addthis

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Μου φέρεστε σαν να είμαι σκλάβος η ζώο Να εφαρμοστή ο νόμος χωρίς καμία άλλη λέξη τώρα; να πράξουν αυτή που είναι υπεύθυνη και

Μου φέρεστε σαν να είμαι σκλάβος η ζώο Να εφαρμοστή ο νόμος χωρίς καμία Αλή λέξη τώρα; να πράξουν αυτή που είναι υπεύθυνη και υπόλογοι .Που είμαστε ρε καθάρματα κτήνη και κάνετε αυτά .Με πιο δικαίωμα ρε ανόητε 5 χρόνος ρε βασανιστή και δεν έχετε σταματήσει  ούτε 1 λεπτό τσόγλανε.Τώρα ναι τώρα η αρμόδιοι και κάθε φορέας, να επέμβει σε αυτήν την σατανική βασανιστική εξόντωση μου τώρα στην φυλακή .Είναι κακούργημα δεν ένα ένα πταίσματα .Οργανωμένα με εκβιάζετε με εκφοβίζετε μου έχετε τομάρια 3250 μέρες φυλακή σκέτη που να την κάνετε εσείς η βασανιστές.Με πιο δικαίωμα μου  άφορης τα ανθρώπινα δικαιώματα με εξευτέλιζες δημοσιά μου άφορης κάθε προσωπικό δικαίωμα.Μου γράφετε στους τοίχους εκβιαστικά όλα τα χρόνια ,ότι να σας να υπογράψω στην ουσία να μου κάνετε φρόνιμα .Σας καταδικάζω και ζητώ την καταδίκη σας?

858354_298329340293960_190952881_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου