addthis

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Γιατί κάνετε αυτά μέσα στην σελίδα ,κάνετε κατάχρηση ,δεν θέλω καμία τροποποίηση ούτε τίποτα.Μην [προσπαθείς να με φέρεις στο επίπεδο το δικό σου .Η σελίδα είναι προσωπικοί και εσείς κάνετε τραμπουκισμό φάσιμο .Έξω από την σελίδα από το σπίτι μου .Ναι σπίτι μου είναι και μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση,με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια τώρα να φύγεις ?

Γιατί κάνετε αυτά μέσα στην σελίδα ,κάνετε κατάχρηση ,δεν θέλω καμία τροποποίηση ούτε τίποτα.Μην [προσπαθείς να με φέρεις στο επίπεδο το δικό σου .Η σελίδα είναι προσωπικοί και εσείς κάνετε τραμπουκισμό φάσιμο .Έξω από την σελίδα από το σπίτι μου .Ναι σπίτι μου είναι και μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση,με βίαια ψυχοσωματικά ναζί βασανιστήρια τώρα να φύγεις ?

OMADA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου