addthis

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

7 Αυγούστου 2013 στις 6:37 μ.μ.

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης.
Μουσική: Δημήτρης Λάγιος.
Πρώτη εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου, «Ο ΑΗ-ΛΑΟΣ», 1983.

Στα κάτασπρα τα μάρμαρα
απ' τ' άδικο εστέγνωνα
τα ματωμένα ρούχα μου
όπως τον Αγαμέμνονα.

Σακατεμένη μου γενιά
η κοινωνία μας κρατά
ενέχυρο αμανάτι
πότε η επανάσταση
πότε του κόσμου η απονιά
μας σβήσαν απ' το χάρτη.

Στου κόσμου τα στρατόπεδα
πήγα μαζί με το λαό
μου πήραν ό,τι αγάπησα
όπως και στο Μενέλαο.

Κατηγορία:Μουσική

ΆδειαΤυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/CJWLeuUOFwI

ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ - σακατεμένη μου γενιά

Μουσική: Δημήτρης Λάγιο

Στα κάτασπρα τα μάρμαρα
απ' τ' άδικο εστέγνωνα
τα ματωμένα ρούχα μου
όπως τον Αγαμέμνονα<

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου