addthis

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Στην εικόνα αυτά που γράφει θα καταλάβετε γιατί τα κάνουν όλα αυτά?

Με όλα αυτά τα καταχράστηκα τα βασανιστήρια και όλα τα απάνθρωπα ,με εξευτελισμούς με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Με την υποτίμηση τις νοημοσύνης τις εγκληματικές πράξης  .Τα καψώνια μέρες ατελείωτες την ηλεκτρονική παρενόχληση της 3164 μερες μπλοκάρισμα αποκλεισμό .υπό περιορισμό κολαση

Με όλα αυτά τα καταχράστηκα τα βασανιστήρια και όλα τα απάνθρωπα ,με εξευτελισμούς με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Με την υποτίμηση τις νοημοσύνης τις εγκληματικές πράξης  .Τα καψώνια μέρες ατελείωτες την ηλεκτρονική παρενόχληση της 3164 μύρε μπλοκάρισμα αποκλεισμό .υπό περιορισμό πέταμα τα συνημμένα και ότι πιο κτηνώδες υπάρχει .Μου έχουν προκαλέσει πολύ κινητικά προβλήματα και αλά χειρότερα .Δεν είμαι εκδικητικός αλλά αμόνομε γευτώ Κίελο να ζήσω .Αυτή είναι από φασισμένη και ικανή γεια; τα πάντα,ζητώ την άμεση εξαφάνιση από κοντά μου ,και ας πάνε όπου θέλουν Ειμή άνθρωπος και όχι κτήνος μέχρι δήλωση μετάνοιας μου ζητούσαν μετά από εικονικές αποσύνδεσης,και μετά δεν δέχονταν τον κωδικό.Αυτά και χιλιάδες άλλες ναζί όπως λεκτικούς αριθμούς 47 μέρες συνεχόμενα .Με παράλυσαν και είμαι καθηλωμένος γεια αυτά τα καθάρματα ,τα διεφθαρμένα υποκείμενα  47 μέρες χωρίς να κοιμηθώ χωρίς να μπορώ να επανέλθω με την πλύση εγκεφάλου .Είχαν κάνη την σελίδα κολαστήριο στρατόπεδο βασανιστριών η αλήτες

Στην εικόνα αυτά που γράφει θα καταλάβετε γιατί τα κάνουν όλα αυτά?

ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου