addthis

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

καλώ τώρα τον φίλο Mark , να αναλάβει τις ευθύνες που σας αναλογούν και που δεν σεβάστηκες τίποτα .Γνώριζες τα πάντα ,γεια τα βασανιστήρια αλλά ποτέ δεν έκανες τίποτα .Σας καταδικάζω όχι από μίσος η από κάτι Άλο αλά γιατί αυτή με την συγκάλυψη πάντα την δική σας του αρμόδιου του υπεύθυνου με σακατεύσατε.Τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος τέτοια κτηνωδία που δεν έχω συνάντηση .δεν είμαι εκδικητικός εσείς με πεθάνατε τόσες φορές 25ωρες έκαναν γεια να με φέρουν σε κάποια κατάσταση ασφαλείας και σας τόνιζα καθάρματα και ξαπολούσατε μίσος ,,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Έλα στην θέση μου ,ζητώ την τιμάρια σας σε ενημέρωσα χιλιάδες φορές σας έγραψα το ίδιο κάνατε και εσείς

καλώ τώρα τον φίλο Mark , να αναλάβει τις ευθύνες που σας αναλογούν και που δεν σεβάστηκες τίποτα .Γνώριζες τα πάντα ,γεια τα βασανιστήρια αλλά ποτέ δεν έκανες τίποτα .Σας καταδικάζω όχι από μίσος η από κάτι Άλο αλά γιατί αυτή με την συγκάλυψη πάντα την δική σας του αρμόδιου του υπεύθυνου με σακατεύσατε.Τόση αντιπαλότητα τόσο μίσος τέτοια κτηνωδία που δεν έχω συνάντηση .δεν είμαι εκδικητικός εσείς με πεθάνατε τόσες φορές 25ωρες έκαναν γεια να με φέρουν σε κάποια κατάσταση ασφαλείας και σας τόνιζα καθάρματα και ξαπολούσατε μίσος ,,με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Έλα στην θέση μου ,ζητώ την τιμάρια σας σε ενημέρωσα χιλιάδες φορές σας έγραψα το ίδιο κάνατε και εσείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου