκα και άμεσος μου έριξαν αποκλεισμό μπλοκάρισμα ,διότι ενοχλούσα .Είναι κτηνάνθρωποι φασίστες βασανιστές και κάθε λέξη τους αρμόζει .Από εκεί και μετά αρχάισαν τα συνεχόμενα τα όποια τα έχω γράψει και είναι κατά χιλιάδες .
Μου φέρεστε σαν να είμαι σκλάβος η ζώο Να εφαρμοστή ο νόμος χωρίς καμία άλλη λέξη τώρα; να πράξουν αυτή που είναι υπεύθυνη και
Μου φέρεστε σαν να είμαι σκλάβος η ζώο Να εφαρμοστή ο νόμος χωρίς καμία Αλή λέξη τώρα; να πράξουν αυτή που είναι υπεύθυνη και υπόλογοι .Που είμαστε ρε καθάρματα κτήνη και κάνετε αυτά .Με πιο δικαίωμα ρε ανόητε 5 χρόνος ρε βασανιστή και δεν έχετε σταματήσει ούτε 1 λεπτό τσόγλανε.Τώρα ναι τώρα η αρμόδιοι και κάθε φορέας, να επέμβει σε αυτήν την σατανική βασανιστική εξόντωση μου τώρα στην φυλακή .Είναι κακούργημα δεν ένα ένα πταίσματα .Οργανωμένα με εκβιάζετε με εκφοβίζετε μου έχετε τομάρια 3250 μέρες φυλακή σκέτη που να την κάνετε εσείς η βασανιστές.Με πιο δικαίωμα μου άφορης τα ανθρώπινα δικαιώματα με εξευτέλιζες δημοσιά μου άφορης κάθε προσωπικό δικαίωμα.Μου γράφετε στους τοίχους εκβιαστικά όλα τα χρόνια ,ότι να σας να υπογράψω στην ουσία να μου κάνετε φρόνιμα .Σας καταδικάζω και ζητώ την καταδίκη σας?
Κάθισε σκέψου κάνε αυτογνωσία ,τα τόσα κτηνώδη βασανιστήρια που τόσα χρόνια με φέρατε σε δύσκολες προσωπικές κατάστασης.Εάν όλα αυτά τα απάνθρωπα τα είχαν κάνη σε εσένα τι θα έκανες.λέγε ρε τι θα έκανες πρόστυχε διεφθαρμένε βασανιστή εγκληματία ?
Κάθισε σκέψου κάνε αυτογνωσία ,τα τόσα κτηνώδη βασανιστήρια που τόσα χρόνια με φέρατε σε δύσκολες προσωπικές κατάστασης.Εάν όλα αυτά τα απάνθρωπα τα είχαν κάνη σε εσένα τι θα έκανες.λέγε ρε τι θα έκανες πρόστυχε διεφθαρμένε βασανιστή εγκληματία ?
Σάββατο 15 Μαρτίου 2014
Συνεχίζετε να κάνετε κατάχρηση τραμπουκισμό ,ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Προσπαθώ μήπως και κάποια στιγμή καταλάβετε αυτά τα κτηνώδη
Συνεχίζετε να κάνετε κατάχρηση τραμπουκισμό ,ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Προσπαθούν μήπως και κάποια στιγμή καταλάβετε αυτά τα κτηνώδη που κάνετε σε ένα συνάνθρωπο σας,που στην προκείμενη περίπτωση ήσαστε τόσο καθάρματα,που θα παραμείνετε στην βρωμιά και στο σκοτάδι,Παραβιάζεις τα πάντα και συνεχίζεις ανενόχλητος.Κόπια στιγμή θα δικαιωθώ γεια αυτά κτηνώδεις που μου κάνετε 5 χρόνο,Να σας γράψω ντροπή ,ντροπιάζουμε την ιδία την λέξη?
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook- Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-Ε
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
www.adslgr.com
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται
Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει δια...στάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-Ε
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
www.adslgr.com
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Δείτε περισσότερα
προσπαθείτε να κάνετε τα οργανωμένα ναζί φασίστηκα γανωμένα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Τώρα
προσπαθείτε να κάνετε τα οργανωμένα ναζί φασίστηκα γανωμένα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Τώρα διεφθαρμένη να φύγετε από την σελίδα,και να σταματήσετε αυτές τις μαλακιες καλοπέρα.Τώρα έπρεπε ν α είσαστε στην φυλακή ,γεια τις αμέτρητες κτηνωδίες δρόμο βρομοσκυλα
Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει δι...αστάσεις στο διαδίκτυο.
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95
Ευρωπαϊκή Ένωση: Σταματήστε την Ηλεκτρονική Παρενόχληση
http://www.adslgr.com/forum/threads/2758...
"Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παρα…Δείτε περισσότερα
Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_14.html#links
Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, προκαλώντας ταραχη καιψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Δεν έχω βλέψης ούτε τάσης αυτοπροβολής,ούτε να διαφημί...ζω κόποι προϊών Βρίσκομαι γενικά στον αέρα τουλάχιστον 45 χρόνια ,σε είδος εποικίζοντας και λήψης .Δορυφορικά τεχνολογικά σιτέματα ,πάντα στις αέρα Πειρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς AM -FM και κάθε μπάντα και ότι κυκλοφορεί μέχρι τώρα.Δεν μπορείτε εσύ να μου κάνετε ναζί θανατηφόρα καψώνια,ναι θανατηφόρα από την πολύ πρόστυχη μεταχείριση έχω κινδυνέψει πολλές φορές .Κάρδια είναι ποσό να αντέξει με εσάς τους αδίστακτους εγκληματίες. Από υπολογιστές ξεκίνησα πριν ακόμα βγουν τα windows ,Και είμαι ενήμερος μέχρι τώρα,και ποτέ μου δεν έγινε το παραμικρό .Ήρθατε εσείς η απάνθρωπη και βασανιστές να κάνετε τις πρόστυχες και εξοντωτικές πράξης .Κάθισε και αναλογίσου καθάρματα όλα αυτά που μου άρχετε κάνη,και 3254 μέρες φυλακή χωρίς αίτια ,και μετά καθάρματα ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας,απάνθρωπος εξευτελισμός??όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση
Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην...Δείτε περισσότερα
(1) Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
![]()
Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:
Πληκτρολογήστε ένα όνομα
Μου αρέσει!ΣχολιάστεΔεν μου αρέσειΣχολιάστε
Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία
Πατήστε στη φωτογραφία για να αρχίσετε να προσθέτετε ετικέτες.Οι ετικέτες προστέθηκαν
ΑκύρωσηΗ περικοπή ολοκληρώθηκε
Σύρετε τις γωνίες του παραπάνω κουτιού, για να κόψετε τη νέα φωτογραφία του προφίλ σας.
Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Πριν από 16 δευτερόλεπτα
(1) Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
![]()
Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:
Πληκτρολογήστε ένα όνομα
Μου αρέσει!ΣχολιάστεΔεν μου αρέσειΣχολιάστε
Προσθήκη ετικετών στη φωτογραφία
Πατήστε στη φωτογραφία για να αρχίσετε να προσθέτετε ετικέτες.Οι ετικέτες προστέθηκαν
ΑκύρωσηΗ περικοπή ολοκληρώθηκε
Σύρετε τις γωνίες του παραπάνω κουτιού, για να κόψετε τη νέα φωτογραφία του προφίλ σας.
Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Γιατί κάνετε αυτά μέσα στην σελίδα ,κάνετε κατάχρηση ,δεν θέλω καμία τροποποίηση ούτε τίποτα.Μην [προσπαθείς να με φέρεις στο επίπεδο το δικό σου .Η σελίδα είναι προσωπικοί και εσείς κάνετε τραμπουκισμό φάσιμο .Έξω από την σελίδα από το σπίτι μου .Ναι σπίτι μου είναι και μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση,με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια τώρα να φύγεις ?
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8373.html#linksΔεν μου αρέσει · · Κοινοποιήστε · πριν από 2 λεπτά
Σας αρέσει.
Φωτογραφίες Χρονολογίου - Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Γιατί κάνετε αυτά μέσα στην σελίδα ,κάνετε κατάχρηση ,δεν θέλω καμία τροποποίηση ούτε τίποτα.Μην [προσπαθείς να με φέρεις στο επίπεδο το δικό σου .Η σελίδα είναι προσωπικοί και εσείς κάνετε τραμπουκισμό φάσιμο .Έξω από την σελίδα από το σπίτι μου .Ναι σπίτι μου είναι και μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση,με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια τώρα να φύγεις ?
Γιατί κάνετε αυτά μέσα στην σελίδα ,κάνετε κατάχρηση ,δεν θέλω καμία τροποποίηση ούτε τίποτα.Μην [προσπαθείς να με φέρεις στο επίπεδο το δικό σου .Η σελίδα είναι προσωπικοί και εσείς κάνετε τραμπουκισμό φάσιμο .Έξω από την σελίδα από το σπίτι μου .Ναι σπίτι μου είναι και μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση,με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια τώρα να φύγεις ?
Άσε τις ανάρτηση όπως είναι μια μια ,κατάχρηση
Άσε τις ανάρτηση όπως είναι μια μια ,φύγε από την σελίδα?κατάχρηση ,και
Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014
αυτή κάθαρμα έβαλα και εσύ αστραπιαία την
αυτή κάθαρμα έβαλα και εσύ αστραπιαία την άλλαξες με ανάρτηση του Παπάζογλου τομάρια όλοι το ίδιο ήσαστε καθάρματα
mihalis thalassis @mihalis10 9m
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_14.html#links … Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην... http://fb.me/3k7DgxqW9
Collapse
-----------------------------------------------------------------------------------------------
καθαρματα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
mihalis thalassis @mihalis10 40s
@mihalis10 http://youtu.be/UdkTKJZPBSo Καρυάτιδα -- Νίκος Παπάζογλου
Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, προκαλώντας ταραχη καιψυχική οδύνη τόσο
Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, προκαλώντας ταραχη καιψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Δεν έχω βλέψης ούτε τάσης αυτοπροβολής,ούτε να διαφημίζω κόποι προϊών Βρίσκομαι γενικά στον αέρα τουλάχιστον 45 χρόνια ,σε είδος εποικίζοντας και λήψης .Δορυφορικά τεχνολογικά σιτέματα ,πάντα στις αέρα Πειρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς AM -FM και κάθε μπάντα και ότι κυκλοφορεί μέχρι τώρα.Δεν μπορείτε εσύ να μου κάνετε ναζί θανατηφόρα καψώνια,ναι θανατηφόρα από την πολύ πρόστυχη μεταχείριση έχω κινδυνέψει πολλές φορές .Κάρδια είναι ποσό να αντέξει με εσάς τους αδίστακτους εγκληματίες. Από υπολογιστές ξεκίνησα πριν ακόμα βγουν τα windows ,Και είμαι ενήμερος μέχρι τώρα,και ποτέ μου δεν έγινε το παραμικρό .Ήρθατε εσείς η απάνθρωπη και βασανιστές να κάνετε τις πρόστυχες και εξοντωτικές πράξης .Κάθισε και αναλογίσου καθάρματα όλα αυτά που μου άρχετε κάνη,και 3254 μέρες φυλακή χωρίς αίτια ,και μετά καθάρματα ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας,απάνθρωπος εξευτελισμός??όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση
Όχι Σελίδων και των χρηστών που ακολουθείτε: να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει ,όλες του facebook.Όχι ότι άλλαξε κάτι ,κανονικά αλά δεν γίνετε να με βασανίζουν 5 χρόνο και εγώ να τους επικροτώ . να μην ακολουθείτε: το facebooκ ,δεν θέλω να κοροϊδεύω τον εαυτό μου ,όχι
Όχι Σελίδων και των χρηστών που ακολουθείτε: να αφαιρεθούν από παντού το μου αρέσει ,όλες του facebook.Όχι ότι άλλαξε κάτι ,κανονικά αλά δεν γίνετε να με βασανίζουν 5 χρόνο και εγώ να τους επικροτώ . να μην ακολουθείτε: το facebooκ ,δεν θέλω να κοροϊδεύω τον εαυτό μου ,όχι ?????????????????
Δυστυχώς ο αρμόδιος και υπόλογος του facebook όχι μόνο δεν έκανε κάτι να σταματήσει αυτή η κτηνώδη και απάνθρωπη κτηνωδία ,άρχισαν να εφαρμόζουν όλα τα ναζί βασανιστήρια ,είναι ντροπή να μας μιλά γεια το ένα και το άλλο ,και 5 χρόνο με βασανίζουν .Γράφουν πάλι συνθήματα στους τοίχους ,και με διάφορα κτηνώδη και απάνθρωπα απλά έχετε Βάλη μπροστά το φασιστικό σχέδιο γεια να κάνετε τα απάνθρωπα βασανιστήρια .θα σου εγα να πας ,αλλά δεν γίνετε αυτό το καταχρηστικό .Έχετε αρχίσει όλα τα πρόστυχα και άνυδρα ,πια να προγράψω Είναι πουσυες που προσπαθείτε να με βασανίζετε όλη μέρα κτήνη?
Είναι ξεπεσμός βρωμιά και κτηνωδία όλα αυτά που μου κάνετε τομάρια,καθημερινά δείχνετε όλο και πρόστυχο το προσόμοιο της κατάστασης .Ήσαστε δολοφόνοι και μου κάνετε αυτά τα ναζί βασανίστρια ,πολύ ούτε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης τα έκανα αυτά .Έχετε καταντήσει την σελίδα κολαστήριο τομάρια
Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014
Είσαι και ανόητος νομίζεις ότι εάν μου μπλοκάρεις η εξαφάνισες την ανάρτηση,δεν θα βγει στο διαδίκτυο .Εκτός του ότι δεν θέλω να βγαίνει έξω,γίνετε αυτόματα ανάρτηση στο διαδίκτυο από το twitter άμεσος ,το ίδιο και με το +1.Τελευταία γράφο και κάνω ανάρτηση αιδώ να σας ενημερώσω ότι πρέπει να φύγουν η βασανιστές
Είσαι και ανόητος νομίζεις ότι εάν μου μπλοκάρεις η εξαφάνισες την ανάρτηση,δεν θα βγει στο διαδίκτυο .Εκτός του ότι δεν θέλω να βγαίνει έξω,γίνετε αυτόματα ανάρτηση στο διαδίκτυο από το twitter άμεσος ,το ίδιο και με το +1.Τελευταία γράφο και κάνω ανάρτηση αιδώ να σας ενημερώσω ότι πρέπει να φύγουν η βασανιστές
Αναφέρω και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook ,εάν έχει λίγο ανθρωπιά να δηλώσει παραίτηση.Είναι 5 χρόνος που σας καλό σε βοήθεια γεια τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Ντροπή να χάνεστε στο σκοτάδι ,στο ψέμα και στην υποκρισία
Αναφέρω και καταγγέλλω τον αρμόδιο και υπεύθυνο του facebook ,εάν έχει λίγο ανθρωπιά να δηλώσει παραίτηση.Είναι 5 χρόνος που σας καλό σε βοήθεια γεια τα απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια.Ντροπή να χάνεστε στο σκοτάδι ,στο ψέμα και στην υποκρισία
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014
Αίσχος απάνθρωπα και ανήθικα κτήνη ,ναι αυτά πουν κάνετε κτηνωδίες .Δεν σταματάτε Πίτερ λεπτό εκβιαστές μου γράφετε εκφοβιστικά σύνθημα ατα στον τοίχο .Γατί ρε ανόητε τα κάνετε αυτά και θέλετε να σας υπογράψω έτυμη φόρμα να μου κάνετε φρόνημα .Να πάτε, ναι παλιώνθροιπη εγκληματίες του ανθρώπινου γένους .Χαθείτε από κάθε τι που Ατομική ελεύθερη σκέψη γνώση γνώμη ,συμπεριφορά μου ενική τομάρια και λίγο είναι κανίβαλοι
Αίσχος απάνθρωπα και ανήθικα κτήνη ,ναι αυτά πουν κάνετε κτηνωδίες .Δεν σταματάτε Πίτερ λεπτό εκβιαστές μου γράφετε εκφοβιστικά σύνθημα ατα στον τοίχο .Γατί ρε ανόητε τα κάνετε αυτά και θέλετε να σας υπογράψω έτυμη φόρμα να μου κάνετε φρόνημα .Να πάτε, ναι παλιώνθροιπη εγκληματίες του ανθρώπινου γένους .Χαθείτε από κάθε τι που Ατομική ελεύθερη σκέψη γνώση γνώμη ,συμπεριφορά μου ενική τομάρια και λίγο είναι κανίβαλοι
Αν είσαι άξιος άνθρωπος τώρα σε προκαλώ να β γης και να απαντήσεις γεια τα τόσα χρόνια απάνθρωπα βασανιστήρια κάνοντας πλύση εγκεφάλου προοπτικό εξευτελισμό,και χιλιάδες φασιστικά ναζί βασανιστήρια
Αν είσαι άξιος άνθρωπος τώρα σε προκαλώ Να βγης και να απαντήσεις γεια τα τόσα χρόνια απάνθρωπα βασανιστήρια κάνοντας πλύση εγκεφάλου προοπτικό εξευτελισμό,και χιλιάδες φασιστικά ναζί βασανιστήρια
Και μην νομίσει κάποιος τι μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια το άσβεστο και θανάσιμο μίσος κατά εμού ,ότι θα βρίσκομαι το ίδιο και εγώ .Ποτέ δεν μίσησα η κράτησα κατά νου σος εκδίκηση
Και μην νομίσει κάποιος οτι ετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια το άσβεστο και θανάσιμο μίσος κατά εμού ,ότι θα βρίσκομαι το ίδιο και εγώ .Ποτέ δεν μίσησα η κράτησα κατά νου σος εκδίκηση και ότι Άλο απάνθρωπο υπαρχή .Ποτέ δεν μάλωσα η δυσαρέστησα κανένα .Είμαι σταθερός και σέβομαι τον συνάνθρωπο,χωρίς εκμετάλλευση και αυτά που κάνετε εσείς.Αλά δεν γίνετε να συνεχιστή Άλο αυτό ,διότι είμαι 60 χρόνος και μου έχετε δημιούργησε τις χιλιάδες ώρες πολλά ανεπανόρθωτα θέματα υγείας.Ούτε ποτέ προσκύνησα ούτε έγλυψα,αλά ούτε και μπορώ να είμαι πάντα θεατής την στιγμή που υπάρχουν η εγκληματούσες ομάδα βοήθεια και συνυπεύθυνο ο κάθε αρμόδιος του facebook.Με τον πρόστυχο τρόπο και τα οργανωμένα ναζί βασανιστήρια Μίτους χρηστές προσπαθείτε πάντα να υπάρχει διχασμός μεταξύ μας?
Εικονα απο το 2012
Μην προσπαθείτε να μας μειώνετε την νοημοσύνη καθάρματα που συνεχώς οργανωμένα προσπαθήστε να σβήσετε τα αποτυπώματα τις κτηνωδίας,του ρατσισμού του φασισμού,και τις βρωμιάς
Μην προσπαθείτε να μας μειώνετε την νοημοσύνη καθάρματα που συνεχώς οργανωμένα προσπαθήστε να σβήσετε τα αποτυπώματα τις κτηνωδίας,του ρατσισμού του φασισμού,και τις βρωμιάς
Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,μου κάνουν εν ψυχρό κατάχρηση και αποσκοπούν σε τελική εξόντωση
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,μου κάνουν εν ψυχρό κατάχρηση και αποσκοπούν σε τελική εξόντωση παραπέμπουν σε τελική εξόντωση Βρίσκομαι σε ένα άθλιο και κτηνώδη φασιστικό εγκληματικό περιβάλλον . Η απάνθρωπη και κτηνώδη συμπεριφορά ,και μια σελίδα που την έχουν μετατρέψει σε κολαστήριο ,κολαστήρια με πλύση εγκεφάλου με ναζί βασανιστές .Δεν ανέχομαι άλλο αυτόν τον εξευτελισμό κατά εμού και γενικά τις ανθρωπότητας .Κυρ...ίαρχη μια κτηνωδία που είναι αδύνατον να γένη αντιληπτό ούτε ορατό από τους χρήστες Όλα αυτά τα χρόνια ασταμάτητα με πολιορκούν με ότι πιο πρόστυχο και απάνθρωπο υπάρχει.Στην πραγματικότητα μου έχουν καταστρέψει τα πάντα ,από αξιοπρέπεια μέχρι και προβλήματα κυνικότητας από τις πολλές ανορθόδοξες μέρες βασανισμού Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,με αποτέλεσμα να προκαλούν ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου.Καταδικάζω όλους αυτούς τους εκπαιδευμένους δολοφόνους ,που με τον τρόπο που λειτουργούν ,σου κάνουν εν ψυχρό και παραπέμπουν σε τελική εξόντωση






