addthis

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Επιστροφή στα μου αρέσει θέλω να αφαιρεθούν από παντού ,στο facebook.Δεν γίνετε να με μισούν να με βασανίζουν παράφορα και εγώ να τους επικροτώ Όχι να αφαιρεθούν γεια την κτηνωδία που μου προσφέρατε αλά αυτά τα χρόνια.Με την κατάσταση κανένα πρόβλημα .,αλλά από φασισμό ναζί απάνθρωπα βασανιστήρια κάθε λεπτό Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα κατάχρησης,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανίκανη βασανιστές κτήνη?

Επιστροφή στα μου αρέσει θέλω να αφαιρεθούν από παντού ,στο facebook.Δεν γίνετε να με μισούν να με βασανίζουν παράφορα και εγώ να τους επικροτώ Όχι να αφαιρεθούν γεια την κτηνωδία που μου προσφέρατε αλά αυτά τα χρόνια.Με την κατάσταση κανένα πρόβλημα .,αλλά από φασισμό ναζί απάνθρωπα βασανιστήρια κάθε λεπτό Είμαι άνθρωπος και δεν έχετε κανένα δικαίωμα κατάχρησης,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ανίκανη βασανιστές κτήνη?zwγηδφδφεεικογενιακικκποσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου