addthis

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Facebook

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια 
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013
Καταγγέλλω το facebook ,και φυσικά τον κάθε υπεύθυνο και ανίκανο να σταματήσει τόσα χρόνια την κτηνωδία.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος ,και με το πνεύμα του χριστού, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να με βασανίζει και να μου αφαίρεση την ζωή .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας γεια την ανικανότητα και την κτηνωδία με τα ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου