addthis

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Αίσχος απάνθρωπα και ανήθικα κτήνη ,ναι αυτά πουν κάνετε κτηνωδίες .Δεν σταματάτε Πίτερ λεπτό εκβιαστές μου γράφετε εκφοβιστικά σύνθημα ατα στον τοίχο .Γατί ρε ανόητε τα κάνετε αυτά και θέλετε να σας υπογράψω έτυμη φόρμα να μου κάνετε φρόνημα .Να πάτε, ναι παλιώνθροιπη εγκληματίες του ανθρώπινου γένους .Χαθείτε από κάθε τι που Ατομική ελεύθερη σκέψη γνώση γνώμη ,συμπεριφορά μου ενική τομάρια και λίγο είναι κανίβαλοι

Αίσχος απάνθρωπα και ανήθικα κτήνη ,ναι αυτά πουν κάνετε κτηνωδίες .Δεν σταματάτε Πίτερ λεπτό εκβιαστές μου γράφετε εκφοβιστικά σύνθημα ατα στον τοίχο .Γατί ρε ανόητε τα κάνετε αυτά και θέλετε να σας υπογράψω  έτυμη φόρμα να μου κάνετε φρόνημα .Να πάτε, ναι παλιώνθροιπη εγκληματίες του ανθρώπινου γένους .Χαθείτε από κάθε τι που Ατομική ελεύθερη σκέψη γνώση γνώμη ,συμπεριφορά μου ενική τομάρια και λίγο είναι κανίβαλοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου