addthis

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

παίρνετε από ιδικό εντολέα καταστρώνοντας ολόκληρο ναζιστικό φασιστικό.Έχετε το κτήνος μέσα σας δεν με ενδιαφέρει ποιος πλύστης είσαι η κολοπερδο δικαίωμα σου αλά φλίταρα με κυνηγάς από την 1 ώρα που ήρθα στο facebook .έχετε φτιάξη εκατομμύρια μεθόδους να

παίρνετε από ιδικό εντολέα καταστρώνοντας ολόκληρο ναζιστικό φασιστικό.Έχετε το κτήνος μέσα σας δεν με ενδιαφέρει ποιος πλύστης είσαι η κολοπερδο δικαίωμα σου αλά φλίταρα με κυνηγάς από την 1 ώρα που ήρθα στο facebook .έχετε φτιάξη εκατομμύρια μεθόδους να μπορέσετε να με έχετε μπλοκαρισμένο .Σας έχω ξευτιλίσει πάντα γιατί δεν είσαστε άνθρωποι κανίβαλοι να πάτε ρε όπου θέλετε το μόνο που θα επιζητώ την φυλάκιση  σας γεια τα απάνθρωπα δικαιώματα ,γηερια τα καψώνια γεια τα ατομικά δικαιώματα .τραμπουκισμό φασισμό .είσαστε ικανή γεια τα πάντα .Δεν μπορούσα μαλακά να καθορούμε θεατής Έχουμε παιδιά φίλευε κοινωνία.Δεν μπορούσα να μείνω θεατής ,βλέποντα με την πρώτη κίνηση ,ότι με ένα μου αρέσει ,μου γράφεις κάθαρμα ότι δεν έχω δικαίωμα.ξανά και τελικά μου ζητούσες ναζί κωδικό  mail να δεις κάτι ,αριθμό κάρτα τραπέζης h κωδικό κινητού .Μετέπιπτα έγραφες ότι η έλληνες σινί υποανάπτυκτη και τάισε βάλαμε μαζί με την ινδονισ. και άλλες χώρες διότι είμαστε τούβλα πλύστη εμείς είμαστε υποαναπυηκυη ρατσιστή .Μέχρι και τώρα ατελείωτες εβδομάδες καψόνια .Σπασμένα νύχια δάκτυλα φασισμός με βίαια  ψυχοσωματικά βασανιστήρια καλοπόδαρα πρόστυχε  κάθαρμα

555

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου