addthis

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Αυτό που συμβαίνη είναι καθαρά φασισμός ναζισμός με όλα τα ψυχρά βασανιστήρια με το γάντι .είναι αδίστακτη καθάρματα χωρίς όρια ,και χάρις να σταματούν πάνε με βάρδιες .Με γνωρίζεις ρε εγκληματία γάμο την βρώμια σου ,πούσαρα καλοπόδαρα .Ναι ρε καρούλι τράβηξα πολλά με αυτά που μου έχετε κάνη ,τα πάντα μέχρι την σωματική ακμαιότητα κουφάλες και τα νύχια μου βγάλατε με 47 μέρες συνέχεια στο πληκτρολόγιο Πέος είσαι ρε παλιό μαλακά μήλα ρε κάθαρμα μιλά ρε τομάρι μήλα να μην σου τώρα ζητώ το ίδιο το σύνταγμα ο υπουργός ο κάθε υπεύθυνος είμαι Έλληνας πολίτης και ανέχομαι τον πουστάρα,ότι είμαστε απολίτιστη ανθέλληνες με Τάτιο άσβεστο μίσος τόσα γρίνια ζητώ την καταδίκη σας τώρα αυτόφωρο ρε ρεμάλια δεν μπορώ άλλο ,θα σταματήσω θα αρκεστώ σε αυτά τα ολίγα αλά κάνω κατάχρηση σε έμενα τώρα ,βλέπω όλα σφυρίζουν όλα κόκκινο ,δεν επρεπε να μπλεκτο με εγκληματιες Ζητώ από το facebook να μου δοθούν τα στοιχεία τον κακοποιών τον βασανιστών να μπορέσω να καταθέσω ,τους τα έχω ζήτηση πολλά φορές Ο εισαγγελέας με ενημέρωσε ότι πρέπει να υπαρχή εντολέας και θέλουμε τα στοιχεία τις αμάδας τον αριθμό και ένα mail επικοινωνίας;.Μετά στα κεντρικά εδω στη Αθήνα .και βλέπουμε .Εσείς

Ζητώ από το facebook να μου δοθούν τα στοιχεία τον κακοποιών τον βασανιστών να μπορέσω να καταθέσω ,τους τα έχω ζήτηση πολλά φορές Ο εισαγγελέας με ενημέρωσε ότι πρέπει να υπαρχή εντολέας και θέλουμε τα στοιχεία τις αμάδας τον αριθμό και ένα mail  επικοινωνίας;.Μετά στα κεντρικά  άδω στη  Αθήνα .και βλέπουμε .Εσείς κτηνάνθρωποι σκεφτήκατε ποτέ το τι κάνατε και με τι μισούς,με πρόστυχα και ανελέητα σε συνεργασία πολλές φορές κάρματα και με τις άλλες ομάδες .Μας ζητούσατε το άνομα δες δώσαμε τα πάντα τα πλήρη στοιχεία άλλα χωρίς καμία απόκρυφη πανικό μητρώο ,και να μην μας; δίνετε τα ονόματα τον βασανιστών που με βασάνιζαν .σαν Βάλης τον μέσο όρο ενός χρηστή πόσες ώρες κάθετε στον υπολογιστή,και πάρεις τις δίκες μου ώρες μαζί με τα βασανιστήρια και τα διαίρεσης βγαίνουν ότι με βασανίζατε πανό από 50 χρόνια ναι καθάρματα πουσταρεςναι κτήνη φασίστες ναζιστές κακοποιοί να πάτε φυλακή ,ναι φυλακή.Θα ψάξω θα ρωτήσω θα μαθό θα βρω Άκρι να δικαστείτε με ισόβια ρε κατάκρυοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου