addthis

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν είναι μόνο ντροπή και απάνθρωπο να με βασανίζετε με έχετε συνεχεία σε επείγοντα γεγονότα ,τα 2 χρονιά με έχετε παράλυση ,καρδιολογικά και ταλαιπωρία .ντροπή στο σημείο που με έχετε φτάσει .Τα δάχτυλα νύχια σπασμένα δάχτυλα

Δεν είναι μόνο ντροπή και απάνθρωπο να με βασανίζετε με έχετε συνεχεία σε επείγοντα γεγονότα ,τα 2 τελευταία έχω πάθη παραλυσία χρονιά με έχετε προβληματα ,καρδιολογικά και ταλαιπωρία .ντροπή στο σημείο που με έχετε φτάσει .Τα δάχτυλα νύχια σπασμένα δάχτυλα παραμορφωμένα.Με βασανίζου συνεχεία .Βρίσκομαι σε τελική εξόντωση.είναι κρίμα και ντροπή να συμβαίνουν αυτά .Δεν σας ενόχλησα ποτέ δεν έγραψα τίποτα ψευδή σας σέβομαι εκτιμώ και χαίρομαι γεια την κατάσταση facebook και εσείς να φτάσετε στον θάνατο ,γιατί είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω.δεν έχω βλέψη δεν αποσκοπώ πουθενά .είμαι 60 χρόνος και δεν το σεβαστήκατε .είμαι οπό την αρχή στο διαδίκτυο και ποτέ δεν έγινε κάτι .Ήρθατε εσείς με τα βασανιστήρια εκβιασμό εκφοβισμό ,βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και 3157 πρόστυχη και ψευδή φυλακή αποκλεισμό,με τον πιο κτηνώδη τρόπο έλεος .Και μετά γει να πάρω την σελίδα έπρεπε να κάνω δήλωση μετανοίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου