addthis

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΤΙ νομίζεις ρε καλοπεί ότι θα μου κάνης απόκρυψη με ανάρτησης γεια τα κακουργήματα που μού έχετε κάνη .Θα σε αφήσω ρε κολουστα ρατσιστή ανθέλληνα ναζιστή φασίστα θα σε πηήξω που μέσο δικαιοσύνης κάθαρμα .ζητώ την καταδίκη σας ηθική ικανοποίηση γεια προσβολή υποτίμηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σωματικές βλάβες ψυχική οδύνη ,και θέλω να σε δω στα σιδερά βρομιάρη ,μαζί με τους αρμόδιους και υπεύθυνους του facebook

ΤΙ νομίζεις ρε καλοπεί ότι θα μου κάνης απόκρυψη με ανάρτησης γεια τα κακουργήματα που μού έχετε κάνη .Θα σε αφήσω ρε κολολοπουστα ρατσιστή ανθέλληνα ναζιστή φασίστα θα σε πηδήξω που χολιαστώ μέσο δικαιοσύνης κάθαρμα .ζητώ την καταδίκη σας ηθική ικανοποίηση γεια προσβολή υποτίμηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σωματικές βλάβες ψυχική οδύνη ,και θέλω να σε δω στα σιδερά βρομιάρη ,μαζί με τους αρμόδιους και υπεύθυνους του facebook που ενώ γνώριζαν τα πάντα ,δεν έκαναν τίποτα ανικανότητα.με έβαζαν να κάνω δήλωση μετάνοιας ότι έκανα κάτι [που ούτε καν γνώριζα γεια να πάρω πίσω την σελίδα ,και με απειλούσαν μέχρι και την ζωή μου όλα τα χρόνια με έτυμη φόρμα να μου κάνουν φρόνιμα .3157 μέρες φυλακή εκφοβισμό μπλοκάρισμα και τα κέρατα τους η φασίστες.Έσπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα από τα τα ναζί ,με λεκτικούς μέρα νύχτα τα κολπεδα ,γεια να μου δώσουν κωδικό αφού πρώτα ,χωρίς λόγο δεν δέχονταν τον κωδικό ,με κράτησαν στο κολαστήριο η κολασμένη 47 μέρες είχα χαθεί τελείως.Ήταν το ID και μου είχαν μπλοκάρει ,τα πάντα σε όλο το διαδίκτυο διασπείραντας ψευδή σ συκοφαντίες.Μου γράφουν θα την γλυτώσεις μόνο,εάν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα ,μηχάνημα η ρομπότ.Τελικά κατέληξα στην εντατική καρδιολογική που μου έχουν παρουσίαση πολλά προβλήματα στην συνεχεία .Αυτή είναι δολοφόνοι ζητώ την καταδίκη τους αδίστακτη ,που με την πλύση εγγράψου σε έφτανε στην αυτοκτονία ,φυσικά κάποιος Άλος πιο μικρός η δεν γνωρίζω .Ζητώ και πάλη την καταδίκη τους Και ζητώ να γίνουν ασφαλίστηκα μετρά γεια έμενα από που δεν ξέρω να βρουν αυτή η εγκληματίες.Δεν δίναμε να βγω από το σπίτι μα αυτά τα συντονισμένα βασανιστήρια .Δεν θυμάμαι αυτά τα χρόνια να κοιμήθηκα ποτέ.Ήμουν πάντα ανεπηρέαστος από όλους και ούτε από καπνό και ,άλλες ουσίες ούτε αλκοόλ.Είμαι χρήστης του διαδικτύου πανό από 20 χρόνια ,με εκατοντάδες κατάστασης και δεν είχε γένη το παραμικρό.ζητώ την επέμβαση κάθε αρμόδιου

22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου