addthis

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Δεν έχω πρόβλημα και ούτε διαφωνίες; με κανένα .Σας γράφω αυτά που βιώνω καθημερινά ,Αυτά τα απάνθρωπα βασανιστήρια ,μέρα μεθοδικότητα με μίσος και εκδίκηση.Με έχετε φτάσει στο σημείο 0 ...Δεν Πάι άλλο ….

Δεν έχω πρόβλημα και ούτε διαφωνίες; με κανένα .Σας γράφω αυτά που βιώνω καθημερινά ,Αυτά τα απάνθρωπα βασανιστήρια ,μέρα μεθοδικότητα με μίσος και εκδίκηση.Με έχετε φτάσει στο σημείο 0 ...Δεν Πάι άλλο με έχετε εκτέλεση με το γάντι με αυτά τα βασανιστήρια τόσα χρόνια .Δεν χρειάζεται να σας γράψω τα γνωρίζετε πολύ καλά ,μα δίστιχος καμία κίνηση κανένα αποτέλεσμα Είναι ντροπή στην ανθρωπότητα να μιλάμε γεια τεχνολογία και εγώ να γράφω τα ναζί βασανιστήρια που μου έχετε κάνη Καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο γεια την ανικανότητα να κάνη κάτι.3 μέρες ήμουν πάλη στην εντατική ,γιατί αυτή η κτηνωδία κατά εμού .σεν μπορώ να σας γράψω αλλά Ντροπή γεια την ανθρωπότητα

1276399_604383259613523_854736571_o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου