addthis

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

(34) ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι
τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλαγή τα φωτά και να σας κλήση μέσα γεια απόπειρα δολοφονίας με ναζί βασανιστήρια με το γάντι και με φασιστικά μέσα .Γιατί ρε δεν είναι απάνθρωπο και άδικο να βασανίζετε ένα συνάνθρωπο,Που ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα Ζητώ γεια παραδειγματισμό γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση με συχνότητα κάθε λεπτό το λιγότερο .Διότι να μην επέμβει ο νομός και να πιάσει τον αρμόδιο υπεύθυνο. Ήσαστε βασανιστές μου έχετε με τ...α βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα πάντα .Κάνετε συμμαχεί ,με τους όλους 3 που είναι σε γνώστες κατάστασης.γατί ρε πλύστη με πιο δικαίωμα .το γνωρίζει ο ΟΗΕ η ΕΕ τα ανθρώπινα δικαιώματα .Το γνωρίζουν η χρήστες του διαδικτύου ότι γίνονται αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι δεν σεβαστήκατε τίποτα .το σπίτι μου δεν το σεβαστήκατε μου κάνατε ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις ώρες μέρες συνεχόμενα μετά στην εντατική καθάρματα,ταραχή ψυχική Ασίνη Μου είχατε τα πάντα μπλοκαρισμένα άλλα τα χρόνια .Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση φυλακή μ[μπλοκάρισμα απάνθρωπα κτήνη.και γεια να Πάρο την σελίδα ,μου ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας.Θέλατε να παραδεκτό κάτι ότι το έκανα χωρίς να το γνωρίζω .είμαι ντόμπρος και υπερήφανος και όχι πουστάρας και ρουφιανος αυτό είναι Μου κάνατε ψυχρολουσία με τα δήθεν γραφεία γεια το καλό μας ψεύτες .Πάρε αυτά τα καθάρματα και βάλτο στο στο σύστημα αληθείας να μας πουν ποσά αδικήματα έκανα .Εάν βρεθούν να εχω κάνη έστω 1 αυτήν κτηνώδη ,ντροπή σας καταδικάζω ν κτηνώδη κτηνωδία ,ντροπή σας
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/50.htmlΔείτε περισσότερα

ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ  Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι
τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλαγή τα φωτά και να σας κλήση μέσα γεια απόπειρα δολοφονίας με ναζί βασανιστήρια με το γάντι και με φασιστικά μέσα .Γιατί ρε δεν είναι απάνθρωπο και άδικο να βασανίζετε ένα συνάνθρωπο,Που ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα Ζητώ γεια παραδειγματισμό γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση με συχνότητα κάθε λεπτό το λιγότερο .Διότι να μην επέμβει ο νομός και να πιάσει τον αρμόδιο υπεύθυνο. Ήσαστε βασανιστές μου έχετε με τα βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα πάντα .Κάνετε συμμαχεί ,με τους όλους 3 που είναι σε γνώστες κατάστασης.γατί ρε πλύστη με πιο δικαίωμα .το γνωρίζει ο ΟΗΕ η ΕΕ τα ανθρώπινα δικαιώματα .Το γνωρίζουν η χρήστες του διαδικτύου ότι γίνονται αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι δεν σεβαστήκατε τίποτα .το σπίτι μου δεν το σεβαστήκατε μου κάνατε ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις ώρες μέρες συνεχόμενα μετά στην εντατική καθάρματα,ταραχή ψυχική Ασίνη Μου είχατε τα πάντα μπλοκαρισμένα άλλα τα χρόνια .Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση φυλακή μ[μπλοκάρισμα απάνθρωπα κτήνη.και γεια να Πάρο την σελίδα ,μου ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας.Θέλατε να παραδεκτό κάτι ότι το έκανα χωρίς να το γνωρίζω .είμαι ντόμπρος και υπερήφανος και όχι πουστάρας και ρουφιανος αυτό είναι Μου κάνατε ψυχρολουσία με τα δήθεν γραφεία γεια το καλό μας ψεύτες .Πάρε αυτά τα καθάρματα και βάλτο στο στο σύστημα αληθείας να μας πουν ποσά αδικήματα έκανα .Εάν βρεθούν να εχω κάνη έστω 1 αυτήν κτηνώδη ,ντροπή σας καταδικάζω ν κτηνώδη κτηνωδία ,ντροπή σας 
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/50.html

(34) Facebook

Τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλάξει τα φώτα

τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλαγή τα φωτά και να σας κλήση μέσα γεια απόπειρα δολοφονίας με ναζί βασανιστήρια με το γάντι και με φασιστικά μέσα .Γιατί ρε δεν είναι απάνθρωπο και άδικο να βασανίζετε ένα συνάνθρωπο,Που ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα Ζητώ γεια παραδειγματισμό γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση με συχνότητα κάθε λεπτό το λιγότερο .Διότι να μην επέμβει ο νομός και να πιάσει τον αρμόδιο υπεύθυνο. Ήσαστε βασανιστές μου έχετε με τα βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα πάντα .Κάνετε συμμαχεί ,με τους όλους 3 που είναι σε γνώστες κατάστασης.γατί ρε πλύστη με πιο δικαίωμα .το γνωρίζει ο ΟΗΕ η ΕΕ τα ανθρώπινα δικαιώματα .Το γνωρίζουν η χρήστες του διαδικτύου ότι γίνονται αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι δεν σεβαστήκατε τίποτα .το σπίτι μου δεν το σεβαστήκατε μου κάνατε ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις ώρες μέρες συνεχόμενα μετά στην εντατική καθάρματα,ταραχή ψυχική Ασίνη Μου είχατε τα πάντα μπλοκαρισμένα άλλα τα χρόνια .Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση φυλακή μ[μπλοκάρισμα απάνθρωπα κτήνη.και γεια να Πάρο την σελίδα ,μου ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας.Θέλατε να παραδεκτό κάτι ότι το έκανα χωρίς να το γνωρίζω .είμαι ντόμπρος και υπερήφανος και όχι πουστάρας και ρουφιανος αυτό είναι Μου κάνατε ψυχρολουσία με τα δήθεν γραφεία γεια το καλό μας ψεύτες .Πάρε αυτά τα καθάρματα και βάλτο στο στο σύστημα αληθείας να μας πουν ποσά αδικήματα έκανα .Εάν βρεθούν να εχω κάνη έστω  1 αυτήν  κτηνώδη ,ντροπή σας καταδικάζω ν κτηνώδη κτηνωδία ,ντροπή σας         55555555555555555555555555555

 

 

Νομίζω ορισμένη δεν έχουν καταλάβει μερικά βασικά πράγματα ,αυτό φυσικά είναι γεια την ομάδα βοήθεια και fdacebook, τον κάθε υπεύθυνο ας αναλάβει τις ευθύνες του γεια συντονιστείτε ,δεν έχουμε να κάνουμε αστεία ούτε με φασισμό βασανιστήρια το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό ,σκεφτείτε λογικά και φυσικά το facebook η κατάσταση είναι κρίσιμη κάθε μέρα,σεβαστείτε λοιπόν και γίνετε άνθρωποι.Τι θέλετε να κάνουμε να αναλύσουμε με το νι και με το σίγμα.Καταδικάστε την βία τον φασισμό τα βασανιστήρια εσάς τους εγκληματίες βασανιστές,και κοφτέ αυτό το πρόστυχο και ανέντιμο κολαστήριο που μου έχετε μετατρέψει την σελίδα .Είμαι άνθρωπος Έλατε στην θέση μου .Που βασίζουμε στο σκοτάδι ,με χιλιάδες ψέματα ,σας καταδικάζω .κα να και να σας πάνε φυλακή να και αν δεν σας πάνε Το ζητούμενο είναι ότι πρέπει να σταματήσετε, Έλεος. SOS

j

Εχω και την ομάδα και βοήθεια που είναι πιο καθαρματα ,τους αναφέρω γεια 1520 φορά στο facebook που γραφώ σε αμάδα συνέχεια και μετά με γράφουν και αυτή.Σαν δεν ντρέπεστε.Ζητώ την δίωξη του

Εχω και την ομάδα και βοήθεια που είναι πιο καθαρματα ,τους αναφέρω γεια 1520 φορά στο facebook που γραφώ σε αμάδα συνέχεια και μετά με γράφουν και αυτή.Σαν δεν ντρέπεστε.Ζητώ την δίωξη του κάθε αρμόδιου και υπευθύνου ,που είναι ανίκανη ,να μπορέσουν να σταματήσουν την κτηνωδία αυτή Αντιθέτως τους πατρινού τους παρέχουν εντολέα ,συγκάλυψη  και ασυλία.Μην τολμήσετε και περάσετε από την σελίδα ,η μην αναρτήσετε δικό σας. ανεπιθύμητη και καταδικαστέοι ντροπή σας  Η εικόνα  παρουσιάζετε  το πόσο μας προσέχετε μας ενημερώνετε και μας βασανίζετε μαυρίλα και κτηνωδία ήσαστε στον εισαγγελέα και εσείς όλοι…

j

(1) Facebook

 

Νομίζατε ρε καθάρματα ότι θα μας κάνατε χάρη που μας είχατε ,ρε πουστάρς εσάς θέλω να πηδήξω καλοπέρα ,που διεφθαρμένα ψοφίμια γάμο ότι έχετε καθάρματα .Ο άνθρωπος είναι ένας ,και πρέπει να τον σεβόμαστε εσείς ρε λαμόγια ρατσιστές πόσες φορές ρε κτήνη με βασανίστε τώρα ρε πουδστιδες τώρα ρε καθάρματα ισόβια,ναι ρε ανόητε η χούντα αυτά έκανε αλλά όχι αυτό το χαλί αλήτες

καλοπέρα ,που διεφθαρμένα ψοφίμια γάμο ότι έχετε καθάρματα .Ο άνθρω...πος είναι ένας ,και πρέπει να τον σεβόμαστε εσείς ρε λαμόγια ρατσιστές πόσες φορές ρε κτήνη με βασανίστε τώρα ρε πουδστιδες τώρα ρε καθάρματα ισόβια,ναι ρε ανόητε η χούντα αυτά έκανε αλλά όχι αυτό το χαλί αλήτες

(1) Facebook

Σας σεβάστηκα εκτίμησα μια τέλεια κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα η παράπονο,και εσείς να με βασανίζετε αλύπητα,με διάφορα απάνθρωπα και κτηνωδία ,με μίσος και εκδίκηση ,γιατί τα κάνετε όλα αυτά και με έχετε φέρει σε σημείο ακινησίας.Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση χειρότερα από φύκι ,,,,,ρατσισμός φασισμός ναζί βασανιστήρια αλύπητα. Φε φυλακίσατε μου κάνατε χιλιάδες καψώνια,μη σεβόμενη ότι δεν είμαι κανένα τσόγλανο 60 χρόνος είμαι πάππου σας.Ποτέ δεν παρανόμησα ,και την στιγμή που εταν μόνιμα,μπλοκαρισμένα τα πάντα.Δεν έδωσα ποτέ ψευδή στοιχεία.Και ήταν όλα τα πάντα μπλοκαρισμένα.Όλα αυτά που γίνονται τα θεωρό παιδαριώδες και πολύ άκοσμα ,κτηνωδία νομός τις ζούγκλας.Είπαμε πίστευα ότι θα έβαζαν μύλο,αλλά πάντα χειρότερα,,Δεν ασχολήθηκα ποτέ με Τάτιος μικροπρεπές,τα θεωρό παρά του ότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό δεν θρεφτώ μίσος μέσα μου.Ποτέ δεν μάλωσα δεν αδικήθηκα δεν ασχολήθηκα.Στους φίλους στον κόσμο τι να τους έλεγα ότι με βασανίζει το facebook,Είναι οργανωμένο έγκλημα με όλες τις προδιαγραφές.Είναι πρόστυχο και άδικο να γνωρίζετε τα πάντα και να αδιαφορείτε.Λείπαμε πολύ γεια αυτήν την ανόητη και εγκληματική πράξη κατάχρηση.Εάν δεν φύγουν και να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία δεν γίνετε τίποτα .Ζητώ Τιεν ομαλότητα και τη σωστή και κόσμια ανθρώπινη συμπεριφορά

88

Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. http://europa.eu/index_el.htm

 

http://europa.eu/index_el.htm
 Με μια Διακήρυξη, η Επιτροπή Υπουργών θέσπισε τις "10 Αρχές Διοίκησης του Διαδικτύο" οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης όταν θεσπίζουν εθνικές και διεθνείς πολιτικές που αφορούν το Διαδίκτυο: προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πολυπαραγοντική διακυβέρμηση. Ευθύνη των κρατών. Ενίσχυση των χρηστών του Διαδικτύου. Οικουμενικότητα. Ακεραιότητα. Αποκεντρωμένη διοίκηση. Ανοικτά πρότυπα, διαλειτουργικότητα και end-to-end φύση. Ανοικτή δικτύωση. Πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία.
 Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
http://europa.eu/index_el.htm

http://europa.eu/index_el.htm
Με μια Διακήρυξη, η Επιτροπή Υπουργών θέσπισε τις "10 Αρχές Διοίκησης του Διαδικτύο" οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται από τα κράτ...η μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης όταν θεσπίζουν εθνικές και διεθνείς πολιτικές που αφορούν το Διαδίκτυο: προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πολυπαραγοντική διακυβέρμηση. Ευθύνη των κρατών. Ενίσχυση των χρηστών του Διαδικτύου. Οικουμενικότητα. Ακεραιότητα. Αποκεντρωμένη διοίκηση. Ανοικτά πρότυπα, διαλειτουργικότητα και end-to-end φύση. Ανοικτή δικτύωση. Πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία.
Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
http://europa.eu/index_el.htmΔείτε περισσότερα

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 6 λεπτά ·

(9) Facebook

κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

 

http://europa.eu/index_el.htm
Με μια Διακήρυξη, η Επιτροπή Υπουργών θέσπισε τις "10 Αρχές Διοίκησης του Διαδικτύο" οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης όταν θεσπίζουν εθνικές και διεθνείς πολιτικές που αφορούν το Διαδίκτυο: προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πολυπαραγοντική διακυβέρμηση. Ευθύνη των κρατών. Ενίσχυση των χρηστών του Διαδικτύου. Οικουμενικότητα. Ακεραιότητα. Αποκεντρωμένη διοίκηση. Ανοικτά πρότυπα, διαλειτουργικότητα και end-to-end φύση. Ανοικτή δικτύωση. Πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία.
Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

http://europa.eu/index_el.htmg

(8) Facebook

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Αυτό που συμβαίνη είναι καθαρά φασισμός ναζισμός με όλα τα ψυχρά βασανιστήρια με το γάντι .είναι αδίστακτη καθάρματα χωρίς όρια ,και χάρις να σταματούν πάνε με βάρδιες .Με γνωρίζεις ρε εγκληματία γάμο την βρώμια σου ,πούσαρα καλοπόδαρα .Ναι ρε καρούλι τράβηξα πολλά με αυτά που μου έχετε κάνη ,τα πάντα μέχρι την σωματική ακμαιότητα κουφάλες και τα νύχια μου βγάλατε με 47 μέρες συνέχεια στο πληκτρολόγιο Πέος είσαι ρε παλιό μαλακά μήλα ρε κάθαρμα μιλά ρε τομάρι μήλα να μην σου τώρα ζητώ το ίδιο το σύνταγμα ο υπουργός ο κάθε υπεύθυνος είμαι Έλληνας πολίτης και ανέχομαι τον πουστάρα,ότι είμαστε απολίτιστη ανθέλληνες με Τάτιο άσβεστο μίσος τόσα γρίνια ζητώ την καταδίκη σας τώρα αυτόφωρο ρε ρεμάλια δεν μπορώ άλλο ,θα σταματήσω θα αρκεστώ σε αυτά τα ολίγα αλά κάνω κατάχρηση σε έμενα τώρα ,βλέπω όλα σφυρίζουν όλα κόκκινο ,δεν επρεπε να μπλεκτο με εγκληματιες Ζητώ από το facebook να μου δοθούν τα στοιχεία τον κακοποιών τον βασανιστών να μπορέσω να καταθέσω ,τους τα έχω ζήτηση πολλά φορές Ο εισαγγελέας με ενημέρωσε ότι πρέπει να υπαρχή εντολέας και θέλουμε τα στοιχεία τις αμάδας τον αριθμό και ένα mail επικοινωνίας;.Μετά στα κεντρικά εδω στη Αθήνα .και βλέπουμε .Εσείς

Ζητώ από το facebook να μου δοθούν τα στοιχεία τον κακοποιών τον βασανιστών να μπορέσω να καταθέσω ,τους τα έχω ζήτηση πολλά φορές Ο εισαγγελέας με ενημέρωσε ότι πρέπει να υπαρχή εντολέας και θέλουμε τα στοιχεία τις αμάδας τον αριθμό και ένα mail  επικοινωνίας;.Μετά στα κεντρικά  άδω στη  Αθήνα .και βλέπουμε .Εσείς κτηνάνθρωποι σκεφτήκατε ποτέ το τι κάνατε και με τι μισούς,με πρόστυχα και ανελέητα σε συνεργασία πολλές φορές κάρματα και με τις άλλες ομάδες .Μας ζητούσατε το άνομα δες δώσαμε τα πάντα τα πλήρη στοιχεία άλλα χωρίς καμία απόκρυφη πανικό μητρώο ,και να μην μας; δίνετε τα ονόματα τον βασανιστών που με βασάνιζαν .σαν Βάλης τον μέσο όρο ενός χρηστή πόσες ώρες κάθετε στον υπολογιστή,και πάρεις τις δίκες μου ώρες μαζί με τα βασανιστήρια και τα διαίρεσης βγαίνουν ότι με βασανίζατε πανό από 50 χρόνια ναι καθάρματα πουσταρεςναι κτήνη φασίστες ναζιστές κακοποιοί να πάτε φυλακή ,ναι φυλακή.Θα ψάξω θα ρωτήσω θα μαθό θα βρω Άκρι να δικαστείτε με ισόβια ρε κατάκρυοι

ΤΙ νομίζεις ρε καλοπεί ότι θα μου κάνης απόκρυψη με ανάρτησης γεια τα κακουργήματα που μού έχετε κάνη .Θα σε αφήσω ρε κολουστα ρατσιστή ανθέλληνα ναζιστή φασίστα θα σε πηήξω που μέσο δικαιοσύνης κάθαρμα .ζητώ την καταδίκη σας ηθική ικανοποίηση γεια προσβολή υποτίμηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σωματικές βλάβες ψυχική οδύνη ,και θέλω να σε δω στα σιδερά βρομιάρη ,μαζί με τους αρμόδιους και υπεύθυνους του facebook

ΤΙ νομίζεις ρε καλοπεί ότι θα μου κάνης απόκρυψη με ανάρτησης γεια τα κακουργήματα που μού έχετε κάνη .Θα σε αφήσω ρε κολολοπουστα ρατσιστή ανθέλληνα ναζιστή φασίστα θα σε πηδήξω που χολιαστώ μέσο δικαιοσύνης κάθαρμα .ζητώ την καταδίκη σας ηθική ικανοποίηση γεια προσβολή υποτίμηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σωματικές βλάβες ψυχική οδύνη ,και θέλω να σε δω στα σιδερά βρομιάρη ,μαζί με τους αρμόδιους και υπεύθυνους του facebook που ενώ γνώριζαν τα πάντα ,δεν έκαναν τίποτα ανικανότητα.με έβαζαν να κάνω δήλωση μετάνοιας ότι έκανα κάτι [που ούτε καν γνώριζα γεια να πάρω πίσω την σελίδα ,και με απειλούσαν μέχρι και την ζωή μου όλα τα χρόνια με έτυμη φόρμα να μου κάνουν φρόνιμα .3157 μέρες φυλακή εκφοβισμό μπλοκάρισμα και τα κέρατα τους η φασίστες.Έσπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα από τα τα ναζί ,με λεκτικούς μέρα νύχτα τα κολπεδα ,γεια να μου δώσουν κωδικό αφού πρώτα ,χωρίς λόγο δεν δέχονταν τον κωδικό ,με κράτησαν στο κολαστήριο η κολασμένη 47 μέρες είχα χαθεί τελείως.Ήταν το ID και μου είχαν μπλοκάρει ,τα πάντα σε όλο το διαδίκτυο διασπείραντας ψευδή σ συκοφαντίες.Μου γράφουν θα την γλυτώσεις μόνο,εάν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα ,μηχάνημα η ρομπότ.Τελικά κατέληξα στην εντατική καρδιολογική που μου έχουν παρουσίαση πολλά προβλήματα στην συνεχεία .Αυτή είναι δολοφόνοι ζητώ την καταδίκη τους αδίστακτη ,που με την πλύση εγγράψου σε έφτανε στην αυτοκτονία ,φυσικά κάποιος Άλος πιο μικρός η δεν γνωρίζω .Ζητώ και πάλη την καταδίκη τους Και ζητώ να γίνουν ασφαλίστηκα μετρά γεια έμενα από που δεν ξέρω να βρουν αυτή η εγκληματίες.Δεν δίναμε να βγω από το σπίτι μα αυτά τα συντονισμένα βασανιστήρια .Δεν θυμάμαι αυτά τα χρόνια να κοιμήθηκα ποτέ.Ήμουν πάντα ανεπηρέαστος από όλους και ούτε από καπνό και ,άλλες ουσίες ούτε αλκοόλ.Είμαι χρήστης του διαδικτύου πανό από 20 χρόνια ,με εκατοντάδες κατάστασης και δεν είχε γένη το παραμικρό.ζητώ την επέμβαση κάθε αρμόδιου

22

καλώ τώρα τον φίλο Mark , να αναλάβει τις ευθύνες που σας αναλογούν και που δεν σεβάστηκες τίποτα .Γνώριζες τα πάντα ,γεια τα βασανιστήρια αλλά ποτέ δεν έκανες τίποτα .Σας καταδικάζω όχι από μίσος η από κάτι Άλο αλά γιατί αυτή με την συγκάλυψη πάντα την δική σας του αρμόδιου του υπεύθυνου με σακατεύσατε.Τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος τέτοια κτηνωδία που δεν έχω συνάντηση .δεν είμαι εκδικητικός εσείς με πεθάνατε τόσες φορές 25ωρες έκαναν γεια να με φέρουν σε κάποια κατάσταση ασφαλείας και σας τόνιζα καθάρματα και ξαπολούσατε μίσος ,,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Έλα στην θέση μου ,ζητώ την τιμάρια σας σε ενημέρωσα χιλιάδες φορές σας έγραψα το ίδιο κάνατε και εσείς

καλώ τώρα τον φίλο Mark , να αναλάβει τις ευθύνες που σας αναλογούν και που δεν σεβάστηκες τίποτα .Γνώριζες τα πάντα ,γεια τα βασανιστήρια αλλά ποτέ δεν έκανες τίποτα .Σας καταδικάζω όχι από μίσος η από κάτι Άλο αλά γιατί αυτή με την συγκάλυψη πάντα την δική σας του αρμόδιου του υπεύθυνου με σακατεύσατε.Τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος τέτοια κτηνωδία που δεν έχω συνάντηση .δεν είμαι εκδικητικός εσείς με πεθάνατε τόσες φορές 25ωρες έκαναν γεια να με φέρουν σε κάποια κατάσταση ασφαλείας και σας τόνιζα καθάρματα και ξαπολούσατε μίσος ,,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Έλα στην θέση μου ,ζητώ την τιμάρια σας σε ενημέρωσα χιλιάδες φορές σας έγραψα το ίδιο κάνατε και εσείς

Με εχουν φταση σε σταδυο παραλισιας πανο απο 2 χρονια μέσα στο σπίτι μου ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ηλεκτρονικη παρενοχληση μερα νυχταζητω την ισοβια καθηρξη διοτι ειναι ικανι γεια τα παντα

SOS   Σταματώ την σελίδα και καταδικάζω  γεια τα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια ,τα κτήνη Ομάδα Βοήθεια πάντα με την  συγκάλυψη των υπευθύνων του facebook.Βρίσκομαι σε άσχημη σωματική κατάσταση μετά από 4 χρόνια μέρα νύχτα κολαστήριο  Με εχουν φταση σε σταδυο παραλισιας πανο απο 2 χρονια μέσα στο σπίτι μου ,με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,ηλεκτρονικη παρενοχληση μερα νυχταζητω την ισοβια καθηρξη διοτι ειναι ικανι γεια τα παντα

Τελικά όλα αυτά τα φασίστηκα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια είναι καθαρά προσχεδιασμένα .και με εντολέα γεια την επομένη κίνηση.Το facebook είναι αυτό που καθορίζει την κάθε κίνηση μέσο αρμόδιων ανίκανων να σταματήσουν την φασιστική εγκληματική ενεργεία κατά εμού .Αυτά είναι τόσο ανόητα μελετημένα και με εκβιάζει με βασανίζει κάνη ηλεκτρονική παρενόχληση και χιλιάδες βρόμικα .Σαν facebook δεν έχει καμία δουλεία ,μιλάμε γεια αυτούς που κουμαντάρουν ,να μην είναι ικανή να σταματήσουν αυτό το δολοφονικό προσχεδιασμένο έγκλημα.είσαστε εγκληματίες.Δεν χωρά καμία άλλη συζήτηση.Ενώ γνωρίζουν κατά γράμμα τα όσα γίνονται και συγκεκριμένα μπαίνουν σε blog το δικο μου και διαβάζουν τα πάντα .Αυτή η διπλωματία αυτό το πρόστυχο προσωπείο του μίσους και της κτηνωδίας του καλύπτει και κάνουν ναζιστικά και φασίστηκα βασανιστήρια Λείπαμε διότι είναι νέοι άνθρωποι και έχουν την κτηνωδία και άσβεστο μίσος μέσα τους συνεχώς.ντροπή τους

88

Θέλω να μου γράφετε, γεια της διακοπές τον ανέργων

Θέλω να μου γράψετε, γεια της διακοπές τον ανέργων…..

(3) Facebook

 

It's International Youth Day! This year it is dedicated to youth migration. Read how Είναι Διεθνής Ημέρα Νεολαίας! Αυτό το έτος είναι αφιερωμένο στη μετανάστευση των νέων. Διαβάστε πώς το Κοινοβούλιο βοηθά @ http://epfacebook.eu/amp και να μοιραστούν αυτή την εικόνα, αν σας ενδιαφέρει για το τι συμβαίνει στους νέους! # IYD2013
Ο χρήστης Ευρωπαϊκή Επιτροπή m.thalassis "κοινοποίησε φωτογραφία από Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.Είναι Διεθνής Ημέρα Νεολαίας! Αυτό το έτος είναι αφιερωμένο στη μετανάστευση των νέων. Διαβάστε πώς το Κοινοβούλιο βοηθά @
http://epfacebook.eu/amp και να μοιραστούν αυτή την εικόνα, αν σας ενδιαφέρει για το τι συμβαίνει στους νέους! # IYD2013'' Συμβουλόπουλος στην ΕΡΤ - Αγία Παρασκευή
Έχει πλέον περάσει δύο μήνες από τότε που το'' μαύρο'' αυταρχική, παράνομη και αντισυνταγματική κανόνα ΕΡΤ, τη δημοκρατία και τον πολιτισμό!
Με υπουργική απόφαση που έχει ισχύ νόμου, η κυβέρνηση αποφάσισε και διέταξε το κλείσιμο της ΕΡΤ, χωρίς καν τη ...δικαιολογία για να επικυρώσει την απόφαση αυτή μετά από ένα νομοσχέδιο στη Βουλή, αφού σύμφωνα με τις δηλώσεις των μελών της κυβέρνησης και των πολιτικών κομμάτων, δεν ήταν η πλειοψηφία!
Με το πρόγραμμα χάκερ που εκδίδεται από ένα φάντασμα-θεσμοθετημένη χωρίς νομικό καθεστώς και τρομοκρατικές επιθέσεις για να κόψει τους εκδότες, η κυβέρνηση για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι η συμπεριφορά του είναι αντι-φασιστικό.
Με την ανωμαλία του νόμου, θέτει μια ταφόπλακα στην ΕΡΤ, αλλά και για την πολιτική και πολιτιστική ιστορία της Ελλάδα.
It's International Youth Day! This year it is dedicated to youth migration. Read how Parliament is helping @
http://epfacebook.eu/amp and share this picture if you care about what happens to young people! ‪#‎IYD2013‬Δείτε περισσότερα

MEPs back Youth Employment Initiative measures

www.europarl.europa.eu

All the latest news from the Press Service of the European Parliament: votes, resolutions, debates, parliamentary committees and the plenary.

(3) Facebook

Σε ύφεση οι φωτιές στην Ανδρο και την Ηλεία

Σε ύφεση οι φωτιές στην Ανδρο και την Ηλεία

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Πασχάλης Τερζής - Έχω μια αγάπη

δεν σέβεστε τίποτα ανθρώπους καταστάσεις,γιατί προσπαθείς να κάνης ανοσία και ψαχνής εκδικητικά με μίσος να τα βγάλεις λάθος.δεν έχετε μέσα σας κάτι από αυτό που είσαστε ντροπή σας Mην με ενοχλείς θα καλέσω τον εισαγγελέα ,διότι στην κατάσταση μου με βασανίζετε αδίστακτα και απάνθρωπα χωρίς να γνωρίζετε τις συνέπειες

tttttttttttttttttttt

ντροπή σας με βασανίζετε για τα ίδια θέματα εκδικητικά χρονιάς φύγεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

ντροπή σου ανόητη δεν είμαστε άμεσος την έβαλες πάνω φτηνέ τιποτένιε την πήγε την ανάρτηση ακαριαία ,που η επομένη ήταν πριν 2 ώρες πίσω σε 1 λεπτό την ανάρτηση μου έκανα την έφτασες 60 ανάρτησης κάτω .εάν υπαρχή ,άλλη τε τεια παρομοι κατάσταση, δεν σεβάστηκες. επόμενος τώρα πρέπει να παραμερίσω 60 ανάρτησης που πρόσθεσες σε χρόνο 0 την στιγμή που με υποτιμάς και με διώκεις Είσαι πολύ απάνθρωπος με αστείο μίσος άμεσο πήγες την ανάρτηση ,αυτό προσπαθούσατε τόσα χρόνια ,να φέρετε τον Είσαι και ηλίθιος άμεσο πήγες την ανάρτηση στην αφάνεια ,αυτό προσπαθούσατε τόσα χρόνια ,να φέρετε τον διχασμό ,με τους εκφοβισμούς με τις πρόστυχες πράξης ,με παντοίους τρόπου αυτό ήταν ο ένας ο σκοπό σας στην αφάνεια δεν αλλάζετε τομάρι διχασμό ,με τους εκφοβισμούς με τις πρόστυχες πράξης ,με παντοίους τρόπου αυτό ήταν ο ένας ο σκοπό σας στην αφάνεια δεν αλλάζετε γούνα Είσαι και ηλίθιος άμεσο πήγες την ανάρτηση ,αυτό προσπαθούσατε τόσα χρόνια ,να φέρετε τον διχασμό ,με τους εκφοβισμούς με τις πρόστυχες πράξης ,με παντοίους τρόπου αυτό ήταν ο ένας ο σκοπό σας στην αφάνεια δεν αλλάζετε τομάρι θα ήθελα να ήταν όλοι η φίλοι στην σελίδα ,αλλά δεν γίνετε τόσα άτομα σε μια σελίδα.Σκέφτηκα να καλέσω μόνο τους κοινούς φίλους,γεια εσάς προσωπικά δεν κανό διαχωρισμό.Τώρα ψαχνό να βρω τους κοινούς φίλους κατά τα γραφόμενα τους,με έχουν αφαίρεση σχεδόν όλοι.Επόμενος ποιος ο λόγος μόνο οι κοινή φίλοι στην σελίδα χωρίς συναισθηματισμούς.Αυτά έγινε μετά από κόπια κυρία που είχε την απότιση να είναι συνεχεία μέσα.Στην σελίδα μου δεν ασχολήθηκα ποτέ με κοινούς φίλους.Και βάση λογικής εφόσον ήταν κοινή φίλοι και έφυγαν,την στιγμή που δεν γράφουν ούτε μια καλημέρα ,και με με έχουν με κόποι λόγο σε απόσταση το ίδιο και εγώ .Λογικό είναι διότι με τα λεγόμενα δεν σε θέλει,αφού έχουν προηγήθη τόσα και τόσα .Είχα γενέθλια και δεν έγραψαν πανό από 2 άτομα στις τόσες χιλιάδες ,ένα τυπικό Χρόνια Πολλά .Όλο αυτό γίνετε γεια θέμα τυπικότητας και μη παρεξήγησης .τι να σας κάνω που ήταν γραμμένο το όνομα μου 67 ξεχωριστά φορές δηλαδή ότι είναι τα γενέθλια .Καλημέρα γράφω στις 2000 φορές να έχω λαβή 5 φορές καλημέρα Χιλιάδες ανάρτησης σχεδόν κανενας 500.000 αναρτησης ,αυτογνωσία. πολύ σπάνια έγραφα το όνομα μου ,δεν με ενδιαφέρει.

ντροπή σου ανόητη δεν είμαστε άμεσος την έβαλες πάνω φτηνέ τιποτένιε

Mihalis Thalassis

DSCN8124

Giorgos Alkaios & Areth Ketime - Ama De Se Do - Aμα Δε Σε Δω

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Παλια Λαικα (λίστα αναπαραγωγής)

δεν μπόρεσα ποτέ τόσα χρόνια να καταλάβω τους φίλους χρήστες που ενώ τους ενημερώνω γεια εκατοντάδες φορές ότι γίνετε κατεδάφιση από τους φασίστες ,να σταματήσουν τις ανάρτησης συνεχίζουν χωρίς να γίνετε τίποτα.Γευτεί ποτέ δεν με είδατε σαν άνθρωπο και με βλέπετε ,διαφορετικά ο καθένας με κάθε δικαίωμα α Αλλά όταν σας γράφο σταματάτε ,ποτέ κανένας δεν σταμάτησε .Είναι και ότι βάζουν η φασίστες από μονή τους Προσπαθείτε να κάνετε αυτό που σας ενδιάφερε και ποτέ κανένας δεν έγραψε καμία καλημέρα .Η κατάσταση μου μετά από τα τόσα είναι πολύ άσχημα .θα προσαρμοστώ στο δυναμό τις λογικής και της ηρεμίας, τις γνώσης και αυτογνωσίας τέλος ευχαριστώ.

Τ0

Καύσιμα  Δίκτης στο 0 το επόμενο πρατήριο 3157km

Κάρυστος - Νότια Εύβοια.

Κάρυστος- Κάρυστος  Η Κάρυστος βρίσκεται στη Νότια Εύβοια

(Δεν το καταλαβαίνετε ότι έχετε ξεπεράσει κάθε όριο ηλιθιότητας και κτηνωδίας.Τι μπορώ να γράψω ,σε εσάς ,με τι νου θα το καταλάβετε άντε σταματάτε.σεβαστείτε τον κάθε συνάνθρωπο .τέλος κάντε ότι νομιζετε

 

(63) Facebook

Κατάσταση:Λόγο τις μι πρέπουσας συμπεριφοράς, συμμόρφωσης σε όλα γενικά τα θέματα,μπλοκαρίσματα ,σε βαθμό 90% κτηνωδία φασισμός τραμπουκισμός βίαια ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια και γενικά κάθε τι πιο εγκληματικό γεια την εξόντωση μου.Σταματώ την απαγόρευση μου με κάθε δικαίωμα σας χρήστης και θα συνεχίσω προσθήκη στους φίλους .Ζητώ να μην αρχίσετε την βρωμιά και την κατάχρηση ,θα στέλνετε τους χρηστές κανονικά και όχι θα τους κρατάτε με το αίτημα οκ ,και δεν γίνετε ποτέ αποδοχή Έχω άτομα συγγενικά που είναι ακόμα έξω.Σεβαστείτε τον άνθρωπο και καταδικάστε την βία ,σκάφστετε εάν τα έκαναν σε εσάς αυτά που κάνατε σαν ομάδα και βοήθεια μέχρι σήμερα .Η διατύπωση θα γίνετε κανονικά .Κατάσταση και να μπορούμε να γίνουμε άνθρωποι γεια όλους,και όχι ,φασισμό ,αυτός πέρασε και μαύρισε την ανθρωπότητα .

560254_444268155645456_1103313696_n

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Katy Perry - Roar - Satin Cape

Γεια να ξέρετε αυτή είναι αδίστακτη δολοφονεί με θανατηφόρα ναζί βασανιστήρια και με με μεγάλη κτηνωδία Ρατσιστές φασίστες με βασανίζουν όλη την ημέρα που άρχισα δευτέρα και υπολόγιζα να είναι τέταρτη ,και είναι παρασκευή .Χιλιάδες βασανιστήρια με ναζί λεκτικούς ,τα

Γεια να ξέρετε αυτή είναι αδίστακτη δολοφονεί με θανατηφόρα ναζί βασανιστήρια και με με μεγάλη κτηνωδία Ρατσιστές φασίστες με βασανίζουν όλη την ημέρα που άρχισα δευτέρα και υπολόγιζα να είναι τέταρτη ,και είναι παρασκευή .Χιλιάδες βασανιστήρια με ναζί λεκτικούς ,τα χέρια δεν αντέχουν συνέχεια τα δάχτυλα στράβωσαν τα νύχια έσπασαν ,και αυτή συνεχίζεις ,Αυτός είναι και ο φασισμός .είναι κτήνη και με βασανίζου με ψυχρό ρατσιστικό τρόπου με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Δεν αντέχει ο οργανισμός του ανθρώπου με αυτά τα μεθοδευμένα βασανιστήρια καλοσχεδιασμένα και κτηνώδη .Βαλε τώρα από τα ξημερώματα μέχρι τώρα και πριν πίσω 4 χρόνια γίνετε αυτά .κολαστήριο την αποκαλούν την σελίδα αμάδας ύλες του dacebook ,αλλά κανένας δεν έκανε τίποτα.ελεος

χρησυτες

Τώρα θέλετε καθάρματα σας καταγγέλω ΟΜΑΔΑ ΒΟΙΘΕΙΑ για την μη πληροφορησηα που ανακοινοσατε .Ειναι φασηστες ρατσιστες κτηνη καθαρματα γεια την φασηστηκη ενεργεια και το ρατσεισμο τραμποκισμο φασησμο καταπατατε ναζη φασγηστες την {Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, } European Commission m.thalassis" http://www.consilium.europa.eu/

 

Τώρα θέλετε καθάρματα σας καταγγέλω ΟΜΑΔΑ ΒΟΙΘΕΙΑ για την μη πληροφορησηα που ανακοινοσατε .Ειναι φασηστες ρατσιστες κτηνη καθαρματα γεια την φασηστηκη ενεργεια και το ρατσεισμο τραμποκισμο φασησμο καταπατατε ναζη φασγηστες την {Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, }
European Commission m.thalassis"
http://www.consilium.europa.eu/
Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου,
επιβεβαιώνουμε την υποστήριξή της ΕΕ σε αυτές σε ολόκληρη την υδρόγειο. Τους συμμετάσχουν στον εορτασμό πλούσια πολιτιστική κληρονομιά τους, και να πληρώνουν φόρο τιμής στην τεράστια συνεισφορά παραδόσεις και τις γνώσεις τους, έχουν κάνει την πολιτιστική κληρονομιά του κόσμου.
Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, επιβεβαιώνουμε την υποστήριξή της ΕΕ σε αυτές σε ολόκληρη την υδρόγειο. Τους συμμετάσχουν στον εορτασμό πλούσια πολιτιστική κληρονομιά τους, και να πληρώνουν φόρο τιμή...ς στην τεράστια συνεισφορά παραδόσεις και τις γνώσεις τους, έχουν κάνει την πολιτιστική κληρονομιά του κόσμου.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=562985567082261&set=a.169236379790517.34989.107898832590939&type=1&theater
Today, as we celebrate the International Day of the World's Indigenous Peoples, we reaffirm the EU's support to them across the globe. We join them in celebrating their rich cultural heritage, and pay tribute to the enormous contribution their traditions and knowledge have made to the world's cultural heritage.
‪#‎EU‬ policy on ‪#‎indigenous‬ peoples: http://ow.ly/nMJNg ‪#‎indigenousday‬Δείτε περισσότερα

Τώρα θέλετε καθάρματα σας καταγγέλω  ΟΜΑΔΑ ΒΟΙΘΕΙΑ για την μη πληροφορησηα που ανακοινοσατε .Ειναι φασηστες ρατσιστες κτηνη καθαρματα γεια την φασηστηκη ενεργεια και το ρατσεισμο τραμποκισμο φασησμο καταπατατε ναζη φασγηστες την  {Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, }
European Commission m.thalassis" http://www.consilium.europa.eu/
Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, 
επιβεβαιώνουμε την υποστήριξή της ΕΕ σε αυτές σε ολόκληρη την υδρόγειο. Τους συμμετάσχουν στον εορτασμό πλούσια πολιτιστική κληρονομιά τους, και να πληρώνουν φόρο τιμής στην τεράστια συνεισφορά παραδόσεις και τις γνώσεις τους, έχουν κάνει την πολιτιστική κληρονομιά του κόσμου.
Σήμερα, που γιορτάζουμε τη Διεθνή Ημέρα των Αυτοχθόνων Λαών του Κόσμου, επιβεβαιώνουμε την υποστήριξή της ΕΕ σε αυτές σε ολόκληρη την υδρόγειο. Τους συμμετάσχουν στον εορτασμό πλούσια πολιτιστική κληρονομιά τους, και να πληρώνουν φόρο τιμής στην τεράστια συνεισφορά παραδόσεις και τις γνώσεις τους, έχουν κάνει την πολιτιστική κληρονομιά του κόσμου.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=562985567082261&set=a.169236379790517.34989.107898832590939&type=1&theater
 Today, as we celebrate the International Day of the World's Indigenous Peoples, we reaffirm the EU's support to them across the globe. We join them in celebrating their rich cultural heritage, and pay tribute to the enormous contribution their traditions and knowledge have made to the world's cultural heritage.
#EU policy on #indigenous peoples: http://ow.ly/nMJNg #indigenousday

(27) Facebook

Τι ζητάτε ακόμα δεν μπορείτε εσείς η αρμόδιοι

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Τι ζητάτε ακόμα δεν μπορείτε εσείς η αρμόδιοι ότι αυτά που κάνετε δεν είναι φυσιολογικά ,δεν σταματάτε τα καψώνια την κατάχρηση ,να με Φέρες σε διχασμό με φασιστικό τρόπο προς τους χρηστές.Είναι 4 χρόνος συνεχόμενα μέρα νύχτα Είμαι άνθρωπος οπός και εσείς θα θέλατε όλα αυτά τα βασανιστήρια που είναι κατά χιλιάδες.Γιατί ρε ανόητε τα κάνης αυτά ,με γνωρίζεις έχουμε ποτέ καμία δοσοληψία, τη ζητάς ρε τύραννε ,ρε κτήνος .Καταλάβεις ότι όλα αυτά είναι καταδικαστέα και δικάσιμα.Είσαστε τέλειος αποκτηνωμένη .Έλατε στην θέση μου και μετά τα λέμε.Δεν έχουμε να μοιράσουμε κάτι ,και εξαπολύετε φρικτό μίσος και κτηνωδία.ποτέ δεν περίμενα ότι θα αδιαφορούσαν η ιθύνοντες ,με τόσο ρατσισμό φασισμό κτηνωδία .Που βρισκόμαστε στον μεσαίωνα.Ζητώ την καταδίκη σας ,γεια όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα

Τι ζητάτε ακόμα δεν μπορείτε εσείς η αρμόδιοι ότι αυτά που κάνετε δεν είναι φυσιολογικά ,δεν σταματάτε τα καψώνια την κατάχρηση ,να με Φέρες σε διχασμό με φασιστικό τρόπο προς τους χρηστές.Είναι 4 χρόνος συνεχόμενα μέρα νύχτα Είμαι άνθρωπος οπός και εσείς θα θέλατε όλα αυτά τα βασανιστήρια που είναι κατά χιλιάδες.Γιατί ρε ανόητε τα κάνης αυτά ,με γνωρίζεις έχουμε ποτέ καμία δοσοληψία, τη ζητάς ρε τύραννε ,ρε κτήνος .Καταλάβεις ότι όλα αυτά είναι καταδικαστέα και δικάσιμα.Είσαστε τέλειος αποκτηνωμένη .Έλατε στην θέση μου και μετά τα λέμε.Δεν έχουμε να μοιράσουμε κάτι ,και εξαπολύετε φρικτό μίσος και κτηνωδία.ποτέ δεν περίμενα ότι θα αδιαφορούσαν η ιθύνοντες ,με τόσο ρατσισμό φασισμό κτηνωδία .Που βρισκόμαστε στον μεσαίωνα.Ζητώ την καταδίκη σας ,γεια όλα αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 3 λεπτά ·

Facebook

(3)Νόμιζες ρε κάθαρμα ότι έχεις κανένα δικαίωμα να κάνης το παραμικρό κατά εμού.Γνωρίζεις κτήνος ότι 4 χρόνο με βασανίζετε με όλα τα απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια .Ποιος είσαι ρε παλιό ,που τολμάς με τα τόσες χιλιάδες και με τα τόσα προβλήματα ποτ μου έχετε προκαλέσει ,ότι θα μείνετε ατιμώρητη. Και εσείς και ο κάθε ανίκανος υπεύθυνος του facebook,που δεν είχε ίχνος ανθρωπιά ο ανίκανος να σταματήσει αυτήν την απάνθρωπη φασιστική εγκληματική ενεργεία .Και συνεχίζουν κάποιοι κοπρίτες να κανουν βασανιστήρια .Ζητώ να τους βρεις και όλοι στην δικαιοσύνη άηχος,είμαι άνθρωπος και θέλω να ζήσω .Και στο εξής αυτά να τα κάνετε στα σπίτια σας και όχι στο δικό μου ,τομάρια. ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΒΟΙΘΕΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK KAI STOYW ARMODIOYW TOY POY ENAI ANHKANH NA KANOYN KATI 4 XRONIA ME BASANHZOYW AISXOW Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; http://www.youtube.com/watch?v=GSNEea00mx4&feature=share&list=PL6019DCA42D4DB073

 

Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

(3) Facebook

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΡΑΝΤΖΑΣ - ΝΑ ΚΑΡΤΕΡΕΙΣ

ΔΙΣΚΟΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ - ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ (1980)
Να Καρτερείς
Μουσική :Χρήστος Λεοντής
Στίχοι :Γιώργος Αρμένης
Ερμηνεία: Γιώργος Μεράντζας
Να καρτερείς μιαν ελπίδα
Ένα μαντάτο πέρα από τα βουνά
Να καρτερείς την βροχή την άνοιξη
Το θέρισμα τον τρύγο
Ένα γράμμα από μακριά να καρτερείς
Μην καρτερείς απ' τους μεγάλους
Όσο κι αν κλαίς
Μην καρτερείς για δεν ακούν
Δεν σου χαμογελάν
Μη χαμογελάς σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις σε πατάν
Συ μη σωπαίνεις
Να καρτερείς
Και να 'σαι έτοιμος να συναντηθείτε
Το σταυρό κράτατον σφιχτά
Μέτρα, σκέψου, ζύγισε
Πρόσεξε τα λόγια τα παχιά
Κοίτα πίσω στα παλιά
Για να μην κλάψεις πάλι καρτερώντας
Για να μην κλάψεις πάλι καρτερώντας
Να καρτερείς και να 'σαι έτοιμος

Halkida Mihalis - Image Gallery > mihalis thalasis: Photo Mihalis.Thalassis Halkida

τα ιδια και το 2010

Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

Photo Mihalis.Thalassis Halkida

Photo Mihalis.Thalassis Halkida: "– Απεστάλη με Google Toolbar"

Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

Πώς Η Ομάδα του facebook, με ύπουλους τρόπους και εικονικές αποσυνδέσεις να με βγάζουν λάθος

Κάθε ημέρα μου δίνουν 2 ημέρες αποκλεισμό ολικό ,μόνο εάν συμφωνήσω με του όρους , που θέλουν,κάτι σαν δήλωση μετάνοιας, αυτό το έχουν εφαρμόσει 4 μήνες, προσωπικά τα αίτια είναι πολλά
Τώρα είμαι εκτός . χθες είχε περάσει το προηγούμενο διήμερο και ,προσπαθούσαν από το πρωί με .διάφορα ύπουλα
τεχνάσματα. Ένας τρόπος ,γεια να είναι και αυτή καλυμμένη ,είναι να σου κάνουν εικονικές αποσυνδέσεις. ώστε
να περάσεις το όριο, και μετά σου ζητούν να,κάνης επαναφορά κωδικού. Να το προσέχετε αυτό μην δώσετε κωδικό mail και κάρτα τραπέζης. συνεχίζοντας να είμαι συνδεδεμένος, μου ζητούσαν επαναφορά κωδικού, τον αριθμού
κινητού ,να το στείλουν με SMS και πολλά άλλα
Χθες πήγα στις βοήθειες κοροϊδία, και γράφω ένα αίτημα που με είχε στήλη προηγούμενα ο άλλος, η απάντηση 2 ημέρες αποκλεισμό μπλοκάρισμα το mail , αυτή ήταν η απάντηση της βοήθειας
η

Halkida Mihalis - Image Gallery > mihalis thalasis: Photo Mihalis.Thalassis Halkida

Κατάχρηση ομάδα και βοήθεια σας καταγελώ γεια κατάχρηση καταπάτηση και συνεχόμενα παράνομα και καταχράστηκα .Γατί ρε με πιο δικαίωμα καταπατάς την σάλια μου το σπίτι μου και κάνοντας ηλεκτρονική παρενόχληση ρατσισμό βανδαλισμό και κάθε εγκληματική ενεργεία .Γράφει ρε πουθενά ότι είναι μπουρδςλο και να μπαίνετε …

Κατάχρηση ομάδα και βοήθεια  σας καταγελώ γεια κατάχρηση καταπάτηση και συνεχόμενα παράνομα και καταχράστηκα .Γατί ρε με πιο δικαίωμα καταπατάς την σάλια μου το σπίτι μου και κάνοντας ηλεκτρονική παρενόχληση ρατσισμό βανδαλισμό και κάθε εγκληματική ενεργεία .Γράφει ρε πουθενά ότι είναι μπουρδςλο και να μπαίνετε βγαίνετε καθάρματα .Ήσαστε ναζί φασίστες και δεν Πάι άλλο διεφθαρμένε ,να τραβιέμαι ρε καλοπέρα να σώσω την Ζώη μου καθάρματα που έχετε  4 χρόνο και μου κάνετε βίαια ψυχοσοματικακα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια έξω βρομοσκηλα σας καταγγέλλω στο ηλεκτρονικό έγκλημα στον ΟΗΕ και σε κάθε φορέα .Να φύγετε  βασανιστές δεν Πάι άλλο Δεν θα με πεθάνετε με τα ναζί φασιστικά και οργανωμένα βασανιστήρια ,ζητώ από τους αρμόδιους ανίκανους και υπεύθυνους που δεν ήταν ικανή να σταματήσουν αυτά τα βασανιστήρια τόσα χρόνια και να έχω υποστεί σοβαρά προβλήματα όλη στην φυλακή βασανιστές πρόστυχη Να πάτε καθάρματα στα σπίτια σας καλαπόδια να τα κάνετε αυτά και όχι στο δικό μου άνανδρε θρασύδειλε πρόστυχε βρώμια.Τέτοιο μίσος και Τάτιε αντιπαλότητα κτήνη δεν υπαρχή .συνεχώς με λάσα και με βασανισμό μέρες μήνες χρόνια ατέλειωτες  Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgd07qTaUDUJlAMlyNRN1UAyiPh35N4L_WAUQ5tO1cIwK5MH1I7ziqZmMxrk56RcIlGr3036_jXop11bO1GyGGwBxe_4rh8Ec4svp6GZX8X-xWb3bzR7kRiNBGQ1fxAr5zBJ2-8_zM1zZBm/s1600/76358_387030214731200_665560285_n%25255B12%25255D.jpg

76358_387030214731200_665560285_n[12]

(13) Φωτογραφίες Χρονολογίου

 

Η νέα εικόνα του προφίλ σας αποθηκεύεται

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 10:02 πμ
Προς: mihalis.10@hotmail.com
Εικόνα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
SOS_Καλημέρα,Καλώ το facebook ,το μόνο που αναγνωρίζω ,και που σαν κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα παράπονο η διαφωνία.Από την Αλή όψη το καταγγέλλω και καταδικάζω κάθε υπεύθυνο και αρμόδιο στα τόσα χρόνια, να μην κάνη κάτι να σταματήσει αυτήν την κτηνωδία τ...ον ρατσισμό τα βασανιστήρια Σας καταγελώ ανύπαρκτη ,ομάδα και βοήθεια γεια κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων Κάνετε ναζί φασίστηκα βασανιστήρια 4 χρόνο ,με μίσος και κτηνωδία.έχετε καταχραστή και καταπάτηση νόμους άξιες ανθρώπινα δικαιώματα Ποιός είσαι εσύ που θα μου κουμαντάρεις την προσωπικότητα ,με ηλεκτρονική παρενόχληση λεκτικούς ναζί αριθμούς ,μέχρι και 47 μέρες συνεχόμενα. Και συνεχίζετε κάθε λεπτό.Σας καταγγέλλω γεια την κτηνωδία που με εικονικούς αποκλεισμούς μου ζητούσας κωδικό ,που δεν τους έκανε ,και άρχιζαν τα πολυήμερα βασανιστήρια .Με ψευδή και πρόστυχους ,τρόπους με καταδίκαζαν με 30 μέρες ανύπαρκτες μέρες φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα κολαστήριο σκέτο.Έφτασαν στις 3157 μέρες η πρόστυχη.Με προκαλούσαν με βασάνιζαν και μου ζητούσαν να παραδεχτώ ότι έκανα παράπτωμα ,συνέχεα ότι έκανα προσθήκη η έτσι γεια πλάκα.Μετά για να Πάρο την σελίδα έπρεπε να παραδεκτό ότι έκανα το παράπτωμα και ήθελαν να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω.Με τα καψόνια ,με υποτιμούσαν με ταπείνωναν ,με εξευτέλιζαν σαν άνθρωπο και
προσωπικότητα.Αυτό γίνετε κάθε δευτερόλεφτο,με κτηνωδία και
βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Συνάμα με κυνηγούσαν άγρια
και προσβλητικά με μια φόρμα άτιμοι να υπογράψω να μου
κάνουν φρόνημα.ντροπή γεια την ανθρωπότητα να υπάρχουν και
να βρίσκονται ελεύθερη τέτοιοι απάνθρωποι Τάτιε κτήνη.Συνεχώς
μου έγραφαν στους τοίχους συνθήματα εκβιαστικά εκφοβιστικά
φασματικά κτηνώδες ,και ψυχοσωματικά.Μου έχουν επιφέρει πολλά σωματικά προβλήματα,με τα ναζί
βασανιστήρια.Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου
προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ, όσο και στην
οικογένεια.Δεν κοιμήθηκα όλα αυτά τα χρόνια συνέχεα στην
υπερένταση ,στην εντατική και ,σε μονάδες
παρακολούθησης.Μου δημιούργησαν πολλά κινητικά προβλήματα
σε βαθμό παραλυσίας,τα σκυλοκαθαρματα η δολοφόνοι
ρατσιστές φασίστες παλιάνθρωποι.Με τον τρόπο τους με κρατούν
βασανίζοντας πάντα με ψευδή,και πρόστυχα ,και βασανιστικά
Βάζω το χέρι μου στην πίστη μου ότι δεν παρανόμησα ποτέ ,και
όλα αυτά ήταν οργανωμένα και σκηνοθετημένα,πάντα με εντολέα
για τα χειρότερα .Ζητώ την καταδίκη όλον τον εγκλημάτων ,και
τον βασανιστήριο που μου έκαναν..Είμαι άνθρωπος είμαι
ελεύθερος και αδάμαστος .Με διάφορα ψευδή συκοφαντία
διασπείρατε σε όλο το διαδίκτυο,ντροπή τους η
άνανδροι.Προσπαθούσαν πάντα με πρόστυχους και
υποτιμητικούς,και καψώνι διαρκείας μέρες
ατελείωτες ,προκαλώντας σοβαρά προβλήματα.Αναλογιστείτε τις
ώρες και την συχνότητα να αντιστοιχίσετε με ανά απλό χριστή
είναι σα να με βασανίζετε 50 χρόνια κανίβαλοι απάνθρωπα
κτήνη.Ζητώ την καταδίκη σας γεια την οργανωμένη,και
πολύχρονοι κτηνώδη απάνθρωποι εγκληματικότητα,με χιλιάδες
απάνθρωπα βασανιστήρια
Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίαςΟ
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live57@hotmail.com, mthalassis0@gmail.com, mihalis434@hotmail.gr, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com, connect@windowslivemail.com, nytdirect@nytimes.com, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςΔείτε περισσότερα

Μου αρέσει! · · Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευση

(13) Φωτογραφίες Χρονολογίου

Καλημέρα,Καλώ το facebook ,το μόνο που αναγνωρίζω ,και που σαν κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα παράπονο η διαφωνία.Από την Αλή όψη το καταγγέλλω και καταδικάζω κάθε υπεύθυνο και αρμόδιο στα τόσα χρόνια, να μην κάνη κάτι να σταματήσει αυτήν την κτηνωδία τον ρατσισμό τα βασανιστήρια Σας καταγελώ ανύπαρκτη ,ομάδα και βοήθεια γεια κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων Κάνετε ναζί φασίστηκα βασανιστήρια 4 χρόνο ,με μίσος και κτηνωδία.έχετε καταχραστή και καταπάτηση νό…

Καλημέρα,Καλώ το facebook ,το μόνο που αναγνωρίζω ,και που σαν κατάσταση δεν έχω κανένα πρόβλημα παράπονο η διαφωνία.Από την Αλή όψη το καταγγέλλω και καταδικάζω κάθε υπεύθυνο  και αρμόδιο στα τόσα χρόνια, να μην κάνη κάτι να σταματήσει αυτήν την κτηνωδία τον ρατσισμό τα βασανιστήρια Σας καταγελώ ανύπαρκτη ,ομάδα και βοήθεια γεια κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων Κάνετε ναζί φασίστηκα βασανιστήρια 4 χρόνο ,με μίσος και κτηνωδία.έχετε καταχραστή και καταπάτηση νόμους άξιες ανθρώπινα δικαιώματα Ποιός είσαι εσύ που θα μου κουμαντάρεις την προσωπικότητα ,με ηλεκτρονική παρενόχληση λεκτικούς ναζί αριθμούς ,μέχρι και 47 μέρες συνεχόμενα. Και συνεχίζετε κάθε λεπτό.Σας καταγγέλλω γεια την κτηνωδία που με εικονικούς αποκλεισμούς μου ζητούσας κωδικό ,που δεν τους έκανε ,και άρχιζαν τα πολυήμερα βασανιστήρια .Με ψευδή και πρόστυχους ,τρόπους με καταδίκαζαν με 30 μέρες ανύπαρκτες μέρες φυλακή αποκλεισμό μπλοκάρισμα κολαστήριο σκέτο.Έφτασαν στις 3157 μέρες η πρόστυχη.Με προκαλούσαν με βασάνιζαν και μου ζητούσαν να παραδεχτώ ότι έκανα παράπτωμα ,συνέχεα ότι έκανα προσθήκη η έτσι γεια πλάκα.Μετά για να Πάρο την σελίδα έπρεπε να παραδεκτό ότι έκανα  το παράπτωμα και ήθελαν να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι δεν θα το ξανακάνω.Με τα  καψόνια ,με υποτιμούσαν με ταπείνωναν ,με εξευτέλιζαν σαν άνθρωπο και προσωπικότητα.Αυτό γίνετε κάθε δευτερόλεφτο,με κτηνωδία και βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Συνάμα με κυνηγούσαν άγρια και προσβλητικά με μια φόρμα άτιμοι να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα.ντροπή γεια την ανθρωπότητα να υπάρχουν και να βρίσκονται ελεύθερη τέτοιοι απάνθρωποι Τάτιε κτήνη.Συνεχώς μου έγραφαν στους τοίχους συνθήματα εκβιαστικά εκφοβιστικά φασματικά κτηνώδες ,και ψυχοσωματικά.Μου έχουν επιφέρει πολλά σωματικά προβλήματα,με τα ναζί βασανιστήρια.Ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ, όσο και στην οικογένεια.Δεν κοιμήθηκα όλα αυτά τα  χρόνια συνέχεα στην υπερένταση ,στην εντατική και ,σε μονάδες παρακολούθησης.Μου δημιούργησαν πολλά κινητικά προβλήματα σε βαθμό παραλυσίας,τα σκυλοκαθαρματα η δολοφόνοι ρατσιστές φασίστες παλιάνθρωποι.Με τον τρόπο τους με κρατούν βασανίζοντας πάντα με ψευδή,και πρόστυχα ,και βασανιστικά Βάζω το χέρι μου στην πίστη μου ότι δεν παρανόμησα ποτέ ,και όλα αυτά ήταν οργανωμένα και σκηνοθετημένα,πάντα με εντολέα για τα χειρότερα .Ζητώ την καταδίκη  όλον τον εγκλημάτων ,και τον βασανιστήριο που μου έκαναν..Είμαι άνθρωπος είμαι ελεύθερος και αδάμαστος .Με διάφορα ψευδή συκοφαντία διασπείρατε σε όλο το διαδίκτυο,ντροπή τους η άνανδροι.Προσπαθούσαν πάντα με πρόστυχους και υποτιμητικούς,και καψώνι διαρκείας μέρες ατελείωτες ,προκαλώντας σοβαρά προβλήματα.Αναλογιστείτε τις ώρες και την συχνότητα να αντιστοιχίσετε με ανά απλό χριστή είναι σα να με βασανίζετε 50 χρόνια κανίβαλοι απάνθρωπα κτήνη.Ζητώ την καταδίκη σας γεια την οργανωμένη,και πολύχρονοι κτηνώδη απάνθρωποι εγκληματικότητα,με χιλιάδες απάνθρωπα βασανιστήρια

Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

  76358_387030214731200_665560285_n     76358_387030214731200_665560285_n    76358_387030214731200_665560285_n

Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

(16) Facebook

 

http://europa.eu/index_el.htm
Με μια Διακήρυξη, η Επιτροπή Υπουργών θέσπισε τις "10 Αρχές Διοίκησης του Διαδικτύο" οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης όταν θεσπίζουν εθνικές και διεθνείς πολιτικές που αφορούν το Διαδίκτυο: προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πολυπαραγοντική διακυβέρμηση. Ευθύνη των κρατών. Ενίσχυση των χρηστών του Διαδικτύου. Οικουμενικότητα. Ακεραιότητα. Αποκεντρωμένη διοίκηση. Ανοικτά πρότυπα, διαλειτουργικότητα και end-to-end φύση. Ανοικτή δικτύωση. Πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία.
Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
http://europa.eu/index_el.htm

http://europa.eu/index_el.htm
 Με μια Διακήρυξη, η Επιτροπή Υπουργών θέσπισε τις "10 Αρχές Διοίκησης του Διαδικτύο" οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης όταν θεσπίζουν εθνικές και διεθνείς πολιτικές που αφορούν το Διαδίκτυο: προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πολυπαραγοντική διακυβέρμηση. Ευθύνη των κρατών. Ενίσχυση των χρηστών του Διαδικτύου. Οικουμενικότητα. Ακεραιότητα. Αποκεντρωμένη διοίκηση. Ανοικτά πρότυπα, διαλειτουργικότητα και end-to-end φύση. Ανοικτή δικτύωση. Πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία.
 Η Επιτροπή Υπουργών επίσης συνέστησε στα κράτη να θεσπίσουν μια νέα ευρεία έννοια των μέσων ενημέρωσης και αναγνώρισε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, τα επιγραμμικά παιχνίδια ή οι ιστοσελίδες επιγραμμικής καταγγελίας εμπίπτουν στις ελευθερίες και υποχρεώσεις των μέσων ενημέρωσης που κατοχυρώνονται από το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.
http://europa.eu/index_el.htm

(16) Facebook

Ζητώ επιτέλους να εφαρμοστούν οι νόμοι κατά αυτόν τον βασανιστών να καταλάβεις ότι είμαστε άνθρωποι και όχι ζώα.Έχουμε τα δικαιώματα μας που τα καταπατούσαστε φασίστες ναζιστές καθάρματα ζητώ την εφαρμογή και την καταδίκη σας.Δεν είστε ικανοί να κάνετε αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ρατσιστές ζητώ την καταδίκη σας .

ευροπα 2

Συνεχίζετε αδιάφορη όχι ρε δολοφονεί,με τα ναζί φασίστηκα ρατσιστές ,τέρμα δεν έχετε κανένα δικαίωμα στην σελίδα τώρα σας καταγγέλλω γεια κατάχρηση τραμπουκισμό βασανισμό εκβιασμό ,και βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .καλό το facebook να σας πάταξη έξω με τις κλοτσιές.Διότι την ευθηνή την φερνή ο υπεύθυνος και αρμόδιος ανίκανος να σταματήσει αυτή την απάνθρωπη κτηνωδία,υιέ υπεύθυνο και υπόλογος .Γνωρίζεις όλα τα βασανιστήρια και ποτέ δεν έκανε κάτι .Αντίθετος τους παροτρύνεις του παρέχεις συγκάλυψη και ασυλία .Είμαι άνθρωπος και σε καταδικάζω γεια τα εγκλήματα που έχετε κάνη Κάτια εμού,αισχος

ωω

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

7 Αυγούστου 2013 στις 6:37 μ.μ.

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης.
Μουσική: Δημήτρης Λάγιος.
Πρώτη εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου, «Ο ΑΗ-ΛΑΟΣ», 1983.

Στα κάτασπρα τα μάρμαρα
απ' τ' άδικο εστέγνωνα
τα ματωμένα ρούχα μου
όπως τον Αγαμέμνονα.

Σακατεμένη μου γενιά
η κοινωνία μας κρατά
ενέχυρο αμανάτι
πότε η επανάσταση
πότε του κόσμου η απονιά
μας σβήσαν απ' το χάρτη.

Στου κόσμου τα στρατόπεδα
πήγα μαζί με το λαό
μου πήραν ό,τι αγάπησα
όπως και στο Μενέλαο.

Κατηγορία:Μουσική

ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/CJWLeuUOFwI

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

Μουσική: Δημήτρης Λάγιο

Στα κάτασπρα τα μάρμαρα
απ' τ' άδικο εστέγνωνα
τα ματωμένα ρούχα μου
όπως τον Αγαμέμνονα<

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Είμαι άνθρωπος δεν ειμή κτήνος να προσπαθήσετε να με πεθάνετε με τα ναζί φασίστηκα συνεχόμενα .Δεν σταμάτησαν καθόλου,και δεν γνωρίζω τι είναι αυτοί η ξευτιλισμένη που προσπαθούν με παντοίους τρόπους να μου αφορέσουν, με ναζί βασανιστήρια την ζωή .Ντροπή στους υπεύθυνους που γνωρίζουν τα πάντα ,και μάλλον το διασκεδάζουν …

 

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο υπεύθυνο του facebook,γεια τα απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια κατά εμού 4 χρόνο Με βασανίσετε μέρα νύχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/conversation-with-mihalis-thalassis.html
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης
Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
https://www.facebook.com/safety/

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο υπεύθυνο του facebook,γεια τα απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια κατά εμού 4 χρόνο Με βασανίσετε μέρα νύχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/conversation-with-mihalis-thalassis.html
 Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης 
 Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
https://www.facebook.com/safety/

(3) Facebook

Είναι εγκλήματα κατά σιροί κατά εμού,με ταπείνωση ,φασισμό ναζισμό ρατσισμό Με πιο δικαίωμα τα κάνετε αυτά ,ανίκανη να σταματήσετε αυτά τα τόσο σοβαρά .Παίζετε μαζί μου μεταξύ ζωής και θανάτου με του βασανιστές .Σας κατατάσσω σε απάνθρωποι ρατσιστική εγκληματική ενεργεία κατά εμού .σαν σου τα έκαναν αυτά και έφτανες στο σημείο παραλυσίας με της χιλιάδες και ατελείωτες μέρες συνεχεία,ναζί οργανωμένα.Είναι ντροπή να με έχετε σακατεύσει ,χωρίς να σας ενοχλώ καθόλου,αίσχος αποβράσματα θέλετε την εξόντωση μου ,ζητώ την καταδίκη του κάθε υπευθύνου .Να είσαστε άνθρωποι με αξιοπρέπεια και με τόλμη να παραδεχτείτε την κτηνωδία ,ζητώ αποζημίωση ηθική αποκατάσταση και την τιμορια σας ψυχική οδύνη παραλυσία κατάχρηση καταπάτηση

2b

χιλιάδες λεκτικούς αριθμούς μέχρι και47 μέρες συνεχόμενα αίσχος

(6) Facebook ντροπή σας δολοφόνοι εγκληματίες .Λείπαμε διότι σας εκτίμησα σας σεβάστηκα δεν Εχω τίποτα μαζί σας ,και προσπαθείτε να μς εξοντώσετε τελείως να μου πάρετε την ζωή δεν ενέχω άλλο ,αίσχος καθάρματα

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο υπεύθυνο του facebook,γεια τα απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια κατά εμού 4 χρόνο Με βασανίσετε μέρα νύχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/conversation-with-mihalis-thalassis.html
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης
Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
https://www.facebook.com/safety/

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και κάθε αρμόδιο υπεύθυνο του facebook,γεια τα απάνθρωπα ναζί βασανιστήρια κατά εμού 4 χρόνο Με βασανίσετε μέρα νύχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/conversation-with-mihalis-thalassis.html
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης 
Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
https://www.facebook.com/safety/

(6) Facebook

Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr, Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης
Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο
https://www.facebook.com/safety/

Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, live@hotmail.gr,
 Με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
mihalis541@outlok.com.gr, mthalassis@outlok.com.gr, mihalis14@outlok.com.gr, notification+zj4oyc6j_oa9@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης 
 Βικιπαίδειας .με βασανησζετε μερα νυχτα με κτηνωδία 4 χρόνο.Όλα τα ναζί βασανιστήρια ηλεκτρονική παρενόχληση.Μου έχουν επιβάλει 3157 φυλακή μπλοκάρισμα βασανισμός η σελίδα σκέτο κολαστήριο 
https://www.facebook.com/safety/

Facebook