addthis

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Κατάχρηση ομάδα και βοήθεια σας καταγελώ γεια κατάχρηση καταπάτηση και συνεχόμενα παράνομα και καταχράστηκα .Γατί ρε με πιο δικαίωμα καταπατάς την σάλια μου το σπίτι μου και κάνοντας ηλεκτρονική παρενόχληση ρατσισμό βανδαλισμό και κάθε εγκληματική ενεργεία .Γράφει ρε πουθενά ότι είναι μπουρδςλο και να μπαίνετε …

Κατάχρηση ομάδα και βοήθεια  σας καταγελώ γεια κατάχρηση καταπάτηση και συνεχόμενα παράνομα και καταχράστηκα .Γατί ρε με πιο δικαίωμα καταπατάς την σάλια μου το σπίτι μου και κάνοντας ηλεκτρονική παρενόχληση ρατσισμό βανδαλισμό και κάθε εγκληματική ενεργεία .Γράφει ρε πουθενά ότι είναι μπουρδςλο και να μπαίνετε βγαίνετε καθάρματα .Ήσαστε ναζί φασίστες και δεν Πάι άλλο διεφθαρμένε ,να τραβιέμαι ρε καλοπέρα να σώσω την Ζώη μου καθάρματα που έχετε  4 χρόνο και μου κάνετε βίαια ψυχοσοματικακα ναζί φασίστηκα βασανιστήρια έξω βρομοσκηλα σας καταγγέλλω στο ηλεκτρονικό έγκλημα στον ΟΗΕ και σε κάθε φορέα .Να φύγετε  βασανιστές δεν Πάι άλλο Δεν θα με πεθάνετε με τα ναζί φασιστικά και οργανωμένα βασανιστήρια ,ζητώ από τους αρμόδιους ανίκανους και υπεύθυνους που δεν ήταν ικανή να σταματήσουν αυτά τα βασανιστήρια τόσα χρόνια και να έχω υποστεί σοβαρά προβλήματα όλη στην φυλακή βασανιστές πρόστυχη Να πάτε καθάρματα στα σπίτια σας καλαπόδια να τα κάνετε αυτά και όχι στο δικό μου άνανδρε θρασύδειλε πρόστυχε βρώμια.Τέτοιο μίσος και Τάτιε αντιπαλότητα κτήνη δεν υπαρχή .συνεχώς με λάσα και με βασανισμό μέρες μήνες χρόνια ατέλειωτες  Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας http://lh3.ggpht.com/-oN3la29kYas/UgMsll4RAxI/AAAAAAAA0lU/ba0GKaL-ez0/s1600/76358_387030214731200_665560285_n%25255B12%25255D.jpg

76358_387030214731200_665560285_n[12]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου