addthis

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/03/blog-post_14.html#links
Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην υποδούλωση στην υποτίμηση τις νοημοσύνης ,στον εξευτελισμό τις προσωπικότητας.Στα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,στην ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, προκαλώντας ταραχη καιψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Δεν έχω βλέψης ούτε τάσης αυτοπροβολής,ούτε να διαφημί...ζω κόποι προϊών Βρίσκομαι γενικά στον αέρα τουλάχιστον 45 χρόνια ,σε είδος εποικίζοντας και λήψης .Δορυφορικά τεχνολογικά σιτέματα ,πάντα στις αέρα Πειρατικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς AM -FM και κάθε μπάντα και ότι κυκλοφορεί μέχρι τώρα.Δεν μπορείτε εσύ να μου κάνετε ναζί θανατηφόρα καψώνια,ναι θανατηφόρα από την πολύ πρόστυχη μεταχείριση έχω κινδυνέψει πολλές φορές .Κάρδια είναι ποσό να αντέξει με εσάς τους αδίστακτους εγκληματίες. Από υπολογιστές ξεκίνησα πριν ακόμα βγουν τα windows ,Και είμαι ενήμερος μέχρι τώρα,και ποτέ μου δεν έγινε το παραμικρό .Ήρθατε εσείς η απάνθρωπη και βασανιστές να κάνετε τις πρόστυχες και εξοντωτικές πράξης .Κάθισε και αναλογίσου καθάρματα όλα αυτά που μου άρχετε κάνη,και 3254 μέρες φυλακή χωρίς αίτια ,και μετά καθάρματα ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας,απάνθρωπος εξευτελισμός??όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση
Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην...Δείτε περισσότερα

Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Όχι στον ρατσισμό όχι στην υποδούλωση ΟΧΙ στην...

photomihalis.blogspot.com

Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου