addthis

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Σας σεβάστηκα εκτίμησα μια τέλεια κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα η παράπονο,και εσείς να με βασανίζετε αλύπητα,με διάφορα απάνθρωπα και κτηνωδία ,με μίσος και εκδίκηση ,γιατί τα κάνετε όλα αυτά και με έχετε φέρει σε σημείο ακινησίας.Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση χειρότερα από φύκι ,,,,,ρατσισμός φασισμός ναζί βασανιστήρια αλύπητα. Φε φυλακίσατε μου κάνατε χιλιάδες καψώνια,μη σεβόμενη ότι δεν είμαι κανένα τσόγλανο 60 χρόνος είμαι πάππου σας.Ποτέ δεν παρανόμησα ,και την στιγμή που εταν μόνιμα,μπλοκαρισμένα τα πάντα.Δεν έδωσα ποτέ ψευδή στοιχεία.Και ήταν όλα τα πάντα μπλοκαρισμένα.Όλα αυτά που γίνονται τα θεωρό παιδαριώδες και πολύ άκοσμα ,κτηνωδία νομός τις ζούγκλας.Είπαμε πίστευα ότι θα έβαζαν μύλο,αλλά πάντα χειρότερα,,Δεν ασχολήθηκα ποτέ με Τάτιος μικροπρεπές,τα θεωρό παρά του ότι μου έχετε κάνη μεγάλο κακό δεν θρεφτώ μίσος μέσα μου.Ποτέ δεν μάλωσα δεν αδικήθηκα δεν ασχολήθηκα.Στους φίλους στον κόσμο τι να τους έλεγα ότι με βασανίζει το facebook,Είναι οργανωμένο έγκλημα με όλες τις προδιαγραφές.Είναι πρόστυχο και άδικο να γνωρίζετε τα πάντα και να αδιαφορείτε.Λείπαμε πολύ γεια αυτήν την ανόητη και εγκληματική πράξη κατάχρηση.Εάν δεν φύγουν και να σταματήσουν αυτήν την κτηνωδία δεν γίνετε τίποτα .Ζητώ Τιεν ομαλότητα και τη σωστή και κόσμια ανθρώπινη συμπεριφορά

88

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου