Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013
Νομίζεις ότι δεν τα βλέπουν αλλά δεν έχουν την τόλμη και την πυγμή να παραδεκτούς ότι είναι συνένοχη και ηθική αυτουργοί .εσείς είσαστε ένας υποβολέας που κορόιδευα όλους τους χρήστες .Δεν λειτουργά τίποτα .Ήσαστε ψεύτες ναζί φασίστες σας καταγγέλλω όλους μαζί και τον κάθε υπεύθυνο και υπόλογο γεια τα κακουργήματα κατά εμού ζητώ να βρεθείτε στην φυλακή ο κάθε υπεύθυνος ,για την ανικανότητα να κάνη κάτι .Και ενώ διαβάζουν αυτά που γράφο,που δεν τα γουστάρω αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος επικοινωνίας.Μαθαίνουν τα πάντα από προσωπικό ιστολογία .αρκετές φορές την ημέρα και 40 και 50 διαβάζουν αυτά καίω μετά κάνουν το ίδιο με γράφουν .Ξυπνήστε αμαρτωλή βασανιστές ,θα πληρώσετε γεια άλλα αυτά ,η θεια δύναμη βλέπει ,κτήνη του σατανά
παίρνετε από ιδικό εντολέα καταστρώνοντας ολόκληρο ναζιστικό φασιστικό.Έχετε το κτήνος μέσα σας δεν με ενδιαφέρει ποιος πλύστης είσαι η κολοπερδο δικαίωμα σου αλά φλίταρα με κυνηγάς από την 1 ώρα που ήρθα στο facebook .έχετε φτιάξη εκατομμύρια μεθόδους να
παίρνετε από ιδικό εντολέα καταστρώνοντας ολόκληρο ναζιστικό φασιστικό.Έχετε το κτήνος μέσα σας δεν με ενδιαφέρει ποιος πλύστης είσαι η κολοπερδο δικαίωμα σου αλά φλίταρα με κυνηγάς από την 1 ώρα που ήρθα στο facebook .έχετε φτιάξη εκατομμύρια μεθόδους να μπορέσετε να με έχετε μπλοκαρισμένο .Σας έχω ξευτιλίσει πάντα γιατί δεν είσαστε άνθρωποι κανίβαλοι να πάτε ρε όπου θέλετε το μόνο που θα επιζητώ την φυλάκιση σας γεια τα απάνθρωπα δικαιώματα ,γηερια τα καψώνια γεια τα ατομικά δικαιώματα .τραμπουκισμό φασισμό .είσαστε ικανή γεια τα πάντα .Δεν μπορούσα μαλακά να καθορούμε θεατής Έχουμε παιδιά φίλευε κοινωνία.Δεν μπορούσα να μείνω θεατής ,βλέποντα με την πρώτη κίνηση ,ότι με ένα μου αρέσει ,μου γράφεις κάθαρμα ότι δεν έχω δικαίωμα.ξανά και τελικά μου ζητούσες ναζί κωδικό mail να δεις κάτι ,αριθμό κάρτα τραπέζης h κωδικό κινητού .Μετέπιπτα έγραφες ότι η έλληνες σινί υποανάπτυκτη και τάισε βάλαμε μαζί με την ινδονισ. και άλλες χώρες διότι είμαστε τούβλα πλύστη εμείς είμαστε υποαναπυηκυη ρατσιστή .Μέχρι και τώρα ατελείωτες εβδομάδες καψόνια .Σπασμένα νύχια δάκτυλα φασισμός με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια καλοπόδαρα πρόστυχε κάθαρμα
Δεν γίνετε άλλο facebook.ειναι ντροπή τόσα χρόνια 4 να με βασανίζετε
Δεν γίνετε άλλο facebook.ειναι ντροπή τόσα χρόνια 4 να με βασανίζετε με τα πιο ρατσιστικά ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ εισαγγελέα Με έχουν φέρει σε αδιέξοδο ,και από τα χιλιάδες βασανιστήρια ,με ηλεκτρονική παρενόχληση και διασπορά ψευδών κατηγοριών .47 μέρες συνεχεία με είχαν τα καθάρματα ζητώ.την φυλάκιση τους
![]()
Πληκτρολογήστε ένα όνομα, και θα προστεθεί η αντίστοιχη ετικέτα:
Πληκτρολογήστε ένα όνομα
Δεν γίνετε άλλο facebook.ειναι ντροπή τόσα χρόνια 4 να με βασανίζετε με τα πιο ρατσιστικά ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ εισαγγελέα Με έχουν φέρει σε αδιέξοδο ,και από τα χιλιάδες βασανιστήρια ,με ηλεκτρονική παρενόχληση και διασπορά ψευδών κατηγοριών .47 μέρες συνεχεία με είχαν τα καθάρματα ζητώ.την φυλάκιση τους
Δεν γίνετε άλλο facebook.ειναι ντροπή τόσα χρόνια 4 να με βασανίζετε με τα πιο ρατσιστικά ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ εισαγγελέα Με έχουν φέρει σε αδιέξοδο ,και από τα χιλιάδες βασανιστήρια ,με ηλεκτρονική παρενόχληση και διασπορά ψευδών κατηγοριών .47 μέρες συνεχεία με είχαν τα καθάρματα ζητώ.την φυλάκιση τους
(4) Facebook Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζουγκλα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Mark Zuckerberg Hacked
Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS
SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια
ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή αυτή η κτηνωδία Τελικά η κατάσταση δεν παραμένει όπως ήταν αλλά επιδεινώνετε με μίσος εκδίκηση και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Μπορείτε να διανοηθείτε ότι τα χρόνια αυτά της κτηνωδίας και του φασισμού,βάση μέσο ορό ενός καθημερινού χρήστη ξεπερνούν τα 30 χρόνια εγκληματικά βασανιστήρια .Είμαι άνθρωπος δεν αντέχω,και δεν θα ανεχτώ ποτέ από τα καθάρματα να συνεχίσουν την εξόντωση μου και ο σκοπός τους είναι η εξόντωση μου που μου έχουν προξενήσει προβλήματα κυνικότητας και αλλά χειρότερα.Γράφω πάντα αυτά που βιώνω καθημερινά ενημερώνοντας το f/b αυτά αλλά δίστιχος ποτέ δεν πηρέ ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος καμία θέση καμία κίνηση .Πλήρη ανικανότητα .ζητώ την φυγή αυτόν τον ανωνύμων και διεστραμμένων βασανιστών,να φύγουν παντελώς από κοντά μου Είμαι άνθρωπος σας καταδικάζω διότι με βασανίζετε χρόνια μέρα νύχτα εβδομάδες, στην φυλακή τα χουντικά ο φασισμός ο ναζισμός,που χρησιμοποιούν. Ζητώ την φυλάκιση τους, Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS
Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013
sos
SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.
Στην εικόνα αυτά που γράφει θα καταλάβετε γιατί τα κάνουν όλα αυτά?
Με όλα αυτά τα καταχράστηκα τα βασανιστήρια και όλα τα απάνθρωπα ,με εξευτελισμούς με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Με την υποτίμηση τις νοημοσύνης τις εγκληματικές πράξης .Τα καψώνια μέρες ατελείωτες την ηλεκτρονική παρενόχληση της 3164 μερες μπλοκάρισμα αποκλεισμό .υπό περιορισμό κολαση
Με όλα αυτά τα καταχράστηκα τα βασανιστήρια και όλα τα απάνθρωπα ,με εξευτελισμούς με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Με την υποτίμηση τις νοημοσύνης τις εγκληματικές πράξης .Τα καψώνια μέρες ατελείωτες την ηλεκτρονική παρενόχληση της 3164 μύρε μπλοκάρισμα αποκλεισμό .υπό περιορισμό πέταμα τα συνημμένα και ότι πιο κτηνώδες υπάρχει .Μου έχουν προκαλέσει πολύ κινητικά προβλήματα και αλά χειρότερα .Δεν είμαι εκδικητικός αλλά αμόνομε γευτώ Κίελο να ζήσω .Αυτή είναι από φασισμένη και ικανή γεια; τα πάντα,ζητώ την άμεση εξαφάνιση από κοντά μου ,και ας πάνε όπου θέλουν Ειμή άνθρωπος και όχι κτήνος μέχρι δήλωση μετάνοιας μου ζητούσαν μετά από εικονικές αποσύνδεσης,και μετά δεν δέχονταν τον κωδικό.Αυτά και χιλιάδες άλλες ναζί όπως λεκτικούς αριθμούς 47 μέρες συνεχόμενα .Με παράλυσαν και είμαι καθηλωμένος γεια αυτά τα καθάρματα ,τα διεφθαρμένα υποκείμενα 47 μέρες χωρίς να κοιμηθώ χωρίς να μπορώ να επανέλθω με την πλύση εγκεφάλου .Είχαν κάνη την σελίδα κολαστήριο στρατόπεδο βασανιστριών η αλήτες
Στην εικόνα αυτά που γράφει θα καταλάβετε γιατί τα κάνουν όλα αυτά?
(38) SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS
SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια
ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή αυτή η κτηνωδία Τελικά η κατάσταση δεν παραμένει όπως ήταν αλλά επιδεινώνετε με μίσος εκδίκηση και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Μπορείτε να διανοηθείτε ότι τα χρόνια αυτά της κτηνωδίας και του φασισμού,βάση μέσο ορό ενός καθημερινού χρήστη ξεπερνούν τα 30 χρόνια εγκληματικά βασανιστήρια .Είμαι άνθρωπος δεν αντέχω,και δεν θα ανεχτώ ποτέ από τα καθάρματα να συνεχίσουν την εξόντωση μου και ο σκοπός τους είναι η εξόντωση μου που μου έχουν προξενήσει προβλήματα κυνικότητας και αλλά χειρότερα.Γράφω πάντα αυτά που βιώνω καθημερινά ενημερώνοντας το f/b αυτά αλλά δίστιχος ποτέ δεν πηρέ ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος καμία θέση καμία κίνηση .Πλήρη ανικανότητα .ζητώ την φυγή αυτόν τον ανωνύμων και διεστραμμένων βασανιστών,να φύγουν παντελώς από κοντά μου Είμαι άνθρωπος σας καταδικάζω διότι με βασανίζετε χρόνια μέρα νύχτα εβδομάδες, στην φυλακή τα χουντικά ο φασισμός ο ναζισμός,που χρησιμοποιούν. Ζητώ την φυλάκιση τους, Εάν ήταν έτσι οι κοινωνία θα είχαμε καταντήσει ζεύγλα ο ένας θα κτυπούσε τον άλλον σας αυτά τα καθάρματα που μου έγιναν πληγή στην ψυχή και στο σώμα SOS
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/09/sosstop.html
SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια?
SOS–STOP…Τέρμα Σταματώ την σελίδα μέχρι να μπορέσω να γλυτώσω από την χούντα τον φασισμό και απάνθρωπα βασανιστήρια διότι αυτά τα καθάρματα έκαναν σαν μανιασμένη ταύροι,η βρομιάρηδες τα βρομοσκυλα.Με ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή αυτή η κτηνωδία Τελικά η κατάσταση δεν παραμένει όπως ήταν αλλά επιδεινώνετε με μίσος εκδίκηση και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Μπορείτε να διανοηθείτε ότι τα χρόνια αυτά της κτηνωδίας και του φασισμού,βάση μέσο ορό ενός καθημερινού χρήστη ξεπερνούν τα 30 χρόνια εγκληματικά βασανιστήρια .Είμαι άνθρωπος δεν αντέχω,και δεν θα ανεχτώ ποτέ από τα καθάρματα να συνεχίσουν την εξόντωση μου και ο σκοπός τους είναι η εξόντωση μου που μου έχουν προξενήσει προβλήματα κυνικότητας και αλλά χειρότερα.Γράφω πάντα αυτά που βιώνω καθημερινά ενημερώνοντας το f/b αυτά αλλά δίστιχος ποτέ δεν πηρέ ο κάθε αρμόδιος και υπεύθυνος καμία θέση καμία κίνηση .Πλήρη ανικανότητα .ζητώ την φυγή αυτόν τον ανωνύμων και διεστραμμένων βασανιστών,να φύγουν παντελώς από κοντά μου.Είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι η κτήνος είναι ντροπή γεια όλο το διαδίκτυο και γενικά γεια όλη την ανθρωπότητα.Ειμαι ανθρωπος σας καταδηκαζο διοτι με βασανιζετε χρονια μερα νυχτα εβδομαδες,
ΑΙΣΧΟΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ Η ΒΟΙΘΕΙΑ ΤΟΥ facebook
ΑΙΣΧΟΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας
Δεν γίνετε να έχετε διασύρει το όνομα μου ,να υποτιμάτε την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου,να κάνετε κατάχρηση βασανιστήρια ,τόσα χρόνια.και σαν να μην γίνετε τίποτα λυπάμαι γεια όλα .Δεν έχω με κανένα ποτέ τίποτα ,η μονή που με έβλαψαν στην ζωή μου στα 59 χρόνια είσαστε εσείς η απάνθρωποι με σιγόντο ,το ίδιο το ,στην συγκάλυψη και στην ασυλία .Δεν νομίζω τέτοια κτηνωδία και τόσο άσβεστο μίσος κατά εμού .Δεν μπορώ να καταλάβω αλλά ούτε και να πιστεύω πώς θα υπήρχαν στην επέχομε της τεχνολογίας τέτοια σκουριασμένα πιόνια και κανίβαλο και ,να προσπαθούν να με εξοντώσουν Μου έχουν προκαλέσει από τα ναζί βασανιστήρια πολλά σωματικά προβλήματα ,ανεπανόρθωτα.Ντροπή να φτάσουν στο σημείο να βρίσκομαι συνεχεία σε ….. ..ντρέπονταν να τους πω που που και πώς γίνετε συνέχεια αυτή η κατάσταση.Σήμερα βγήκα ,και σιχάθηκα όλη αυτή την κτηνωδία ,που μου κάνατε εσείς η άγνωστη φερόμενη Ος ομάδα με επικεφαλής τον υπεύθυνο που δεν αξίζει μετά από τα τόσα ούτε ,η αριθμοί ούτε τίποτα ,δεν είσαστε άνθρωποι ,τι είσαστε το γνωρίζετε.?ούτε έγραψα το όνομα σας να μην νομίσουν αυτή η απάνθρωποι ,το παραμικρό..?
Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Κατάσταση: κατάχρηση κτηνωδία απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .επιτέλους δεν Πάι Άλο αυτή η απάνθρωποι κτηνωδία εγκληματικότητα βασανιστήρια .Ζήτω την ποινική δίωξη ομάδας βοήθειας Είναι παραμορφωμένα τέρατα.Πουθενά στον κόσμο δεν γίνονται τέτοια προσωπικά εξευτελιστικά πρόστυχα τυραννικά χουντικά φασίστηκα βασανιστήρια ζητώ την επέμβαση του αρμόδιου υπουργείου
Κατάσταση: κατάχρηση κτηνωδία απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .επιτέλους δεν Πάι Άλο αυτή η απάνθρωποι κτηνωδία εγκληματικότητα βασανιστήρια .Ζήτω την ποινική δίωξη ομάδας βοήθειας Είναι παραμορφωμένα τέρατα.Πουθενά στον κόσμο δεν γίνονται τέτοια προσωπικά εξευτελιστικά πρόστυχα τυραννικά χουντικά φασιστηκά βασανιστήρια
Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013
Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα; καθαρματα εγκλιματιες στην φυλακη κτηνη
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα; καθαρματα εγκλιματιες στην φυλακη κτηνη
τη λυπηθείς ρε εγκληματία δολοφόνε με τα γάντι ζητώ την καταδίκη σου γεια τα τόσα βασανιστήρια κατά εμού βρομερά κτήνη
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
Ποιός θα βοηθήσει να γίνουν πραγματικότητα;
Ντροπή σας είμαι άνθρωπος και είσαστε βασανιστές μα ναζί και φασίστηκα βασανιστήρια Αυτά που κάνατε δεν μπορώ να γράψω ούτε το όνομα μου,από την ξευτίλα και τη αηδία αίσχος τομάρια πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τί...Δείτε περισσότερα
Ντροπή σας είμαι άνθρωπος και είσαστε βασανιστές μα ναζί και φασίστηκα βασανιστήρια Αυτά που κάνατε δεν μπορώ να γράψω ούτε το όνομα μου,από την ξευτίλα και τη αηδία αίσχος τομάρια πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τίποτα .Κάνετε βάρβαρες επίθεσης στις σελίδες με μπλοκάρετε από παντού συνεργασία με άλλη ομάδα .Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή φασίστες ναζί βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα.Δεν γίνετε να γράψω άλλο τέρμα ρε καθάρματα εκατομμύρια λέξης μέρα νύχτα .θα βρεθεί η άκρη Πολύ μίσος πολύ φασισμός με εκδίκηση στον εισαγγελέα τομάρια τέρμα ρε δε γράφω Άλο.Αυτό μπουκώνετε είναι κακούργημα,α ομαδικό κατά εξακολούθηση χιλιάδες μέρες.Δεν μπορεί να κρύβεστε σε αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη.Ζητώ την εφαρμογή του νομού γεια τα ναζί βασανιστήρια,και την ανικανότητα να μπορέσετε να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία είναι ντροπή να γίνονται αυτά από εσάς είμαι άνθρωπος και όχι σίδερο η ζώο καψώνι όλη μέρα ότι δεν είναι ο κωδικός και κατόπιν στα από συνεννόηση η Αλή ομάδα μόλις πήγα τα καθάρματα καψώνι λεκτικούς,εξαφάνιζε την σελίδα και στο τέλος γράφει το κτήνος ότι δεν υπαρχή αυτή η σελίδα τοα mail επιτρέπετε ρα τσόγλανοι να κάνουν αυτά μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ζητώ την καταδίκη σας Είμαι άνθρωπος ντροπή σας αυτά είναι από αρρωστημένα μυαλά
http://youtu.be/GSNEea00mx4
Facebookτη λυπηθείς ρε εγκληματία δολοφόνε με τα γάντι ζητώ την καταδίκη σου γεια τα τόσα βασανιστήρια κατά εμού βρομερά κτήνη
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
τη λυπηθείς ρε εγκληματία δολοφόνε με τα γάντι ζητώ την καταδίκη σου γεια τα τόσα βασανιστήρια κατά εμού βρομερά κτήνη
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
Ποιός θα βοηθήσει να γίνουν πραγματικότητα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 2 λεπτά ·
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
τη λυπηθείς ρε εγκληματία δολοφόνε με τα γάντι ζητώ την καταδίκη σου γεια τα τόσα βασανιστήρια κατά εμού βρομερά κτήνη
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού,και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .να φύγουν τώρα αυτή η βρώμια από τον πλην ήτοι είναι ικανή γεια τα πάντα .έσειες η ανίκανη να φύγετε ,τους παρείχατε ασυλία συγκάλυψη και εντολέα τα καθάρματα η δολοφονεί που μου π[ξένισαν σωματικές βλάβες τώρα https://www.facebook.com/safety/
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού,και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .να φύγουν τώρα αυτή η βρώμια από τον πλην ήτοι είναι ικανή γεια τα πάντα .έσειες η ανίκανη να φύγετε ,τους παρείχατε ασυλία συγκάλυψη και εντολέα τα καθάρματα η δολοφονεί που μου π[ξένισαν σωματικές βλάβες τώρα https://www.facebook.com/safety/
Ζητώ την δίωξη τους και την φυλάκιση τους τα καθάρματα έχουμε υπόληψη στην κοινωνία στην οικογένεια δεν έχω ποτέ παραφερθεί με κανένα άνθρωπο,και ήρθατε από του … να μας κάνατε μαθήματα και πράξης ναζισμού και φασισμού,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .παλιό πουσταρ καλοπεί ,ζητώ επίμονα την καταδίκη του γεια όλα αυτά τα εγκλήματα τα κακουργήματα που έχουν γέμιση όλο το
έχουμε υπόληψη στην κοινωνία στην οικογένεια δεν έχω ποτέ παραφερθεί με κανένα άνθρωπο,και ήρθατε από του … να μας κάνατε μαθήματα και πράξης ναζισμού και φασισμού,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .παλιό πουσταρ καλοπεί ,ζητώ επίμονα την καταδίκη του γεια όλα αυτά τα εγκλήματα τα κακουργήματα που έχουν γέμιση όλο το διαδίκτυο .Γιατί ρε τσόγλανε σου επιτρέπον και εσύ δεν έχεις γνώση να καταλάβεις ότι δεν υπάρχουν πουθενά τόσο υποανάπτυκτη τόσο κανίβαλοι από εσάς .Μου έχετε προκαλέσει σωματικά σοβαρά προβλήματα καθάρματα σκυλοκέφαλα και ακόμα σας έχει το facebook και σας παρέχει συγκάλυψη η και ασυλία .κατήγορο το ίδιο το φαψεβοοκ υπεύθυνο και υπόλογο γεια όλα τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ζητώ αποζημιώσω γεια όλα αυτά τα χρόνια ,φασισμού ,προβλήματα κυνικότητας .Την ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια κτήνος.έχω να κοιμηθώ χρόνια και είσαστε τομάρια και βασανιστές καλό όλο το διαδίκτυο να καταδικάσει την την πολύχρονη εγκληματική ενέργεια με τις ευλογιές του facebook και τον αρμόδιο και υπεύθυνο γεια την ανικανότητα να σταματήσουν αυτή την κτηνωδία που εισακτέε αρκετή αυτόφωρο ζητώ γεια βασανισμό και κακουργήματα με ηλεκτρονική παρενόχληση,κάθε λεπτό,τώρα με κάθε ανθρώπινο δικαίωμα του βασανισμού.που μου εκαναν τα κτηνη ζητώ την δίωξη τους και την φυλάκιση τους τα καθάρματα
Μήπως νομίζετε θα ανεχόμαστε το κάθε ανόητο και προσβλητικό από μερικά καλοπέρα που ούτε καν γνωρίζουμε ποιοι είσαστε εσείς που καταπατάτε τα πάντα.χούντα ναζισμό φασισμό ,τι το περάσατε ρε καθάρματα.είμαι 59 και Έχω ζήση κατάστασης ,τέτοιος εξευτελισμός τόσο ανούσια και εγκληματική συμπεριφορά ξεπεράσατε τα πάντα.εσύ ρε αλακά τον άνθρωπο πώς τον ορίζεις σας πλανητάρχης βλάκα .Καμία σέβας,καμία φιλικότητα σας κατάσταση .ρε ουστάρα αυτά που μου έχετε κάνη ,δεν θα αφήσω να περάσουν έτσι .κανό υπομονή μέχρι να βρεθεί ο υπεύθυνος να αναλάβει αυτήν την κτηνωδία .ζήσαμε στην κοινωνία 60 άνανδρε και έχετε σε έμενα μαλακά να βρείτε τι ρε
Μήπως νομίζετε θα ανεχόμαστε το κάθε ανόητο και προσβλητικό από μερικά καλοπέρα που ούτε καν γνωρίζουμε ποιοι είσαστε εσείς που καταπατάτε τα πάντα.χούντα ναζισμό φασισμό ,τι το περάσατε ρε καθάρματα.είμαι 59 και Έχω ζήση κατάστασης ,τέτοιος εξευτελισμός τόσο ανούσια και εγκληματική συμπεριφορά ξεπεράσατε τα πάντα.εσύ ρε αλακά τον άνθρωπο πώς τον ορίζεις σας πλανητάρχης βλάκα .Καμία σέβας,καμία φιλικότητα σας κατάσταση .ρε ουστάρα αυτά που μου έχετε κάνη ,δεν θα αφήσω να περάσουν έτσι .κανό υπομονή μέχρι να βρεθεί ο υπεύθυνος να αναλάβει αυτήν την κτηνωδία .ζήσαμε στην κοινωνία 60 άνυδρε και έχετε σε έμενα μαλακά να βρείτε τι ρε ανόητη ν.Πάντα οπού βρεθώ στο εξής θα σας καταγελώ ,γεια την κτηνωδία κάθαρμα που βάση αντιστοιχίας μέσου όρου είμαι πανό από 30 χρόνια κάθαρμα .κτήνος αν ανώμαλη διεφθαρμένη .ρε κάθαρμα 3 βράδια ήμουν μέσα δεν μπορώ μα επανέρθω πάλη ζητώ την δίωξη σας σε βαθμό κακουργήματος με σκοπό την εξόντωση μου .Καλό τώρα το φαψεβοοκ και του το στέλνω το μήνυμα ,σε θεωρό και καθιστώ υπεύθυνο γεια αυτά βασανιστήρια.Παρακολουθείτε από πρώτο χάρη .μ ε όχτε αφήσει σε άσχημη κατάσταση .και πάλη ζητώ την καταδίκη σας .απάνθρωπα κτήνη
Τους καταγγέλλω στο facebook μαζί και κάθε υπεύθυνο και υπόλογο στο πόστο αυτά της ομάδας και βοήθειας ,γεια την ανικανότητα που δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι να σταματήσει αυτό το εγκληματικό το φασιστικό στον εισαγγελέα άνανδροι θρασύδειλοι και πρόστυχη
Τους καταγγέλλω στο facebook μαζί και κάθε υπεύθυνο και υπόλογο στο πόστο αυτά της ομάδας και βοήθειας ,γεια την ανικανότητα που δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι να σταματήσει αυτό το εγκληματικό το φασιστικό στον εισαγγελέα άνανδροι θρασύδειλοι και πρόστυχη
Δυστυχώς η φασίστες ναζιστές ,ομάδα και η βοήθεια δεν αφήνουν καταχρηστικά να αναρτήσω ,τα δικά σας Τις ΚΥ. Άντζελα , microsoft , European Commission , .τις με μπλοκάρουν ,του elia thalassic, windows 8.1 και γενικά κάθε ανάρτησης .Μου έχουν άνοιξη φασιστικό βασανιστήριο με διαφόρους ναζί τρόπους
Unfortunately the fascists nazis, team and help to leave abusive posts, your own Sun. Angela, microsoft, European Commission,. Them with a block of elia thalassic, windows 8.1 and generally every post. I have spring capsule fascist torture Nazis in various ways
ΚΑΤΑΣΤΣΗ:Κατάχρηση. Αρκετά εξαντλήσατε όλα το όρια, κατά του των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ρατσισμός ναζί φασισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Απαλές εκβιασμός εκφοβισμός ,μίσος εκδίκηση κτηνωδία .Σας αφήνω στην κρίσι σας να καταδικαστείτε γι όλα αυτά από την συνείδηση σας Σεβαστείτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:Κατάχρηση. Αρκετά εξαντλήσατε όλα το όρια, κατά του των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ρατσισμός ναζί φασισμός βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Απαλές εκβιασμός εκφοβισμός ,μίσος εκδίκηση κτηνωδία .Σας αφήνω στην κρίσι σας να καταδικαστείτε γι όλα αυτά από την συνείδηση σας Σεβαστείτε τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013
Δεν έχω πρόβλημα και ούτε διαφωνίες; με κανένα .Σας γράφω αυτά που βιώνω καθημερινά ,Αυτά τα απάνθρωπα βασανιστήρια ,μέρα μεθοδικότητα με μίσος και εκδίκηση.Με έχετε φτάσει στο σημείο 0 ...Δεν Πάι άλλο ….
Δεν έχω πρόβλημα και ούτε διαφωνίες; με κανένα .Σας γράφω αυτά που βιώνω καθημερινά ,Αυτά τα απάνθρωπα βασανιστήρια ,μέρα μεθοδικότητα με μίσος και εκδίκηση.Με έχετε φτάσει στο σημείο 0 ...Δεν Πάι άλλο με έχετε εκτέλεση με το γάντι με αυτά τα βασανιστήρια τόσα χρόνια .Δεν χρειάζεται να σας γράψω τα γνωρίζετε πολύ καλά ,μα δίστιχος καμία κίνηση κανένα αποτέλεσμα Είναι ντροπή στην ανθρωπότητα να μιλάμε γεια τεχνολογία και εγώ να γράφω τα ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη Καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο γεια την ανικανότητα να κάνη κάτι.3 μέρες ήμουν πάλη στην εντατική ,γιατί αυτή η κτηνωδία κατά εμού .σεν μπορώ να σας γράψω αλλά Ντροπή γεια την ανθρωπότητα
(7) Ιερό προσκύνημα Παναγίας Ελευθερώτριας
Εύχομαι ο Θεός να σας έχει πάντα καλά ,
η Γλυκειά μας Παναγιά,
υπό την σκέπη και προστασία Της .
Ο Ιησούς Χριστός να φωτίζει το δρόμο σας και τη ψυχή σας. — με το χρήστη Ιερό προσκύνημα Παναγίας Ελευθερώτριας και 5 ακόμη.
Καταγγέλλω το facebook, και φυσικά τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο στο τομέα αυτό,που τόσα χρόνια παρά τις εκλύσεις ζωής,και θανάτου ,δήξατε ανικανότητα συνεχίζοντας πάντα οργανωμένη,με ότι απάνθρωπο και πρόστυχο στην ανθρώπινη κοινωνία.και τούς παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία φυσικά και εντολέα Ζητώ την καταδίκη σας ,διότι με έχετε πεθάνει ,Και αυτά να τα κάνετε στα σπίτια σας Προσπαθείτε πάντα να διασπάτε την ανάρτηση με την εικόνα και να είναι άνευ ουσίας.Να ξεγελάσετε να μπλοκάρετε να εξαφανίσετε ολόκληρες σελίδες ,γιατί βασανιστές, τότε γιατί κάνετε ναζί φασίστηκα βασανιστήρια κατά εμού Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα τον λόγο ,και κάνετε μέρα νύχτα αυτά τα εγκλήματα ,προκαλώντας σοβαρά προβλήματα ποινικότητας καρδιολογικά και γενικά ένα εξευτελισμό .Ηλεκτρονικά παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Τώρα βγήκα από την εντατική στο νοσοκομείο τα κάνετε αυτά τα βασανιστήρια κατά εμού που είναι 4 χρόνο καθώς λεπτό.Εικονική αποσύνδεση και μετά αρνούμενη τον κωδικό .47 μέρες και νύχτες με βασανίζατε.και στο τέλος μου γράφετε εάν θέλεις να την γλυτώσεις,δηλαδή να ζήσω.Θα μας αποδιώξεις ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ.Από την πολυήμερη ναζί φιστική οργανωμένη ,κατάσταση με βασανιστήρια ,βρέθηκα στην εντατική ,και 2
Καταγγέλλω το facebook, και φυσικά τον κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο στο τομέα αυτό,που τόσα χρόνια παρά τις εκλύσεις ζωής,και θανάτου ,δήξατε ανικανότητα συνεχίζοντας πάντα οργανωμένη,με ότι απάνθρωπο και πρόστυχο στην ανθρώπινη κοινωνία.και τούς παρέχοντας συγκάλυψη και ασυλία φυσικά και εντολέα Ζητώ την καταδίκη σας ,διότι με έχετε πεθάνει ,Και αυτά να τα κάνετε στα σπίτια σας Προσπαθείτε πάντα να διασπάτε την ανάρτηση με την εικόνα και να είναι άνευ ουσίας.Να ξεγελάσετε να μπλοκάρετε να εξαφανίσετε ολόκληρες σελίδες ,γιατί βασανιστές, τότε γιατί κάνετε ναζί φασίστηκα βασανιστήρια κατά εμού Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα τον λόγο ,και κάνετε μέρα νύχτα αυτά τα εγκλήματα ,προκαλώντας σοβαρά προβλήματα ποινικότητας καρδιολογικά και γενικά ένα εξευτελισμό .Ηλεκτρονικά παρενόχληση βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Τώρα βγήκα από την εντατική στο νοσοκομείο τα κάνετε αυτά τα βασανιστήρια κατά εμού που είναι 4 χρόνο καθώς λεπτό.Εικονική αποσύνδεση και μετά αρνούμενη τον κωδικό .47 μέρες και νύχτες με βασανίζατε.και στο τέλος μου γράφετε εάν θέλεις να την γλυτώσεις,δηλαδή να ζήσω.Θα μας αποδιώξεις ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ.Από την πολυήμερη ναζί φιστική οργανωμένη ,κατάσταση με βασανιστήρια ,βρέθηκα στην εντατική ,και 2 χρόνια σε μια καρέκλα σκηνοθέτη,είναι έγκλημα κακούργημα η όχι Μου έχετε επιβάλει άδικα και πρόστυχα 3457 μέρες μετατρέπονταν πάντα την σελίδα κολαστήριο .με Εκβιάζετε και συνεχεία στον κάθε τοίχο απολιτικά εκφοβιστικά συνθήματα,με φόρμα άτιμοι να υπογράψω να μου κάνετε φρόνιμα Μου ζητάτε σε Αλή φάση βασανισμού γεια να Πάρο την σελίδα να υπογράψω με άτιμοι φόρμα δήλωση μετάνοιας ,οτι εκανα το καθε αδικημα που με κατηγοριτε, Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 18 Σεπτεμβρίου Ντροπή σας είμαι άνθρωπος και είσαστε βασανιστές μα ναζί και φασίστηκα βασανιστήρια Αυτά που κάνατε αίσχος πρέπει να ντρέπεστε αλλά είναι τόσα πολλά που δεν γίνετε τίποτα .Κάνετε βάρβαρες επίθεσης στις σελίδες με μπλοκάρετε από παν...τού συνεργασία με άλλη ομάδα .Είναι σοβαρή αυτή η κατάσταση που κάνετε .Να μου κάνη καψώνια και στο τέλος να μου γράψει λόγο πολύ καιρό.τώρα κάτι μήνες είναι .Κάντε ότι θέλετε είσαστε γνωστή βασανιστές και άλλα τα πρόστυχα.Δεν γίνετε να γράψω άλλο τέρμα ρε εκατομμύρια λέξης μέρα νύχτα .θα βρεθεί η άκρη Πολύ μίσος πολύ φασισμός με εκδίκηση στον εισαγγελέα τομάρια τέρμα ρε δε γράφω Άλο.Αυτό που κάνετε είναι κακούργημα,α ομαδικό κατά εξακολούθηση χιλιάδες μέρες.Δεν μπορεί να κρύβεστε σε αυτά τα απάνθρωπα και κτηνώδη.Ζητώ την εφαρμογή του νομού γεια τα ναζί βασανιστήρια,και την ανικανότητα να μπορέσετε να σταματήσετε αυτήν την κτηνωδία είναι ντροπή να γίνονται αυτά από εσάς είμαι άνθρωπος και όχι σίδερο η ζώο καψώνι όλη μέρα ότι δεν είναι ο κωδικός και κατόπιν στα από συνεννόηση η Αλή ομάδα μόλις πήγα τα καθάρματα καψώνι λεκτικούς,εξαφάνιζε την σελίδα και στο τέλος γράφει το κτήνος ότι δεν υπαρχή αυτή η σελίδα τοα mail επιτρέπετε να κάνουν αυτά μέρα νύχτα επί χιλιάδες ώρες ζητώ την καταδίκη σας Είμαι άνθρωπος ντροπή σας
Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013
ο χώρος είναι ιερός και προσωπικός
ο χώρος ο είναι ιερος και προσωπικόςείναι ιερος και προσωπικος ειναι το σπιτι μου η ζωη μου και οχι κολαστυριο όπως το έχετε καταντήσει ρατσιστές ναζί
Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013
Με πιο δικαίωμα βρήκατε κενό και εισχωρήσατε ,λόγο βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια δεν επιτρέπω την είσοδο στην σελίδα .ΟΤΑΝ σταματήσετε τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια βλέπουμε .Ορίζω τον εαυτό μου και καθορίζω η σελίδα δεν λειτουργεί μόνο γεια προσωπικά μου θέματα .Είμαι άνθρωπος και έχω όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα που εσείς ναζί καταπατήσατε σεβαστείτε όχι βία τραμπουκισμό φασισμό και όλα τα κτηνώδη
Με πιο δικαίωμα βρήκατε κενό και εισχωρήσατε ,λόγο βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια δεν επιτρέπω την είσοδο στην σελίδα .ΟΤΑΝ σταματήσετε τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια βλέπουμε .Ορίζω τον εαυτό μου και καθορίζω η σελίδα δεν λειτουργεί .Είμαι άνθρωπος και έχω όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατήσατε σεβαστείτε όχι βία τραμπουκισμό και όλα τα ναζί
Mark ,γνωρίζεις το τι γίνετε με τους βασανιστές σους και τους οργανωτές στο δολοφονικό έγκλημα,που το συνεχιστής μέρα νύχτα.Γνωρίζεις
Mark ,γνωρίζεις το τι γίνετε με τους βασανιστές σους και τους οργανωτές στο δολοφονικό έγκλημα,που το συνεχιστής μέρα νύχτα.Γνωρίζεις τα πάντα και σε καταγελώ στην κατάσταση που με όχτε φέρει είσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι .Μην προσπαθήσεις να δικαιολογηθείς Ζητώ τον αρμόδιο και υπεύθυνο σε αυτήν στην μελετημένη νάζι φασιστική επιδρομή μέρα νύχτα .Με βασανίζετε και σε καταγελώ στην συνείδηση σου να δούμε τι θα σου γράψει Έκανες έγκλημα κατά εμού μέσο τον βασανιστών και του εντολέα .Ζητώ να φύγουν τα υποτιθέμενα καθαρμέ ατά ομάδα και βοήθεια ,που στην πραγματικότητα δεν λειτουργούσε τίποτα όλα είτα ένα βρομι8κο ε3γκληματικο δράμα .Μου έχετε προκαλέσει πολλές σωματικές φθορές; κυνικότητας .Τώρα καταλάβαινε ότι βρίσκομε σε άσχημη κατάσταση ,που δεν συνεχίζομαι ποτέ .Η κλητηράδες τα κ,καθάρματα πήγαν να κάνουν ναζισμό και στην θρησκεία αυτό με κλόνισε με του ρατσιστές .Γνωρίζω τώρα αυτό και τα αλλά τα διαβάζετε τουλάχιστον πανό από 30 - 50 φόρε την ημέρα .ποτέ δεν φέρθηκες σας άνθρωπος .Είμαι ανθρως γεννημένος με όλα τα δικαιώματα να ζήσω και όχι να έρθετε εσείς να με εξοντώσετε σε καταδικάζω στην κρίσι τις συνείδηση σου
Τα έβαλαν και με την θρησκεία
Ή Κυρία Θεοτόκος ας μεσιτεύει στον Υιό της για την ενίσχυση μας...
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Ή Κυρία Θεοτόκος ας μεσιτεύει στον Υιό της για την ενίσχυση μας... Αλήθεια, πώς οι παλαιοί ασκητές, πού ζούσαν κλεισμένοι σ' ένα κελί, πού κανέναν δεν έβλεπαν, πού τίποτα δεν άκουγαν, πού καμιά παρηγοριά δεν είχαν, ήταν πάντοτε «τη σπουδή μη οκνηροί, τω πνεύματι ζέοντες» (Ρωμ. 12:11); Με τη χάρη του Κυρίου. Και πώς κατόρθωναν να ελκύουν τη χάρη; Με την αδιάλειπτη προσευχή. Να το πιο αποτελεσματικό όπλο εναντίον της ακηδίας. Εμείς όχι μόνο αδιάλειπτα δεν προσευχόμαστε, μα ούτε καν συχνά. Και ή προσευχή μας, όποτε γίνεται, είναι απρόσεκτη, ψυχρή, τυπική.
Κατάσταση κατάχρηση είσαστε καταπιεστές εκβιαστές ναζί βασανιστές με εκβιάζετε με τέτοιο απειλητικό τρόπο ,που είναι έγκλημα 30000 ώρες συνεχεία στους τοίχους γραμμένα συνθήματα εκφοβίστηκα και καταχράστηκα Επιτέλους προς να με πεθάνετε για να κάνετε κάτι Εσείς με έχετε αφήσει παράλυτο από τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .από τις χιλιάδες ώρες στο πληκτρολόγιο φτάνοντας και 47 μέρες .Παθαίνω κύρτωση σπόνδυλο και μετά παραλυσία .Τι πρέπει να ..
Κατάσταση κατάχρηση είσαστε καταπιεστές εκβιαστές ναζί βασανιστές με εκβιάζετε με τέτοιο απειλητικό τρόπο ,που είναι έγκλημα 30000 ώρες συνεχεία στους τοίχους γραμμένα συνθήματα εκφοβίστηκα και καταχράστηκα Επιτέλους προς να με πεθάνετε για να κάνετε κάτι Εσείς με έχετε αφήσει παράλυτο από τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .από τις χιλιάδες ώρες στο πληκτρολόγιο φτάνοντας και 47 μέρες .Παθαίνω κύρτωση σπόνδυλο και μετά παραλυσία .Τι πρέπει να γίνουμε μοιρολάτρες η να γράφο τα προσωπικά μου .με εκβιάζετε με έτυμη φόρμα να μου κάνετε φρόνημα Τι λέτε ρε τομάρια πέρασα χούντα ,τέτοια χάλια δεν τα συνάντησα .Είσαστε ρατσιστές και σας καταδικάζω και σας καταγελώ .ΣΕ κάθε κίνηση συνάχια ερώτησης τον γνωρίζω από αιδώ η από …για θεάματα ρουφινιλικοι .Δεν με ενδιαφεδσρη τίποτα ούτε θα υποκύψω να με βασανίζετε με το γάντι Το γνωρίζετε καθάρματα ότι με φέρατε στο σημείο συνεχώς νοσοκομείο και ακινησία ,καθάρματα 23 χρόνια μέρα νύχτα .ρε.Και μου εύχεστε αφαίρεση ,την ελευθερία μου καθάρματα .Να σας καταγγείλω στον εισαγγελέα ,να μολύνω την ψυχή γεια εσάς καθάρματα .αιδώ γεννήθηκα στο δυασυκτιο και γενικά στις συχνότητες .Με ρώτησες πώς περνώ που με έχετε μέρες συνεχεία με ματωμένα δάκτυλα φασίστες .και στάσιμος ,άντε να μην παλιανθτροιπη όλοι σας ντροπή να σας δικάσει η θεια δίκη .Δεν θα μπορέσετε να με κολάσετε να φτάσω στο σείομαι αυτό βασανιστές
Bill Gates είναι η 20η φορά οι ΗΠΑ στην κορυφή του καταλόγου των δισεκατομμυριούχων
Bill Gates είναι η 20η φορά οι ΗΠΑ στην κορυφή του καταλόγου των δισεκατομμυριούχων
Το περιοδικό Forbes δημοσίευσε τη βαθμολογία του 400 πλουσιότερους επιχειρηματίες ΗΠΑ. Ο κατάλογος για 20η φορά με επικεφαλής τον ιδρυτή και συν -ιδιοκτήτης της Microsoft , Bill Gates , η περιουσία του οποίου εκτιμάται σε 72 δισ. δολάρια
Τελευταία ενημέρωση στις 10:55 MSK
Στην κορυφή τρεις γενική κατάταξη της υψηλής τεχνολογίας δισεκατομμυριούχοι πήρε , εκτός από την Gates , ιδρυτής της Oracle , Larry Ellison με περιουσία 41 δισεκατομμύρια δολάρια . Στο παρελθόν , η κατάταξη που δημοσίευσε το Μάρτιο του τρέχοντος έτους σχετικά με την κατάταξη 1η θέση μειώθηκε Carlos Slim Helu , ο Μεξικανός μεγιστάνας που ελέγχει America Movil και κατέχει μετοχές των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων κινητής τηλεφωνίας : τη δική τους αξία ενεργητικού σε 73 δισεκατομμύρια δολάρια . Bill Gates τότε ήταν στη δεύτερη θέση , με κεφάλαια ύψους 67 δισεκατομμυρίων δολαρίων , και ο Larry Ellison ήταν... στην 5η θέση με 43 δισ. δολάρια .
- Bill Gates έχει ξανακερδίσει τον τίτλο του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο σύμφωνα με το Forbes
Στο εικοστό πρώτο Forbes 400 κατάταξης περιλαμβάνονται ο ιδιοκτήτης του Amazon Τζεφ Μπέζος ( 12η θέση στη γενική κατάταξη , τρίτη στη διαδικασία, το κράτος - 27,2 δισ. δολάρια ) , ιδρυτές της Google Larry Page ( 13η συνολικά , 4ος στον τεχνολογικό , το κράτος - 24,9 δισεκατομμύρια δολάρια) και Sergey Brin ( 14η συνολικά , 5η στη διαδικασία, το κράτος - 24.400.000.000 δολάρια ) .
- Bill Gates ζήτησαν την ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
Από την 20η θέση στη γενική κατάταξη και 6ο διαδικασία κατάταξης ήταν ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Facebook , Mark Zuckerberg , με περιουσία 19 δισ. δολαρίων . Τον Μάρτιο κατάταξη Forbes , 28 , επικεφαλής του Facebook έχει γίνει ο 9ος πλουσιότερος στον κόσμο της τεχνολογίας ( 66η στη γενική κατάταξη ) , με μια καθαρή αξία των 13,3 δισ. δολαρίων . Αυτό είναι λιγότερο από το 17.500.000.000 δολαρίων , το οποίο είχε στην κατοχή του κατά το παρελθόν έτος , και παρόλο που ο ίδιος διασώθηκε από τη σειρά των 1,1 δισ. δολαρίων από την πώληση των μετοχών σε Facebook Μάιο του 2012 , τον Σεπτέμβριο του 2012 , κατείχε το υπόλοιπο των μετοχών της , εν μέρει προκειμένου να εμπνέουν εμπιστοσύνη στους επενδυτές και τους εργαζόμενους στην εταιρεία μετά την δημόσια εγγραφή της ,
Το 2013 , ανάμεσα στους 400 πλουσιότερους πολίτες των ΗΠΑ ήταν 48 γυναίκες , μεταξύ των οποίων και η μεγαλύτερη κρατική Christy Walton . Είναι , σύμφωνα με το Forbes , είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο . Για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε όλο τον κόσμο εμφανίστηκε στον κατάλογο των δισεκατομμυριούχων τραβεστί - Jennifer Ναταλία Pritzker , παλαιότερα γνωστή ως James Pritzker . Στο Forbes 400 φέτος , 11 εκπρόσωποι της οικογένειας Pritzker , το οποίο ελέγχει την αλυσίδα ξενοδοχείων Hyatt , την κατάσταση της Jennifer υπολογίζεται σε 1,7 δισ. $
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο : http://rus.ruvr.ru/2013_09_17/Bill-Gejts-v-20-j-raz-vozglavil-spisok-milliarderov-SSHA-5145/Δείτε περισσότεραΜου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από ένα περίπου λεπτό ·
Δεν είναι μόνο ντροπή και απάνθρωπο να με βασανίζετε με έχετε συνεχεία σε επείγοντα γεγονότα ,τα 2 χρονιά με έχετε παράλυση ,καρδιολογικά και ταλαιπωρία .ντροπή στο σημείο που με έχετε φτάσει .Τα δάχτυλα νύχια σπασμένα δάχτυλα
Δεν είναι μόνο ντροπή και απάνθρωπο να με βασανίζετε με έχετε συνεχεία σε επείγοντα γεγονότα ,τα 2 τελευταία έχω πάθη παραλυσία χρονιά με έχετε προβληματα ,καρδιολογικά και ταλαιπωρία .ντροπή στο σημείο που με έχετε φτάσει .Τα δάχτυλα νύχια σπασμένα δάχτυλα παραμορφωμένα.Με βασανίζου συνεχεία .Βρίσκομαι σε τελική εξόντωση.είναι κρίμα και ντροπή να συμβαίνουν αυτά .Δεν σας ενόχλησα ποτέ δεν έγραψα τίποτα ψευδή σας σέβομαι εκτιμώ και χαίρομαι γεια την κατάσταση facebook και εσείς να φτάσετε στον θάνατο ,γιατί είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω.δεν έχω βλέψη δεν αποσκοπώ πουθενά .είμαι 60 χρόνος και δεν το σεβαστήκατε .είμαι οπό την αρχή στο διαδίκτυο και ποτέ δεν έγινε κάτι .Ήρθατε εσείς με τα βασανιστήρια εκβιασμό εκφοβισμό ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και 3157 πρόστυχη και ψευδή φυλακή αποκλεισμό,με τον πιο κτηνώδη τρόπο έλεος .Και μετά γει να πάρω την σελίδα έπρεπε να κάνω δήλωση μετανοίας
Αρχίσατε βγάλτε τα προσβλητικά και εκβιαστικά ναζί συνθήματα τώρα κάθαρμα Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα ............. και τι με απειλείς βλάκα τώρα βγάλε τα συνθήματα που τα β βάζετε 4 χρόνο .Ντροπή σας τέτοιο ανελέητο και εξευτελισμένο επιπέσω βασανιστή εκφοβιστείς αίσχος χούντα είναι και χειρότερα ,πανικό μητρώο και θέλετε να
Αρχίσατε βγάλτε τα προσβλητικά και εκβιαστικά ναζί συνθήματα τώρα κάθαρμα Αυτή η σελίδα είναι πλέον μια Σελίδα ............. και τι με απειλείς βλάκα τώρα βγάλε τα συνθήματα που τα β βάζετε 4 χρόνο .Ντροπή σας τέτοιο ανελέητο και εξευτελισμένο επιπέσω βασανιστή εκφοβιστείς αίσχος χούντα είναι και χειρότερα ,πανικό μητρώο και θέλετε να σχηματίσετε φρόνημα ε άντε να πάτε ρατσιστές ήσαστε μαλακές και σας καταγελώ γεια εκβιαστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανηστυηρφια .Ερώτησης φασιστή στην νέτη του ποντικιού να πάτε ρε κτηνάνθρωπε δεν είμαι ρατσιστής και δεν κανό καμία διάκριση βρίσκομαι στο διαδίκτυο και πηγαίνω όπου θόλο καθάρματα .Τώρα σας ενόχλησε ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ
Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
51:05
Ρώσικο ντοκιμαντέρ για τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο.
Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Μόσχα η πρεμιέρα της ρωσικής ταινίας του Γέροντος Παϊσίου.Η επιτυχία της ταινίας ήταν τόση που οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να την προβάλουν τρεις φορές και ο κόσμος περίμενε υπομονετικά τη σειρά του να τη δει. Ευχαριστούμε το κινηματογραφικό στούντιο ΠΟΚΡΟΒ και ιδιαίτερα τον π. Κυπριανό Γιασένκο για την ευγενή παραχώρηση της άδειας τοποθέτησης της ελληνικής έκδοσης της ταινίας στο κανάλι μας
Κατηγορία: Εκπαίδευση
ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/gYrG69G0AlYΜου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 5 λεπτά ·
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Σταματώ την σελίδα είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω
SOS Σταματώ την σελίδα είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω
SOS Σταματώ την σελίδα είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013
(6) Facebook
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πρόσθεσε νέα φωτογραφία.
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από λίγα δευτερόλεπτα ·
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Ο Mihalis Thalassis κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
(1) Facebook Mark ,γνωρίζεις το τι γίνετε με τους βασανιστές σους και τους οργανωτές στο δολοφονικό έγκλημα,που το συνεχιστής μέρα νύχτα.Γνωρίζεις τα πάντα και σε καταγελώ στην κατάσταση που με όχτε φέρει είσαστε υπεύθυνη και
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y3/r/0PnClccPFXs.png
Mark ,γνωρίζεις το τι γίνετε με τους βασανιστές σους και τους οργανωτές στο δολοφονικό έγκλημα,που το συνεχιστής μέρα νύχτα.Γνωρίζεις τα πάντα και σε καταγελώ στην κατάσταση που με όχτε φέρει είσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι .Μην προσπαθήσεις να δικαιολογηθείς Ζητώ τον αρμόδιο και υπεύθυνο σε αυτήν στην μελετημένη νάζι φασιστική επιδρομή μέρα νύχτα .Με βασανίζετε και σε καταγελώ στην συνείδηση σου να δούμε τι θα σου γράψει Έκανες έγκλημα κατά εμού μέσο τον βασανιστών και του εντολέα .Ζητώ να φύγουν τα υποτιθέμενα καθαρμέ ατά ομάδα και βοήθεια ,που στην πραγματικότητα δεν λειτουργούσε τίποτα όλα είτα ένα βρομι8κο ε3γκληματικο δράμα .Μου έχετε προκαλέσει πολλές σωματικές φθορές; κυνικότητας .Τώρα καταλάβαινε ότι βρίσκομε σε άσχημη κατάσταση ,που δεν συνχιζομαι ποτέ .Η κλητηράδες τα κ,καθάρματα πήγαν να κάνουν ναζισμό και στην θρησκεία αυτό με κλόνισε με του ρατσιστές .Γνωρίζω τώρα αυτό και τα αλλά τα διαβάζετε τουλάχιστον πανό από 30 - 50 φόρε την ημέρα .ποτέ δεν φέρθηκες σας άνθρωπος .Είμαι ανθρωποποιώ γεννημένος με όλα τα δικαιώματα να ζήσω και όχι να έρθετε εσείς η κανίβαλοι η τραμπούκοι να με εξοντώσετε σε καταδικάζω στην κρίσι τις συνείδηση σου
ebalan xeri stin thriskiaThanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
Mark ,γνωρίζεις το τι γίνετε με τους βασανιστές σους και τους οργανωτές στο δολοφονικό έγκλημα,που το συνεχιστής μέρα νύχτα.Γνωρίζεις τα πάντα και σε καταγελώ στην κατάσταση που με όχτε φέρει είσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι .Μην προσπαθήσεις να δικαιολογηθείς Ζητώ τον αρμ...
Καλό το facebook να πάρει αυτά τα καθάρματα τα όποια δεν γνωρίζουμε τι γίνετε στα σκοτάδια ,με έχει η ομάδα και βοήθεια προσβάλει τα πάντα πατρίδα θρησκεία οικογένεια θέλουν πήδημα αλλά στην δικαιοσύνη η βρομιάρηδες Σε καθιστώ υπεύθυνο και υπόλογο να βρεθεί ο αρμόδιου υπεύθυνος ανίκανος να κάνη και 4 χρόνια και στον εισαγγελέα γεια σορια εγκλημάτων ναζί φασίστηκα βίαια ψυχοσωματικά
Καλό το facebook να πάρει αυτά τα καθάρματα τα όποια δεν γνωρίζουμε τι γίνετε στα σκοτάδια ,με έχει η ομάδα και βοήθεια προσβάλει τα πάντα πατρίδα θρησκεία οικογένεια θέλουν πήδημα αλλά στην δικαιοσύνη η βρομιάρηδες Σε καθιστώ υπεύθυνο και υπόλογο να βρεθεί ο αρμόδιου υπεύθυνος ανίκανος να κάνη και 4 χρόνια και στον εισαγγελέα γεια σάρια εγκληματών ναζί φασίστηκα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,Να εξαφανιστείς από την σελίδα τα κτήνη .είναι ντροπή αυτή η κοροϊδία να γνωρίζεις κ;καθημερινά τι γίνετε και να μην κάνης τίποτα εσένα που είσαι ο ηθικός αυτουργούς να δηλώσεις παραίτηση γεια την ανικανότητα ,να κάνης κατή τώρα εάν έχεις ανθρωπιά να φυγής
σεβαστείτε τον ανθρώπινο παράγοντα καταδικάστε την βία την ναζισμό και τον φασισμό
ντροπή σας να τα βάζετε με την πίστη του καθενός ρατσιστές σκουλήκια
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε φωτογραφία από Σύλλογος Φίλων Αγίων ΤόπωνΑ.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=296556753817105&set=a.287704544702326.1073741826.100003883494245&type=1&theater
«Χαίρε, κλίμαξ επουράνιε, δι’ ης κατέβη ο Θεός»
Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 3 λεπτά ·
την εξαφάνισες κάθαρμα αλήτη κανίβαλε διεφθαρμένε φύγε ρε να τα κάνη στο σπίτι σου β μην με προκαλείς ποστη τα έβαλες και βασανίζεις έμενα 4 χρόνια με εμένα μου είπες ότι στην Ελλάδα είσαστε υποανάπτυκτη μου έχεις βασανίσει την οικογένεια με τις ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,και τώρα κάθαρμα θέλεις να μου εξαφάνισης και την πίστη γα και την πιστή φύγε ανθέλληνα φύγε κάθαρμα φύγε Αντίχαρη κάθαρμα τόσο διεφθαρμένη ήσαστε καθάρματα ποιος σου είπε ρε αλήτη να κάνης κουμάντο στην σελίδα άντε και .... πάστρα.Να πας στην σελίδα σου ανόητε βρομιάρη φύγε όρε κάθαρμα και μην κάνης κατάχρηση το μίσος γεια τα πάντα φύγε κουστούμαρα φύγε άνανδρε
ρατσιστές καθάρματα αίσχος βρομιάρηδες
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
θέλεις ρατσιστή φυλακή ρε κτηνος θα μας Βάλης χέρι και στην θρησκεία σε καταγελώ κάθαρμα βρομιάρη
Facebook και παιδιά – Γονείς….Όχι τόσο αθώο όσο νομίζουμε
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Facebook και παιδιά – Γονείς….Όχι τόσο αθώο όσο νομίζουμε
Βρείτε μας στο Facebook εδω https://www.facebook.com/SafeInternetGr και πατώντας ενα Like μάθετε εύκολα και γρήγορα για νέα άρθρα που αφορούν την ασφάλεια μας αλλά και των παιδιών μας στο διαδίκτυο








