addthis

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Με πιο δικαίωμα βρήκατε κενό και εισχωρήσατε ,λόγο βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια δεν επιτρέπω την είσοδο στην σελίδα .ΟΤΑΝ σταματήσετε τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια βλέπουμε .Ορίζω τον εαυτό μου και καθορίζω η σελίδα δεν λειτουργεί μόνο γεια προσωπικά μου θέματα .Είμαι άνθρωπος και έχω όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα που εσείς ναζί καταπατήσατε σεβαστείτε όχι βία τραμπουκισμό φασισμό και όλα τα κτηνώδη

Με πιο δικαίωμα βρήκατε κενό και εισχωρήσατε  ,λόγο βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια δεν επιτρέπω την είσοδο στην σελίδα .ΟΤΑΝ σταματήσετε τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια βλέπουμε .Ορίζω τον εαυτό μου και καθορίζω  η σελίδα δεν λειτουργεί  .Είμαι άνθρωπος και έχω όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατήσατε σεβαστείτε όχι βία τραμπουκισμό και όλα τα ναζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου