addthis

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

(34) ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι
τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλαγή τα φωτά και να σας κλήση μέσα γεια απόπειρα δολοφονίας με ναζί βασανιστήρια με το γάντι και με φασιστικά μέσα .Γιατί ρε δεν είναι απάνθρωπο και άδικο να βασανίζετε ένα συνάνθρωπο,Που ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα Ζητώ γεια παραδειγματισμό γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση με συχνότητα κάθε λεπτό το λιγότερο .Διότι να μην επέμβει ο νομός και να πιάσει τον αρμόδιο υπεύθυνο. Ήσαστε βασανιστές μου έχετε με τ...α βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα πάντα .Κάνετε συμμαχεί ,με τους όλους 3 που είναι σε γνώστες κατάστασης.γατί ρε πλύστη με πιο δικαίωμα .το γνωρίζει ο ΟΗΕ η ΕΕ τα ανθρώπινα δικαιώματα .Το γνωρίζουν η χρήστες του διαδικτύου ότι γίνονται αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι δεν σεβαστήκατε τίποτα .το σπίτι μου δεν το σεβαστήκατε μου κάνατε ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις ώρες μέρες συνεχόμενα μετά στην εντατική καθάρματα,ταραχή ψυχική Ασίνη Μου είχατε τα πάντα μπλοκαρισμένα άλλα τα χρόνια .Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση φυλακή μ[μπλοκάρισμα απάνθρωπα κτήνη.και γεια να Πάρο την σελίδα ,μου ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας.Θέλατε να παραδεκτό κάτι ότι το έκανα χωρίς να το γνωρίζω .είμαι ντόμπρος και υπερήφανος και όχι πουστάρας και ρουφιανος αυτό είναι Μου κάνατε ψυχρολουσία με τα δήθεν γραφεία γεια το καλό μας ψεύτες .Πάρε αυτά τα καθάρματα και βάλτο στο στο σύστημα αληθείας να μας πουν ποσά αδικήματα έκανα .Εάν βρεθούν να εχω κάνη έστω 1 αυτήν κτηνώδη ,ντροπή σας καταδικάζω ν κτηνώδη κτηνωδία ,ντροπή σας
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/50.htmlΔείτε περισσότερα

ΤΕΡΜΑ Η ΣΕΛΙΔΑ  Δεν έγινε καμία ενημέρωση καμία βελτίωση συνεχίζουν πάντα τα μπλοκαρίσματα .δεν γίνετε αυτή είναι αποφασισμένη μισουν τα πάντα κτηνάνθρωποι
τι φταίω εγώ καθάρματα να μου καταστρέψετε την προσωπική μου ζωή τόσα χρόνια ζητώ αποζημίωση γεια αυτήν την εγκληματική συμπεριφορά μέρα νύχτα και όλοι κατά εμού .με βασανίζετε γατί ρε δεν βασανίζεις τον δικό σου .Μιλάμε τώρα με την συχνότητα που γίνετε η κτηνωδία έχει περάσει τα 50 χρόνια βάση στατιστικής .Μπορείτε να το καταλάβετε το τι πρέπει να σας κάνη ο νομός ,να σας αλλαγή τα φωτά και να σας κλήση μέσα γεια απόπειρα δολοφονίας με ναζί βασανιστήρια με το γάντι και με φασιστικά μέσα .Γιατί ρε δεν είναι απάνθρωπο και άδικο να βασανίζετε ένα συνάνθρωπο,Που ποτέ μου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα Ζητώ γεια παραδειγματισμό γεια βασανιστήρια κατά εξακολούθηση με συχνότητα κάθε λεπτό το λιγότερο .Διότι να μην επέμβει ο νομός και να πιάσει τον αρμόδιο υπεύθυνο. Ήσαστε βασανιστές μου έχετε με τα βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια τα πάντα .Κάνετε συμμαχεί ,με τους όλους 3 που είναι σε γνώστες κατάστασης.γατί ρε πλύστη με πιο δικαίωμα .το γνωρίζει ο ΟΗΕ η ΕΕ τα ανθρώπινα δικαιώματα .Το γνωρίζουν η χρήστες του διαδικτύου ότι γίνονται αυτά τα εγκλήματα κατά εμού .Τώρα ζητώ την καταδίκη σας διότι δεν σεβαστήκατε τίποτα .το σπίτι μου δεν το σεβαστήκατε μου κάνατε ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις ώρες μέρες συνεχόμενα μετά στην εντατική καθάρματα,ταραχή ψυχική Ασίνη Μου είχατε τα πάντα μπλοκαρισμένα άλλα τα χρόνια .Μου έχετε επιβάλει 3157 μέρες κόλαση φυλακή μ[μπλοκάρισμα απάνθρωπα κτήνη.και γεια να Πάρο την σελίδα ,μου ζητούσατε να κάνω δήλωση μετάνοιας.Θέλατε να παραδεκτό κάτι ότι το έκανα χωρίς να το γνωρίζω .είμαι ντόμπρος και υπερήφανος και όχι πουστάρας και ρουφιανος αυτό είναι Μου κάνατε ψυχρολουσία με τα δήθεν γραφεία γεια το καλό μας ψεύτες .Πάρε αυτά τα καθάρματα και βάλτο στο στο σύστημα αληθείας να μας πουν ποσά αδικήματα έκανα .Εάν βρεθούν να εχω κάνη έστω 1 αυτήν κτηνώδη ,ντροπή σας καταδικάζω ν κτηνώδη κτηνωδία ,ντροπή σας 
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/50.html

(34) Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου