addthis

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ντροπή σας να τα βάζετε με την πίστη του καθενός ρατσιστές σκουλήκια

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε φωτογραφία από Σύλλογος Φίλων Αγίων ΤόπωνΑ.

  • https://www.facebook.com/photo.php?fbid=296556753817105&set=a.287704544702326.1073741826.100003883494245&type=1&theater

    «Χαίρε, κλίμαξ επουράνιε, δι’ ης κατέβη ο Θεός»

    «Χαίρε, κλίμαξ επουράνιε, δι’ ης κατέβη ο Θεός»

    Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 3 λεπτά ·

    την εξαφάνισες κάθαρμα αλήτη κανίβαλε διεφθαρμένε φύγε ρε να τα κάνη στο σπίτι σου β μην με προκαλείς ποστη τα έβαλες και βασανίζεις έμενα 4 χρόνια με εμένα μου είπες ότι στην Ελλάδα είσαστε υποανάπτυκτη μου έχεις βασανίσει την οικογένεια με τις ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,και τώρα κάθαρμα θέλεις να μου εξαφάνισης και την πίστη γα και την πιστή φύγε ανθέλληνα φύγε κάθαρμα φύγε Αντίχαρη κάθαρμα τόσο διεφθαρμένη ήσαστε καθάρματα ποιος σου είπε ρε αλήτη να κάνης κουμάντο στην σελίδα άντε και .... πάστρα.Να πας στην σελίδα σου ανόητε βρομιάρη φύγε όρε κάθαρμα και μην κάνης κατάχρηση το μίσος γεια τα πάντα φύγε κουστούμαρα φύγε άνανδρε

     

    ρατσιστές  καθάρματα αίσχος βρομιάρηδες

    Επιλογές

  • Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

    θέλεις ρατσιστή φυλακή ρε κτηνος θα μας Βάλης χέρι και στην θρησκεία σε καταγελώ κάθαρμα βρομιάρη

    θελης ρατσιστή φυλακη ρε μαλακα θα μας βαληε χερι και στην θρισκεια σε καταγγελο κμαθαρμα βρομιαρη

  • (9) Facebook

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου