addthis

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Και μην νομίσει κάποιος τι μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια το άσβεστο και θανάσιμο μίσος κατά εμού ,ότι θα βρίσκομαι το ίδιο και εγώ .Ποτέ δεν μίσησα η κράτησα κατά νου σος εκδίκηση

Και μην νομίσει κάποιος οτι ετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια το άσβεστο και θανάσιμο μίσος κατά εμού ,ότι θα βρίσκομαι  το ίδιο και εγώ .Ποτέ δεν μίσησα η κράτησα κατά νου σος εκδίκηση και ότι Άλο απάνθρωπο υπαρχή .Ποτέ δεν μάλωσα η δυσαρέστησα κανένα .Είμαι σταθερός και σέβομαι τον συνάνθρωπο,χωρίς εκμετάλλευση και αυτά που κάνετε εσείς.Αλά δεν γίνετε να συνεχιστή Άλο αυτό ,διότι είμαι 60 χρόνος και μου έχετε δημιούργησε τις χιλιάδες ώρες πολλά ανεπανόρθωτα θέματα υγείας.Ούτε ποτέ προσκύνησα ούτε έγλυψα,αλά ούτε και μπορώ να είμαι πάντα θεατής την στιγμή που υπάρχουν η εγκληματούσες ομάδα βοήθεια και συνυπεύθυνο ο κάθε αρμόδιος του facebook.Με  τον πρόστυχο τρόπο και τα οργανωμένα ναζί βασανιστήρια Μίτους χρηστές προσπαθείτε πάντα να υπάρχει διχασμός μεταξύ μας?

Εικονα απο το 2012

ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου